hoeft ook niet, dit is een herhaling en geloof een herhaling van een herhalingquote:Op vrijdag 2 april 2010 14:45 schreef Alocanda het volgende:
[ afbeelding ]
diep in gesprek maar je verstaat er niks van.
Het enige leuke van deze uitzending is dat Harrie's pak op iedere camera een andere kleur heeftquote:Op vrijdag 2 april 2010 14:48 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hoeft ook niet, dit is een herhaling en geloof een herhaling van een herhaling
quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:51 schreef Copycat het volgende:
Een wit pak, dat verzin je toch ook niet, zolang je geen bartender op The Love Boat bent
oh jammer, echt je hebt wat gemist al die wekenquote:Op vrijdag 2 april 2010 14:51 schreef Alocanda het volgende:
Oohje, lol. ik ben net begonnen met het te volgen dus voor mij nog nieuw.
Ja, of ze vormt haar eigen mening?quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh jammer, echt je hebt wat gemist al die weken, en ik kan je wel aanraden af en toe een topic uit het archief terug te lezen, dan kom je een beetje op de hoogte van het reilen en zeilen in de Toko (ps2)
Wat wel erg leuk was/is is het Open Podium van Marian ( erg populair bij de streamer en chatter) Ook als je van Jaap en zijn ongelikte houding houd zal ik zeggen, zoek een Jaapsjow filmpje op ( maar hoeft niet )
wel leuk dat je er bent, namens mij welkom
Vlem merkte vanmorgen al heel scherp op dat het zo stil was op de chat. Wellicht komt ie er beetje bij beetje achter, dat wanneer je alle pepers uit een gerecht haalt, je een flauwe hap overhoudt.quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:38 schreef Scrutinizer het volgende:
De chat van SV is zo goed als dood. In één uur tijd 9 regels door 5 verschillende chatters.
Maar als ik Vlem zo hoor praten is hij dol op flauwe gerechten! Hij staat nog immer pal achter het (wan) beleid van Suzzy!quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:30 schreef Jian het volgende:
[..]
Vlem merkte vanmorgen al heel scherp op dat het zo stil was op de chat. Wellicht komt ie er beetje bij beetje achter, dat wanneer je alle pepers uit een gerecht haalt, je een flauwe hap overhoudt.
Dat zijn allemaal herhalingen, iets anders zendt ie niet meer uitquote:Op vrijdag 2 april 2010 16:13 schreef spuitje het volgende:
[..]
Maar als ik Vlem zo hoor praten is hij dol op flauwe gerechten! Hij staat nog immer pal achter het (wan) beleid van Suzzy!
En? En? En toen?quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:06 schreef beequeen het volgende:
Peter's stream werkt weer. Hij heeft nu Johan aan de foon.
En maar blijven roepen dat ze allemaal leuke dingen gaan doen etc.quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:19 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat zijn allemaal herhalingen, iets anders zendt ie niet meer uit
quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:40 schreef spuitje het volgende:
[..]
En maar blijven roepen dat ze allemaal leuke dingen gaan doen etc.
Het leuke van deze week zal hem dan hebben gezeten in de 1 April grap. Een hoerentent maken van het huis in Huissen. Alleen is het Johan niet gelukt gisteravond een link op zijn eigen site te zetten zodat ook de streamers mee konden genieten van de grap. Uitgezonden via kanal 13 of zo iets.
En tot op dit moment staat het filmpje wat vanmorgen tijdens SV actueel werd beloofd nog steeds niet op de site.
En tja, een 1 april grap is alleen leuk op 1 april.
En volgens mij werd hij daar niet echt blij vanquote:Op vrijdag 2 april 2010 16:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
http://www.kanaal13.tv/videonieuws.php hij vertelde het vanmorgen nog geen minuut later stond het al hier
Sorry voor de late reactie, ik kreeg bezoek.quote:
Er werdt zelfs serieus gereageerd op de zoveelste herhaling van de giecheltruttenchatsessie...dachten dat die meiden echt weer op de chat zaten..quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:19 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat zijn allemaal herhalingen, iets anders zendt ie niet meer uit
En? Nog wat bijzonders gezegd?quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:06 schreef beequeen het volgende:
Peter's stream werkt weer. Hij heeft nu Johan aan de foon.
Oh wat kansloosquote:Op vrijdag 2 april 2010 17:26 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Er werdt zelfs serieus gereageerd op de zoveelste herhaling van de giecheltruttenchatsessie...dachten dat die meiden echt weer op de chat zaten..
Mehehehequote:Op vrijdag 2 april 2010 16:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
http://www.kanaal13.tv/videonieuws.php hij vertelde het vanmorgen nog geen minuut later stond het al hier
Al 2 dagen traag hier.quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh wat kansloos
En we zijn weer live met twee bezoekers.
Ververst Fok nu zo traag?
'quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:41 schreef Disana het volgende:
Johan denkt dat hij 'in de filmindustrie' wel iets met de film van de jongens kan. De jongen wil weten op wiens naam de film komt te staan. Wat jij wil, zegt Johan. De jongen wil weten wat zijn rol gaat worden. Johan brengt de chat-moderatie erin. De mod mag ook zelf bepalen wie hij bant. De regisseur bepaalt het verhaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |