Is ze door die stenen schoonheidsbehandeling van kanker genezen?quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:16 schreef Disana het volgende:
Mevrouw heeft zelfs een foto van zichzelf meegenomen.
[ afbeelding ]
Dit is de tweede gast. Ze praat met een bedachtzame, zachte stem. Heel thoughtful.quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is ze door die stenen schoonheidsbehandeling van kanker genezen?
Maar die was niet voor de fun kaal, neem ik aan?quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:25 schreef Disana het volgende:
Dit is de tweede gast. Ze praat met een bedachtzame, zachte stem. Heel thoughtful.
Ze voelde aan dat ze borstkanker had en ze had het. De foto is van de chemo-periode. Die neem je natuurlijk mee wanneer je de publiciteit zoekt.quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar die was niet voor de fun kaal, neem ik aan?
What her story, morning glory?
quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Bij dit antwoord heb ik wat halfedelsteengruis gedaan. Dat is dan 5 euro svp.
Helpt dat ook tegen een chagerijinige bui? Doe dan maar een handje vol.quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze voelde aan dat ze borstkanker had en ze had het. De foto is van de chemo-periode. Die neem je natuurlijk mee wanneer je de publiciteit zoekt.
Tegenwoordig deelt ze manden met 7 cadeautjes uit aan kankerpatiënten. Waarom weet ik niet, heb verder niet geluisterd.
Die betaal ik je dan in natura terug met wat liefdevolle gedachtes, voor jou en de mensen die je liefhebt.quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:37 schreef Disana het volgende:
Nee voor een chagrijnige bui heb ik ditquote:Op vrijdag 2 april 2010 12:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Helpt dat ook tegen een chagerijinige bui? Doe dan maar een handje vol.
Waar haalt ze in godsnaam die cijfers vandaan?quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:09 schreef Disana het volgende:
Volgens Liesbeth zit het kijkeraantal op 3500 per dag.
Heb je die duim van haar wel eens gezien?quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:14 schreef danaqui het volgende:
Waar haalt ze in godsnaam die cijfers vandaan?
Jammie, dat doet wonderen inderdaadquote:Op vrijdag 2 april 2010 12:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee voor een chagrijnige bui heb ik dit
[ afbeelding ]
Werking binnen 5 minuten.
Copycat:![]()
Ik had het ingestraald.quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jammie, dat doet wonderen inderdaadZeker voor mijn bloedsuikers! En snél
OOh is dat een duim, vroeg me al af wat dat aanhangsel aan haar had was.quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heb je die duim van haar wel eens gezien?
[ afbeelding ]
Oe! Met dat geile sletje weet Sander V. ook wel raad!quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:20 schreef Pearlbitch het volgende:
De obsessie van Anne Zweefmuts voor de chat en de boze chatters begint steeds absurdere vormen aan te nemen. Dochterlief mocht mee naar SV, maar ze mag absoluut niet in beeld van haar moeder. Waarschijnlijk is mama bang dat de chat vol met Benno L's zit ofzo.
![]()
Uiteraard schreeuwt dit om caps
[ afbeelding ]
links bovenin
Die Loosebeth, wat een fantasie.quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:09 schreef Disana het volgende:
Volgens Liesbeth zit het kijkeraantal op 3500 per dag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |