Wat enorm irritant moet dat zijn. Bij mij begon het een uurtje geleden.quote:
Nou niet overdrijven hè.. Ik heb het dit keer droog gehouden!!quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:26 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Er werdt zelfs serieus gereageerd op de zoveelste herhaling van de giecheltruttenchatsessie...dachten dat die meiden echt weer op de chat zaten..
Ik weet ook niet wat een treaser isquote:Op vrijdag 2 april 2010 18:15 schreef beequeen het volgende:
Joel weet het verschil niet tussen een treaser en een trailer. Wat doet die gast daar?
Hij heeft ook nog een gast voor Jaap. Iemand met armbandjes als je b.v. single bent. Vernieuwend.
Dank je, kreeg de link gelijk, hoppa hier op FOK gepost, en nee Johan was er niet erg blij mee.quote:
In een teaser zie je korte flitsen van b.v. een film of een nieuw programma. Kijk naar de teaser van TBO of SV.quote:Op vrijdag 2 april 2010 18:22 schreef Disana het volgende:
Ik weet ook niet wat een treaser is
Ik kom er maar niet achter of die andere gast een jongen of een meisje is; de stem is zo vrouwelijk.
Ja maar jij schreef treaserquote:Op vrijdag 2 april 2010 18:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
In een teaser zie je korte flitsen van b.v. een film of een nieuw programma. Kijk naar de teaser van TBO of SV.
Joel doet me een beetje denken aan Marc Marie Huijbregts. Een jongere versie dan.
Op Patrick heb ik wat minder gelet. Hij was wel vrij aarzelend in zijn vraag op wiens naam de film komt te staan.quote:Op vrijdag 2 april 2010 18:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar van die Patrick zou ik dat niet zo stellig durven beweren. Die gast is behoorlijk vaag.
hoog stemmetje heeft Joel, maar ook een zachte G vind ik wel wat hebben.quote:Op vrijdag 2 april 2010 18:45 schreef Scrutinizer het volgende:
Joël heeft aan Take me Out en Lekker Slim meegedaan
Dat is die gozer die nog nooit van Halina Reijn en Carice van Houten had gehoord.quote:Op vrijdag 2 april 2010 18:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Patrick gaat binnenkort even een speelfilm maken met Johan.
Vind het een griezeltjequote:Op vrijdag 2 april 2010 18:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hoog stemmetje heeft Joel, maar ook een zachte G vind ik wel wat hebben.
Moet meteen aan een bepaald liedje denken, nee, ik zeg niet welkequote:Op vrijdag 2 april 2010 18:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hoog stemmetje heeft Joel, maar ook een zachte G vind ik wel wat hebben.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Moet meteen aan een bepaald liedje denken, nee, ik zeg niet welke
Ja!quote:
zn broertje.quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja!
Hij wordt steeds gebeld door Emiel. WTF is Emiel?
Een Glad Slijmertje.. ( En SuuS kwam gelijk effe PM'en voor info)quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:21 schreef beequeen het volgende:
Wanneer komt deze gast uit de kast?
[ afbeelding ]
Dat was dus een typo disana, maar dat wist je wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |