Het is toch geven en nemen in een huwelijkquote:Op dinsdag 6 april 2010 12:05 schreef Tally het volgende:
[..]
Dan kan ik dat ding in mn kont krijgen hoor
En dan wel door mezelf. Want hij komt er niet bij in de buurt
Zulke dingen kan HIJ niet waarderen
quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:07 schreef Houzer het volgende:
[..]
Het is toch geven en nemen in een huwelijk
Sushiquote:Op dinsdag 6 april 2010 12:19 schreef Tally het volgende:
Hier om de hoek zit nu een Subway en een New York Pizza.
O en een WokToGo. Daar komen nog meer eet tentjes
Ik hoorde iets van een sushi bar. Ik kan niet wachten tot ik daar kan gaan eten
Ik hoor het al. Wij gaan eens samen lunchenquote:
Keb geen honger. Al 5 dagen niet.quote:
Hier is alles in aanbouw.quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:25 schreef Houzer het volgende:
Hier om de hoek zit een tankstation. Met gehaktballen uit de jusput.
En voorverpakte broodjes![]()
![]()
![]()
![]()
Onmogelijk, jij bent een ongestelde vrouw.quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:25 schreef Tally het volgende:
Keb geen honger. Al 5 dagen niet.
Geef ff een seintje als het klaar is, dan ga ik daar lekker werken.quote:
Nee ik heb totaal nergens zin in.quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:27 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Onmogelijk, jij bent een ongestelde vrouw.
Jij moet sowieso zin hebben in rood vlees en sjookoolaa.
Niet alle vrouwen zijn schranzende emotionele wrakken, JK.quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:27 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Onmogelijk, jij bent een ongestelde vrouw.
Jij moet sowieso zin hebben in rood vlees en sjookoolaa.
Doe ik!quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:28 schreef Houzer het volgende:
[..]
Geef ff een seintje als het klaar is, dan ga ik daar lekker werken.
Haha, grappenmaakster.quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:30 schreef Chowi het volgende:
Niet alle vrouwen zijn schranzende emotionele wrakken, JK.
Tenminste een keer per maand toch?quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:30 schreef Chowi het volgende:
[..]
Je hebt gelijk sommige zijn vastende emotionele wrakken.quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:30 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik ben best een emotionele wrak. Maar dat komt niet door mijn ongesteldheid.quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:30 schreef Chowi het volgende:
[..]
Tssssk wijf.quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:41 schreef Chowi het volgende:
Ik ben niet onderhevig aan mijn emoties. Evenmin onderhevig aan de man. En ik hou ook niet van rood vlees.
Wel van chocola, trouwens.
Hap.quote:
Dat niet, en wat er is gebeurt is best tragisch, maar als je zo zit te kijken ziet het wel kick uit.quote:
Pics or it didn't happen.quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:43 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ahja, ik geef jullie geen ongelijk. Het is wel duidelijk waar mijn goddelijke uiterlijk vandaan komt.
Dat kun jij helemaal niet aan, meiske.quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:45 schreef Chowi het volgende:
Pics or it didn't happen.
What did I do?quote:
Pfoe! Ik val helemaal niet op sexy mannen waar ik nat van word, hoor!quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:49 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dat kun jij helemaal niet aan, meiske.
Als jij een foto van mij zou zien zou je spontaan van je stoel afglijden, zo nat zou je worden.
Je poste wat.quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:54 schreef Chowi het volgende:
[..]
What did I do?.
[..]
Pfoe! Ik val helemaal niet op sexy mannen waar ik nat van word, hoor!
tot vanmiddag ? of tot ooit ?quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:58 schreef Tally het volgende:
Ik ga het weer een tijdje proberen! Zonder FOK!
Succes luitjes. En tot later!
Ik post wel vaker wat.quote:
Of voorspel jij zo een kekke Taliekloon?quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:05 schreef KingOfMars het volgende:
T. Wat doe je?!
Waar doel jij in godsnaam op?quote:
Iedere keer als ik een post van jouw zie, denk ik aan je tietenfotoquote:
Dus iedere keer als ik in een topic post, krijg jij een boner?quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:07 schreef Houzer het volgende:
[..]
Iedere keer als ik een post van jouw zie, denk ik aan je tietenfoto
Denk je dat ik al een boner krijg van een plaatje van bedekte tieten?quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:09 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dus iedere keer als ik in een topic post, krijg jij een boner?
Dat zou me niet verbazen.quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:15 schreef Houzer het volgende:
[..]
Denk je dat ik al een boner krijg van een plaatje van bedekte tieten?
Neej je zou ze toch echt in mijn gezicht moeten slaan, wil er wat gebeuren popje.quote:
Oh, ben jij er zo een? Een BDSM-fetisjist.quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:22 schreef Houzer het volgende:
[..]
Neej je zou ze toch echt in mijn gezicht moeten slaan, wil er wat gebeuren popje.
Met zulke tieten is het altijd BDSMquote:Op dinsdag 6 april 2010 14:23 schreef Chowi het volgende:
[..]
Oh, ben jij er zo een? Een BDSM-fetisjist.
Dat het zo warm is en dat binnenkort de jesters weer buiten komen spelen?quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:31 schreef Chowi het volgende:
Hee, waarom hebben we het niet gewoon over alledaagse dingen, zoals het weer?
Wil je alweer?quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:31 schreef Chowi het volgende:
Hee, waarom hebben we het niet gewoon over alledaagse dingen, zoals het weer?
Ik ben toch niet helderziend ofzo?!quote:Op dinsdag 6 april 2010 15:05 schreef Chowi het volgende:
Mijn billen staan al bijna een hele dag in S&G en niemand die er wat van zegt.
Ohja, anders staat je baas straks nog in je nek te hijgen en vraagt 'ie wat Sjoowie's billen in godsnaam te maken hebben met het te verrichten werk.quote:Op dinsdag 6 april 2010 15:09 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
*zucht*, ik kijk thuis wel even, C.
Ze zijn okay Chowi !quote:Op dinsdag 6 april 2010 15:05 schreef Chowi het volgende:
Mijn billen staan al bijna een hele dag in S&G en niemand die er wat van zegt.
Fenks Joene.quote:
He just vanished into a thick mist of change.quote:Op dinsdag 6 april 2010 15:24 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Wat is er met hem gebeurd eigenlijk en waarom weet jij dat, C?
Waarom jij lijkt te weten wat er met het illustere boze engeltje is gebeurd.quote:Op dinsdag 6 april 2010 15:26 schreef Chowi het volgende:
He just vanished into a thick mist of change.
En waarom weet ik wat precies?
Ik had een tijdlang veel contact met hem. In de tijd voor hij op mysterieuze wijze het toneel verliet, that is. Maar ik zou het niet weten waar hij nu zijn levensdagen doorbrengt, hoor.quote:Op dinsdag 6 april 2010 15:27 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Waarom jij lijkt te weten wat er met het illustere boze engeltje is gebeurd.
Het laatste wat ik weet is dat-ie richting Japan vertrokken was.quote:Op dinsdag 6 april 2010 15:29 schreef Chowi het volgende:
Ik had een tijdlang veel contact met hem. In de tijd voor hij op mysterieuze wijze het toneel verliet, that is. Maar ik zou het niet weten waar hij nu zijn levensdagen doorbrengt, hoor.
Hij zal wel iets met muziek doen.
In de mythe ging het over China, hoor. Dat is wat anders.quote:Op dinsdag 6 april 2010 15:34 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Het laatste wat ik weet is dat-ie richting Japan vertrokken was.
Maar dat kan net zo goed een welbewust gesponnen mythe zijn geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |