omdat wij niet op school zitten / simpel werk doenquote:Op vrijdag 2 april 2010 09:32 schreef Chai het volgende:
Hoezo hebben jullie geen vrij op Goede Vrijdag?
Geen idee. Wat doe jij zo vroeg op?quote:Op vrijdag 2 april 2010 09:32 schreef Chai het volgende:
Hoezo hebben jullie geen vrij op Goede Vrijdag?
Ik ben niet zo'n uitslaper.quote:Op vrijdag 2 april 2010 09:34 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Geen idee. Wat doe jij zo vroeg op?
hier ook zo 1. Op zaterdag en zondag sta ik ook gewoon tussen 9 en 9:30 naast mijn bedquote:
je pincode?quote:
Heb je dan nu de wekker gezet of ben je uit jezelf zo vroeg wakker?quote:Op vrijdag 2 april 2010 09:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Kan het wel, maar voel me daarna de hele dag zo naar.
zulks een lekkere meidquote:Op vrijdag 2 april 2010 09:40 schreef Bragi het volgende:
Goedemorgen!
Eerste echte Playboy-foto van Nicolette Kluiijver!http://www.endandit.nl/en(...)kluijver-naakt-fotos
quote:Op vrijdag 2 april 2010 09:40 schreef Bragi het volgende:
Goedemorgen!
Eerste echte Playboy-foto van Nicolette Kluiijver!http://www.endandit.nl/en(...)kluijver-naakt-fotos
Uit mezelf was ik van 7 tot half 8 wakker, maar wilde nog ff slapen. Had de wekker wel om 9 uur gezet zodat ik niet belachelijk lang zou door slapen.quote:Op vrijdag 2 april 2010 09:41 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Heb je dan nu de wekker gezet of ben je uit jezelf zo vroeg wakker?
Daar lijkt ze wel op Joss Stonequote:Op vrijdag 2 april 2010 09:40 schreef Bragi het volgende:
Goedemorgen!
Hier wel. Mooi weer. Geen file. Alleen een invasie van Duitsers incl. fietsen en caravans.quote:Op vrijdag 2 april 2010 09:44 schreef WillFerrell het volgende:
Geen idee of de zon schijnt, het gordijn zit hier nog potdicht.
CARAVANS.quote:Op vrijdag 2 april 2010 09:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hier wel. Mooi weer. Geen file. Alleen een invasie van Duitsers incl. fietsen en caravans.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 08:24 schreef WillFerrell het volgende:
Konichiwa!
quote:Op vrijdag 2 april 2010 09:58 schreef wise het volgende:
[..]
[KLB SC # 2440] GAME ON
dus dit moet 2441 zijn.
WF
quote:
ah, overheen gelezenquote:
quote:Op vrijdag 2 april 2010 10:01 schreef BobbyB het volgende:
De telling klopt trouwens niet. Dit is topic #2441
quote:Op vrijdag 2 april 2010 10:01 schreef BobbyB het volgende:
De telling klopt trouwens niet. Dit is topic #2441
die dikke is dan weer wel goedgecastquote:
Ik zou het niet doen als ik jou was.quote:Op vrijdag 2 april 2010 10:16 schreef WillFerrell het volgende:
Ik sta op het punt om uit bed te komen.
Ik heb nog meer van die Getz-woordgrappen in petto.quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:27 schreef TheKC het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen als ik jou was.
Wat een kut TT trouwens
Dit is een filmpje in de bus van TS:quote:Op vrijdag 2 april 2010 10:44 schreef jitzzzze het volgende:
hè, buschauffeur! We gaan je busje slopen!
Getz-iederrie zegquote:Op vrijdag 2 april 2010 11:28 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik heb nog meer van die Getz-woordgrappen in petto.
Zulks een volwassenheidquote:Op vrijdag 2 april 2010 09:33 schreef wise het volgende:
[..]
omdat wij niet op school zitten / simpel werk doen
Oh ja... Fuuuuquote:Op vrijdag 2 april 2010 09:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hier wel. Mooi weer. Geen file. Alleen een invasie van Duitsers incl. fietsen en caravans.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja... Fuuuu
Nou ja, ik hoop dat het rond etenstijd allemaal genesteld is, want dan ga ik de snelweg op.
Bij deze: u bent gewaarschuwd.
Klopt. Alleen kunnen die over het algemeen beter rijden dan de Nederlanders dus had ik er niet zo'n last van.quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:54 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Ik zag meer Duitse dan Nederlandse platen net opweg naar huis.
Ze hielden allemaal rechts met 110, links was heul vrij.quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Klopt. Alleen kunnen die over het algemeen beter rijden dan de Nederlanders dus had ik er niet zo'n last van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |