Ik kon even niet kijken, maar aan Johans stemgeluid te oordelen zit hij er alleen maar tegenin te snateren.quote:Op zaterdag 3 april 2010 15:18 schreef Scrutinizer het volgende:
San40 neemt het op voor de chatters.
Johan zei in eerste instantie dat de chatters ook vaak gelijk hebben en dat ze heel veel zien. Jolanda zegt dan onmiddellijk dat ze ook weer niet alles zien. Vanaf dat moment sputtert Johan alleen nog maar tegen. San40 zegt eigenlijk dat Johan zich niet zo moet aanstellen. Johan vindt SV niet leuk meer, al die investeringen en al die tegenwerking.quote:Op zaterdag 3 april 2010 15:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik kon even niet kijken, maar aan Johans stemgeluid te oordelen zit hij er alleen maar tegenin te snateren.
Johan is een grote aansteller die zich heeft laten opstoken tegen de chatters door Liesbeth (en Alsido ook vermoed ik).quote:Op zaterdag 3 april 2010 15:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Johan zei in eerste instantie dat de chatters ook vaak gelijk hebben en dat ze heel veel zien. Jolanda zegt dan onmiddellijk dat ze ook weer niet alles zien. Vanaf dat moment sputtert Johan alleen nog maar tegen. San40 zegt eigenlijk dat Johan zich niet zo moet aanstellen. Johan vindt SV niet leuk meer, al die investeringen en al die tegenwerking.
San lijkt me een stuk mondiger.quote:Op zaterdag 3 april 2010 16:09 schreef Disana het volgende:
Jammer dat de focus voortdurend op die Marijke staat.
Maar die Daisy heeft dus alleen een grote mond op de chat. In SV heeft ze vrijwel niets te melden
San draagt strings en boxershorts.
[ afbeelding ]
En ze lijkt me ook sympathieker.quote:
Vlak ook die zweefteef niet uit.quote:Op zaterdag 3 april 2010 15:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Johan is een grote aansteller die zich heeft laten opstoken tegen de chatters door Liesbeth (en Alsido ook vermoed ik).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |