Ik wist al hoe ze er uit zou zien, had al eens een foto gezien. Veertig jaar, huisvrouw in Almere, iedere dag wachten tot het mannetje thuiskomt om dan snel het eten op tafel te zetten. Daarvan zou iedereen aan de drank of anti-depressiva raken.quote:Op zaterdag 3 april 2010 15:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook. Toch heeft ze geen permanentje, had ik eigenlijk wel verwacht.
Wat let haar in al die vrije tijd iets nuttigs te gaan doen. Niets toch?quote:Op zaterdag 3 april 2010 15:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik wist al hoe ze er uit zou zien, had al eens een foto gezien. Veertig jaar, huisvrouw in Almere, iedere dag wachten tot het mannetje thuiskomt om dan snel het eten op tafel te zetten. Daarvan zou iedereen aan de drank of anti-depressiva raken.
Poetsen!quote:Op zaterdag 3 april 2010 15:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat let haar in al die vrije tijd iets nuttigs te gaan doen. Niets toch?
Dat is toch onvoorstelbaar in deze tijd. Hebben onze tantes daarvoor hun bh's verbrandquote:
Volgens mij is dat dezelfde persoon.quote:Op zaterdag 3 april 2010 15:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is toch onvoorstelbaar in deze tijd. Hebben onze tantes daarvoor hun bh's verbrand
Welke Daisy is dit nou, DaisyDay of whoopsyDaisy.
Okeeee. Ik heb ze allebei zien posten, en allebei vallen ze altijd mensen aan die kritiek hebben op (de medewerkers van) SV. Grote mond, fanatiek. Hier iets minder zo te zienquote:Op zaterdag 3 april 2010 15:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Volgens mij is dat dezelfde persoon.
(die met dat strakke korte pakje in SV, die zo op Johan loopt te geilen)
Ik kon even niet kijken, maar aan Johans stemgeluid te oordelen zit hij er alleen maar tegenin te snateren.quote:Op zaterdag 3 april 2010 15:18 schreef Scrutinizer het volgende:
San40 neemt het op voor de chatters.
Johan zei in eerste instantie dat de chatters ook vaak gelijk hebben en dat ze heel veel zien. Jolanda zegt dan onmiddellijk dat ze ook weer niet alles zien. Vanaf dat moment sputtert Johan alleen nog maar tegen. San40 zegt eigenlijk dat Johan zich niet zo moet aanstellen. Johan vindt SV niet leuk meer, al die investeringen en al die tegenwerking.quote:Op zaterdag 3 april 2010 15:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik kon even niet kijken, maar aan Johans stemgeluid te oordelen zit hij er alleen maar tegenin te snateren.
Johan is een grote aansteller die zich heeft laten opstoken tegen de chatters door Liesbeth (en Alsido ook vermoed ik).quote:Op zaterdag 3 april 2010 15:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Johan zei in eerste instantie dat de chatters ook vaak gelijk hebben en dat ze heel veel zien. Jolanda zegt dan onmiddellijk dat ze ook weer niet alles zien. Vanaf dat moment sputtert Johan alleen nog maar tegen. San40 zegt eigenlijk dat Johan zich niet zo moet aanstellen. Johan vindt SV niet leuk meer, al die investeringen en al die tegenwerking.
San lijkt me een stuk mondiger.quote:Op zaterdag 3 april 2010 16:09 schreef Disana het volgende:
Jammer dat de focus voortdurend op die Marijke staat.
Maar die Daisy heeft dus alleen een grote mond op de chat. In SV heeft ze vrijwel niets te melden
San draagt strings en boxershorts.
[ afbeelding ]
En ze lijkt me ook sympathieker.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |