quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:13 schreef SolidasRock het volgende:
Zo! De woonkamer, de slaapkamer en de keuken zijn gedoopt, nu nog de gang, de berging, de schuur, de wc+doucheruimte en de tuin. Ik hou jullie op de hoogte...
Nice!quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:16 schreef Marvelous het volgende:
Een telefoon foto tvptje, den haag vlak voor de bewolking toeslaat op goede vrijdag (13.00 uur)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Yes Bro, Die heb ik vooralsnog maar even uit laten staanquote:Op vrijdag 2 april 2010 13:31 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nice!
Leuk ook dat je ook met hardlopen bent begonnen
Heeft jouw foon GPS?
Jazeker! Volgens mij heet ie Nokia Sports Trackerquote:Op vrijdag 2 april 2010 13:34 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Yes Bro, Die heb ik vooralsnog maar even uit laten staan![]()
zal wel ff een leuke tracker app zoeken, of weet jij er 1 voor een neukia?
Oke, dankje! zal ik wel even zoeken.... maar ik moet weer gaan, doos d`r auto staat weer eens met panne in scheveningen..quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:36 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Jazeker! Volgens mij heet ie Nokia Sports Tracker
Mooi is dat! Succes!quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:39 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Oke, dankje! zal ik wel even zoeken.... maar ik moet weer gaan, doos d`r auto staat weer eens met panne in scheveningen..
Dat weet ik niet, maar daar zit toch ook geen GPS in?quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:08 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Is er eigenlijk ook een app voor de Samsung Star??
Samsung star is een foon met eigen fabrikant besturingsysteem. Als je iets zoekt voor die telefoon moet je specifiek bij samsung zelf zoeken. (een vriendin kocht hem recentlijk en had er wat vragen over, vandaar dat ik de foon ken...)quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:08 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Is er eigenlijk ook een app voor de Samsung Star??
Ah, aan de tedere bewoordingen te zien, is het weer helemaal goed tussen julliequote:Op vrijdag 2 april 2010 13:39 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Oke, dankje! zal ik wel even zoeken.... maar ik moet weer gaan, doos d`r auto staat weer eens met panne in scheveningen..![]()
Nee volgens mij niet..... mm kut....geen apps voor mij dusquote:Op vrijdag 2 april 2010 14:11 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar daar zit toch ook geen GPS in?
Koop een bluetooth gpsmuis (nieuw of 2ehands) en verbind die met bluetooth met je foon (mits samsung een soort van sportstrackersoftware heeft?)quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:47 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Nee volgens mij niet..... mm kut....geen apps voor mij dus
quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:40 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ah, aan de tedere bewoordingen te zien, is het weer helemaal goed tussen jullie![]()
Ja, kon ik dat maarquote:Op vrijdag 2 april 2010 13:15 schreef Flappekz het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kan mn extra werkzaamheden dit weekend vanuit huis doen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |