Ik zou hem sturenquote:Op vrijdag 2 april 2010 09:52 schreef Toverheks het volgende:
Lieve Lieve Liesbeth.
Ik hoorde via via dat je een excuusbrief PLUS foto jou richting op moest sturen om de Ban van de Vlemchat te un-Bannen.
Hierbij dus deze excuusbrief, ik zal me voortaan onberispelijk gedragen, niet schelden, vloeken en tieren meer.
Netjes overal JA op zeggen als Johan dat wil en vooral geen kritiek,suggestie`s of ideeen meer aandragen om van SV toch nog dat gehoopte succes te maken wat we allemaal voor *ogen* hadden.
Ook zal ik me buigen over het vraagstuk, wat doen we toch met al die kutchatters die de boel maar lopen op te ruien en te verpesten voor de JA knikkers onder de chatter.
Lieve Lieve Liesbeth, hierbij voeg ik ook een recentelijke foto toe maar gebruik hem alleen Prive, hang hem boven je bed en als je er naar kijkt bedenkt dan, TiTa wilde alleen het beste, om toch van niets iets te maken, net als de meeste chatters.
Gr.TiTa
[ afbeelding ]
En weten jullie ook wie er op de regie zit? Zou toch interessant zijn als dit niet in opdracht van Johan gebeurde.quote:Op vrijdag 2 april 2010 10:29 schreef Pearlbitch het volgende:
Johan zegt dat er wel heel weinig mensen op de chat zitten. Marian vraagt hoe dat komt. Johan antwoordt dat er heel veel geband zijn, zeker 25. Marian vraagt waarom.
En gelijk draait de regie het geluid weg....
Ik weet niet of Alsido op dat moment in de regieruimte was. Het heeft er wel de schijn van. Of Liesbeth.quote:Op vrijdag 2 april 2010 10:31 schreef Disana het volgende:
[..]
En weten jullie ook wie er op de regie zit? Zou toch interessant zijn als dit niet in opdracht van Johan gebeurde.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 10:18 schreef Toverheks het volgende:
http://www.kanaal13.tv/videonieuws.php
Huissen wordt een Hoerententmaar Johan vond het toch wel erg snel dat het hier op FOK was geplaatst. ( het nieuws was nog geen minuut oud)
Ja Johan ik wist niet dat het mocht, als je het liever niet had gehad , had je het er even bij moeten zeggen, en hadden we er over kunnen chatten, o neestom ik kan niet meer op de VlemChat.
Van de week zei hij een keer dat hij volledig achter de beslissingen van Suzzy stond, dat ze het goed deed.quote:Op vrijdag 2 april 2010 10:29 schreef Toverheks het volgende:
Johan vond dat het toch wel heel erg stil was/is op de Vlemchat, ja, hoezo zal dat nuou komen he Johan, vreemd toch, en las ook dat Johan gezegt had dat Suzzy beslist of je ban er wel of niet af ging.
Joep zit in de regie. Misschien zette Johan zelf zijn zender uit, kan ook nog.quote:Op vrijdag 2 april 2010 10:31 schreef Disana het volgende:
En weten jullie ook wie er op de regie zit? Zou toch interessant zijn als dit niet in opdracht van Johan gebeurde.
Waar las je dat en wat/wie is de bron?quote:Op vrijdag 2 april 2010 10:24 schreef Toverheks het volgende:
Las dat met Pasen de Toko gesloten wordt, dus niks stream niks lege bar, niks noppes nada.
Was gisteravond in het nieuws van Kanaal 13. En Johan brengt het vandaag dus in SV als nieuwsquote:Op vrijdag 2 april 2010 10:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is geen verlate 1 aprilgrap?
Dat is nu echt Johan ten voeten uit: het ene moment is het A en dan gaan we toch voor Z.
Of krijgen we een live verbinding met Tabitha en Bianca als ze daar aan het bijbeunen zijn?
Pssst... weet je wat we ook zouden kunnen doen? Een twitter-account aanmaken en dan op haar twitterpagina reagerenquote:Op vrijdag 2 april 2010 10:34 schreef Toverheks het volgende:
wie heeft ff hotmailadres van Liesbeth.
Nee, er werd overgeschakeld naar de bar.quote:Op vrijdag 2 april 2010 10:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Joep zit in de regie. Misschien zette Johan zelf zijn zender uit, kan ook nog.
liesbeth@studiovlemmix.tvquote:Op vrijdag 2 april 2010 10:34 schreef Toverheks het volgende:
wie heeft ff hotmailadres van Liesbeth.
Liesbeth wilde toch gastvrouw worden bij een exclusieve club ? Ik vraag me af ...?quote:Op vrijdag 2 april 2010 10:37 schreef Copycat het volgende:
Je moet wel een erg aftandse hoer zijn wil je in die bouwval de kost verdienen.
verzonden, en nu maar kijken of ze hem beantwoord.quote:
Denk aan je compassiequote:Op vrijdag 2 april 2010 03:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Niet voordat Lies misbruikt, gemept door haar schoonmoeder en scheel is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |