En volgens mij werd hij daar niet echt blij vanquote:Op vrijdag 2 april 2010 16:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
http://www.kanaal13.tv/videonieuws.php hij vertelde het vanmorgen nog geen minuut later stond het al hier
Sorry voor de late reactie, ik kreeg bezoek.quote:
Er werdt zelfs serieus gereageerd op de zoveelste herhaling van de giecheltruttenchatsessie...dachten dat die meiden echt weer op de chat zaten..quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:19 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat zijn allemaal herhalingen, iets anders zendt ie niet meer uit
En? Nog wat bijzonders gezegd?quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:06 schreef beequeen het volgende:
Peter's stream werkt weer. Hij heeft nu Johan aan de foon.
Oh wat kansloosquote:Op vrijdag 2 april 2010 17:26 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Er werdt zelfs serieus gereageerd op de zoveelste herhaling van de giecheltruttenchatsessie...dachten dat die meiden echt weer op de chat zaten..
Mehehehequote:Op vrijdag 2 april 2010 16:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
http://www.kanaal13.tv/videonieuws.php hij vertelde het vanmorgen nog geen minuut later stond het al hier
Al 2 dagen traag hier.quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh wat kansloos
En we zijn weer live met twee bezoekers.
Ververst Fok nu zo traag?
'quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:41 schreef Disana het volgende:
Johan denkt dat hij 'in de filmindustrie' wel iets met de film van de jongens kan. De jongen wil weten op wiens naam de film komt te staan. Wat jij wil, zegt Johan. De jongen wil weten wat zijn rol gaat worden. Johan brengt de chat-moderatie erin. De mod mag ook zelf bepalen wie hij bant. De regisseur bepaalt het verhaal.
Wat enorm irritant moet dat zijn. Bij mij begon het een uurtje geleden.quote:
Nou niet overdrijven hè.. Ik heb het dit keer droog gehouden!!quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:26 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Er werdt zelfs serieus gereageerd op de zoveelste herhaling van de giecheltruttenchatsessie...dachten dat die meiden echt weer op de chat zaten..
Ik weet ook niet wat een treaser isquote:Op vrijdag 2 april 2010 18:15 schreef beequeen het volgende:
Joel weet het verschil niet tussen een treaser en een trailer. Wat doet die gast daar?
Hij heeft ook nog een gast voor Jaap. Iemand met armbandjes als je b.v. single bent. Vernieuwend.
Dank je, kreeg de link gelijk, hoppa hier op FOK gepost, en nee Johan was er niet erg blij mee.quote:
In een teaser zie je korte flitsen van b.v. een film of een nieuw programma. Kijk naar de teaser van TBO of SV.quote:Op vrijdag 2 april 2010 18:22 schreef Disana het volgende:
Ik weet ook niet wat een treaser is
Ik kom er maar niet achter of die andere gast een jongen of een meisje is; de stem is zo vrouwelijk.
Ja maar jij schreef treaserquote:Op vrijdag 2 april 2010 18:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
In een teaser zie je korte flitsen van b.v. een film of een nieuw programma. Kijk naar de teaser van TBO of SV.
Joel doet me een beetje denken aan Marc Marie Huijbregts. Een jongere versie dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |