Neequote:Op vrijdag 2 april 2010 13:23 schreef L0t.. het volgende:
Vraagje voor 4ebe en Bt, hebben jullie weleens zo'n "sunshine dagcreme" gebruikt?
Dat ene vieze wijf, die Sylvana ofzo, had toch een keer zo'n FOK!orgie gehad?quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
HET IS DE WAARHEID
Open je ogen!
Misschien zelfs nu
Welke straat woon je? PM maar evenquote:Op vrijdag 2 april 2010 13:19 schreef RickoKun het volgende:
[..]Oh, dan zitten wij dicht bij elkander!
Ja nou misschien sta je wel in de schaduwkant maar ik kijk hier uit over een zonnig......ehh......overbuurgebouw.
Neequote:Op vrijdag 2 april 2010 13:23 schreef L0t.. het volgende:
Vraagje voor 4ebe en Bt, hebben jullie weleens zo'n "sunshine dagcreme" gebruikt?
12 inderdaadquote:Op vrijdag 2 april 2010 13:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ah, jij rijdt met tram 11 of 12?
Tja, het maakt mij niet uit waar ik zit, zolang ik maar niet bekogeld wordt met kaaschips of in een of andere jankende sessie die muziek moet voorstellen
Ja, jeweetwel, zoals die bodylotion waar je geleidelijk aan een beetje bruiner van wordt, maar dan dagcreme. Ik ben m'n bleke harses een beetje zat maar ik durf niet zo goed zo'n dagcreme te proberen, straks word ik oranjequote:Op vrijdag 2 april 2010 13:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee![]()
Wat doet het?
Je bruiner maken?
Geloof me, er bestaan mensen die dat niet willen omdat ze bijvoorbeeld een seksfobie hebben.quote:
quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:24 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Dat ene vieze wijf, die Sylvana ofzo, had toch een keer zo'n FOK!orgie gehad?![]()
quote:
Ja I know, of van die a-seksuelen. Maar die mensen moeten ergens wel een soort van afwijking hebben ofzo.quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Geloof me, er bestaan mensen die dat niet willen omdat ze bijvoorbeeld een seksfobie hebben.
Wie? Wie?quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Omg.
Nou ja hier in de sc zitten ook foksletten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar toch niet helemaal.
Nouja, whut?quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Omg.
Nou ja hier in de sc zitten ook foksletten
Het is daar ZOOOOOOO druk in die tram.quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:24 schreef Gizmore het volgende:
[..]
12 inderdaadDie jankende sessies zijn eerder regel dan uitzondering op tram 12, maar hoe verder je naar de voorkant zit hoe minder het gelukkig wordt
Iew, Sylvana op fok woont bij mij in de buurt. Mag hopen van niet.quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:24 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Dat ene vieze wijf, die Sylvana ofzo, had toch een keer zo'n FOK!orgie gehad?![]()
Oranje bovenquote:Op vrijdag 2 april 2010 13:25 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja, jeweetwel, zoals die bodylotion waar je geleidelijk aan een beetje bruiner van wordt, maar dan dagcreme. Ik ben m'n bleke harses een beetje zat maar ik durf niet zo goed zo'n dagcreme te proberen, straks word ik oranje![]()
Nee joh, dat is juist het idee van zo'n crème, dat het niet ineens poepbruin of raar oranje is.quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:25 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja, jeweetwel, zoals die bodylotion waar je geleidelijk aan een beetje bruiner van wordt, maar dan dagcreme. Ik ben m'n bleke harses een beetje zat maar ik durf niet zo goed zo'n dagcreme te proberen, straks word ik oranje![]()
quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:28 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Wie? Wie?De huidige sletten zijn al bezet door mij. Mochten er nieuwe komen laat ik het je wel weten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Onze SC knuffelbeer heeft gesproken.quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
De huidige sletten zijn al bezet door mij. Mochten er nieuwe komen laat ik het je wel weten.
Inderdaad. Altijd die vrouwen met van die afgeladen trolley's, die ze vervolgens ook nog eens midden in het gangpad zettenquote:Op vrijdag 2 april 2010 13:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is daar ZOOOOOOO druk in die tram.
Niet normaal, vooral op ma, woe en vrijdag
Zaterdag vast ook wel, maar dan vermijd ik het openbaarvervoer.
Het helpt natuurlijk ook dat er markt is dan
Met Devvie toch ook? Of is dat een lelijk gerucht door ZH de wereld in geholpen?quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zh en crack_ hadden op de eerste date seks![]()
En dat moest even verkondigd worden door zh...
quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
De huidige sletten zijn al bezet door mij. Mochten er nieuwe komen laat ik het je wel weten.
Ohw..sorryquote:Op vrijdag 2 april 2010 13:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oranje boven![]()
Maar neen, ik hoef zo'n crème niet te gebruiken.
Je hebt niet eens een inbox, ouwe!quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Welke straat woon je? PM maar even
[..]
Nee!
Wat een sletquote:Op vrijdag 2 april 2010 13:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Heerlijkheid, maar in de stad met een auto is het haast niet te doen?quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:30 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Altijd die vrouwen met van die afgeladen trolley's, die ze vervolgens ook nog eens midden in het gangpad zettenBlij dat ik tegenwoordig een auto heb, dan hoef ik niet meer zo vaak met de tram
quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hehh?? Heeft Crack iets gehad met Devvie?quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Met Devvie toch ook? Of is dat een lelijk gerucht door ZH de wereld in geholpen?
Geen ideequote:Op vrijdag 2 april 2010 13:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Met Devvie toch ook? Of is dat een lelijk gerucht door ZH de wereld in geholpen?
Anders kun je liiszle proberen. Dat is een ex SCer.quote:
Zotheid.quote:
quote:
Wat je zegt ben je zelf.quote:
Wel ontmoet enzo, verder weet ik niet.quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:32 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Hehh?? Heeft Crack iets gehad met Devvie?
Ja, maar ik ben gewoon zo witquote:Op vrijdag 2 april 2010 13:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee joh, dat is juist het idee van zo'n crème, dat het niet ineens poepbruin of raar oranje is.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:32 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik dus niet zeker, maar zoiets zei ZH. Daarom heb ik daar mijn twijfels over.quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:32 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Too late.quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je hoeft geen sorry te zeggen
Ja dus.quote:
ik heb dr inderdaad 2weken geleden ontmoet jaquote:Op vrijdag 2 april 2010 13:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik dus niet zeker, maar zoiets zei ZH. Daarom heb ik daar mijn twijfels over.
Devvie? Opheldering aub?
IT'S TOO LATE TO APOLOGIZEquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |