abonnement Unibet Coolblue
pi_261569
EN IK SCHAAMDE MIJ EVEN MAN TE ZIJN....

Toen ik Bart's ronduit TRIESTE en ZIELIGE vertoning zag bij de uitbraak van 'zijn' Esmeralda en uiteraard Jop's Antonette.

Ik zat eerst nog te denken van: 'Wie is die randdebiel ook alweer?' toen Puckzzz zei: 'Oh ja, dat is Bart!' Wat doet hij daar dan? En toen kwam het naar boven: 'OH MIJN GOD HIJ PROBEERD HET NOG STEEDS!!!!' En ja hoor, als een loopse reu liep hij de hele avond achter haar overigens onderwijl dikker geworden reet aan in de hoop dat te krijgen wat Jop wel van zijn Antonette kreeg.

Bart c.q. aanhang als je dit leest (en ik hoop het): 'GET A LIFE.' er zijn ZELFS voor JOU ook nog dating shows als Fox's Double Date en consorten waar je wat mij betreft beter aan mee had kunnen doen.

Je bent ECHT een zielige vertoning en brengt schaamte bij al het man volk. Door 'kerels' zoals jij krijgen wij een slechte reputatie en denken grieten bij vrijgezellen al vaak dat het wederom een zeikerd betreft.

Grtz,

Meerhoerman.

  zaterdag 29 april 2000 @ 19:26:00 #2
3163 Nemesis
Sleep at day, feed at night!
pi_261570
Helemaal mee eens, gasten zoals Bart kunnen geen nee als antwoord verdragen. Stel je voor dat hun ego gekrenkt wordt tegenover hun stapmaten.

Nemesis.

Beware, creatures of the night are out to get you!
pi_261571
Ontmoetindg met Esmeralda............... [27/4/2000 | Bart-zelf | nieuw! ]
Na bijna 8 weken was het dan zover!
Sinds ik uit de bus vertrok had Esmeralda geen uitbraak meer gehad, maar gisteren was het dan eindelijk zover.
Samen met Antonette stond ze op de eerste plaats en werd er afgereisd naar Nijmegen.
Van beide meiden was er aanhang en was er een groot spandoek opgehangen.

Mijn weerzien met Esmeralda was echt heel leuk.
Veel mensen zullen mischien denken dat ik het er moeilijk mee zou hebben, maar niets was minder waar.
Het ging er heel ontspannen aan toe.
Iedereen weet ook inmiddels wel dat het goed gaat met mij, en dat de gevoelens die ik voor Esmeralda had zo goed als verdwenen zijn.
Dat heb ik al eerder uitgelegd en het gaat goed.
Natuurlijk was het wel heerlijk om haar weer eens in mijn armen te sluiten.
Toch gek als je eerst 3 weken op elkaars lippen hebt gezeten, elkaar dan 8 weken niet ziet en dan sta je ineens weer voor elkaars neus.

Antonette was er ook en ook dat was een leuk weerzien.
Het gaat met hun beiden weer wat beter na toch wel moeilijke tijden, en deze uitbraak kwam dan ook als geroepen.

Een fles Champagene openmaken blijkt toch nog een hele klus, dat kregen de beide dames niet voorekaar, dus moest ik even ingrijpen om met een luide knal het feest officieel in te wijden.

We hebben weer heel wat afgelachen, afgekletst en afgedanst en het feest werd helemaal compleet toen Jop en Bianca ook nog verschenen.

Kortom wederom een zeer geslaagde avond en ik wacht met smart op de volgende uitbraak!

pi_261572
MiRRoRMaN, vóór de uitbraak heeft Esmeralda expliciet aan de redactie gevraagd om ook Bart uit te nodigen (dames en heren streamverslagevers, verbeter me als ik onwaarheden verkondig).

Bart's aanwezigheid was dus net zo logisch als die van Bianca.....

The trick is to keep breathing
  zaterdag 29 april 2000 @ 20:07:00 #5
3398 Appelflap
Flapt alles eruit...
pi_261573
Esmeralda heeft inderdaad om Bart gevraagd.
dé appelflap van bakker bart
pi_261574
Dan gaf ze hem bijster weinig aandacht....
en vond ik het nog een zielige vertoning.

Grtz,

Meerhoerman.

  zaterdag 29 april 2000 @ 21:22:00 #7
1723 zeeuws jongetje
inmiddels ouwe lul
pi_261575
quote:
op 04-29-2000 om 08:07 PM schreef Appelflap het volgende:
Esmeralda heeft inderdaad om Bart gevraagd.

Ja..omdat het zo'n braaf en beleefd meisje is heeft ze naar hem gevraagd.
Hoewel, Bart is ook een braverik en valt ze misschien toch wel op hem.
Waar was Bullent trouwens ???

  zaterdag 29 april 2000 @ 21:41:00 #8
3930 killer tweety
oldbie uit het stof
pi_261576
Die was wel gevraagd, maar had wijseljk besloten niet te komen, lees zijn fanclub site maar.

pi_261577
Uitbraak Essy !!!!! ( van Bully zelf) [25/4/2000 | Yilmaz | nieuw! ]
Mocht Essy morgen uitbreken dan zal ik er niet bij zijn. Ik zal jullie even uitleggen waarom ik tot deze beslissing ben gekomen.
Ten eerst ben ik maar net een weekje weg.
Haar ouders en haar vriendinnen heeft zij nu al ongeveer 10 weken niet gezien. Ik denk dat het handig is dat zij zich daarop kan richten.
Ten tweede denk ik zelf, dat het voor haar alleen maar moeilijker wordt als zij mij weer voor een paar uurtjes ziet. Dit zeg ik omdat ik essy van binnen de bus heb meegemaakt. Het is misschien makkelijk te zeggen, dat het haar goed zal doen.
Misschien op dat moment wel, maar als ze weer in de bus is, denk ik dat ze het moeilijker zal krijgen. Zou zonde zijn van de uitbraak. Heeft ze er eindelijk weer een, wil ik het dus niet verpesten. Ten derde denk ik, dat ik het ook een stukje moeilijker zal krijgen. Ik mis haar namelijk. Ik denk dat daarmee dat gevoel alleen maar versterkt zal worden. Dat is dus ook niet de bedoeling.

Kortom, drie redenen voor mij om niet naar de uitbraak te gaan, indien zij deze morgen krijgt.
Ik hoop van wel natuurlijk en hopelijk wordt het een leuke voor haar.

  zaterdag 29 april 2000 @ 22:51:00 #10
2180 Avia
FOK-Member
pi_261578
Ik vind dat Esmeralda maar een slechte vriendenkeus heeft.
Bart, Willeke, Bianca, getverdillekes!!!
Wie gelijk heeft, hoeft dat nog niet te krijgen, en wie gelijk krijgt, hoeft dat nog niet te hebben.
pi_261579
Ook zoiets; hij had huis en haard verkocht, baan opgezegd want zou een wereldreis
gaan maken, op zijn fansite ik dat hij daarmee wacht tot 'de bus' is afgelopen!
Gaat dus zitten wachten in de hoop dat Es met 'm meegaat waarschijnlijk.
Op zijn fansite staat dat hij een keer met Cindy had afgesproken op het Leidseplein,
dat is dus de beste vriendin van Es! en ik meen zelfs ergens gelezen te hebben dat
hij met de Pa van Es is gaan vissen, hij is in elk geval wel bij haar ouders langs
geweest, volgens mij allemaal om zich bij het thuisfront van Es in te lijven.
Om de resterende tijd vol te maken loopt hij de uitbraken, thuiskomsten en feestjes
van de bussers af en hij heeft nu een nieuw tijdverdrijf, een kookclubje!!


Nieuwe site: Koken met Bart! [27/4/2000 | Bart-zelf | nieuw! ]
Vanaf vandaag, 27 april, is er een nieuwe club op het net!
Het is een kookclub met allerlei recepten, vragen en tips over eten en drinken.

Het aparte van deze club is dat de leden deze club min of meer zelf opzetten.
Door het stellen van veel vragen en discussieren op het forum worden al deze
vragen door de redactie gefilterd en komen de antwoorden en/of recepten terug
op het forum of in de nieuwsrubriek.
Recepten, leuke verhalen, anekdotes en dergelijke kun je allemaal vinden in het
menu 'bestanden' links in de grijze balk.
Ook zullen we proberen zoveel mogelijk foto's te plaatsen in het foto-album.
Alle vragen en opmerkingen worden in ieder geval binnen twee weken beantwoord.
Ook binnen deze termijn worden de recepten geplaatst in verschillende categorien.
Het wordt een site die voor iedereen van toepassing is. Heb je binnenkort een
feestje en wil je leuke hapjes maken, of komt je schoonfamilie eten en wil je een
goede indruk maken, laat het ons weten.
Samen met jullie gaan we er een leuke, gezellige en leerzame site van maken, want
wat is er nou mooier als lekker eten en drinken.
Ga naar club-home en klik op de link, of surf naar: http://fan.clubs.nl/kokenmetbart
Wij rekenen op jullie en wensen jullie alvast veel plezier!
Tot op de club!

  zaterdag 29 april 2000 @ 23:06:00 #12
2180 Avia
FOK-Member
pi_261580
Tante Bep...
Avia vind Bart een stalker.
Wie gelijk heeft, hoeft dat nog niet te krijgen, en wie gelijk krijgt, hoeft dat nog niet te hebben.
pi_261581
IK HEB HIER MAAR 1 DING OP TE ZEGGEN....

quote:
op 04-29-2000 om 11:02 PM schreef en ik meen zelfs ergens gelezen te hebben dat
hij met de Pa van Es is gaan vissen, hij is in elk geval wel bij haar ouders langs
geweest, volgens mij allemaal om zich bij het thuisfront van Es in te lijven.

'You gotta target the horse, if you wanna hit the master.' Met andere woorden, lekker bij pa en moe slijmen en ze zeggen wel:

'Zeg Essie, die Bart is toch maar een fijne vent he?!'

Want dat wil die zieligerd.

quote:
[b]op 04-29-2000 om 11:06 PM schreef Avia het volgende:

Tante Bep...
Avia vind Bart een stalker.

Ik had het zelf niet beter kunnen zeggen, ik vind Bart nog steeds een slecht voorbeeld van de man in het algeheel en ik hoop van harte dat 'ie zich op een dag besluit om te bouwen, zodat die dan tenminste nog vriendinnen kan zijn met Esmeralda, lekker winkelen samen gearmd, etc.

Ik krijg ECHT plaatsvervangende schaamte als ik die kerel bezig zie.

Hoe ver ging zijn arm er eigenlijk in bij die pa van Esmeralda?

GEZALLICH!!!!

Grtz,

Meerhoerman.


------------------
Voor een echt crimineel eiland of je eigen @mirrorman.nl adres:

www.mirrorman.nl

Begin er nu je eigen Forum!

[Dit bericht is gewijzigd door MiRRoRMaN (Datum 30 April 2000).]

  zondag 30 april 2000 @ 12:50:00 #14
3278 pijl
Grrl op het Net
pi_261582
Meerhoerman merkte op:
Dan gaf ze hem bijster weinig aandacht....
en vond ik het nog een zielige vertoning.

Misschien heel raar gedacht hoor, maar misschien dat de programmamakers de beelden filteren alvorens er ook maar 1 seconde wordt uitgezonden? Je denkt toch niet echt dat wat je ziet een correcte weergave is?

Heb uw lot lief

  zondag 30 april 2000 @ 13:29:00 #15
2764 Trainspotter
Nu mèt goedkope zonnebril
pi_261583
Wat een wereldreis trouwens hé:

Vissen in West-Friesland
Knallen in café de clown in A'dam
Stalken in Nijmegen.
Zeuren in een studio in Aalsmeer.

Kom ik dan met mijn retourtje Arnhem elke week. Poe, poe.

Bart is een nog grotere oen dan die dikke Ericandel.

GEZALLICH!!!!

  zondag 30 april 2000 @ 13:40:00 #16
2915 Fiep
bikkel b.d.
pi_261584
Wanhopig op zoek naar een sprankje liefde, stelt poeet Bart zich bijzonder invoelend en begripvol op...wat natuurlijk een averechts effect heeft!
Hij begrijpt er echt nix van! Naturlijk valt Essie niet op zo'n zacht ei - vriendinnetjes te over om mee te tutten en frutten, daar heeft ze Bart echt niet voor nodig.
Nee, laat dat sneue watje maar heel snel op reis gaan, naar een oord vol ontberingen - kan 'ie afharden!
Ook een optie: gymnastieken met meneer Aalt.
"Het is wel leuk hoor, al die avonturen, maar je krijgt er zo'n stijve nek van."
  zondag 30 april 2000 @ 18:24:00 #17
2734 THE BORG
Houston, we have a problem....
pi_261585
Lijkt me heel erg. Bart met haar vader aan het vissen. Die gast nestelt zich op die manier lekker binnen de familie van Es.
Stel het je eens voor. Straks is de programma afgelopen, komt ze thuis, zit die kwikbal van een Bart daar op de bank.

pi_261586
ik vind die bart een levensgevaarlijke neuroot. die gozer is zo ziek tussen zijn oren. echt een stalker, die moet je gewoon vol storten met beton, en in de oceaan lozen.
jammer dat ie niet meer in de bus zit,dan was alles te controleren, nu loopt die gek vrij rond. OUDERS HOU JE KIND IN DE GATEN.
Zet `s nachts je prostaat op tenminste 16 graden, dan bevriezen je leidingen niet.
  zondag 30 april 2000 @ 20:26:00 #19
3051 chuckie
woont nu in Leidsche Rijn
pi_261587
quote:
op 04-30-2000 om 12:50 PM schreef pijl het volgende:
Meerhoerman merkte op:
Dan gaf ze hem bijster weinig aandacht....
en vond ik het nog een zielige vertoning.

Misschien heel raar gedacht hoor, maar misschien dat de programmamakers de beelden filteren alvorens er ook maar 1 seconde wordt uitgezonden? Je denkt toch niet echt dat wat je ziet een correcte weergave is?

goed gezegd Pijl, dat had iedereen toch kunnen bedenken, over de live beelden uit de bus wordt dit namelijk ook altijd gezegd. Zouden ze nu ineens wel alles laten zien. Beetje kortzichtig, vind je ook niet


wanna play?
  zondag 30 april 2000 @ 22:24:00 #20
2361 ekatarina
Also known as Eikat
pi_261588
Van Appelflap - 29 April 2000 @ 20:07.

--------------------------------------------------------------------------------

Esmeralda heeft inderdaad om Bart gevraagd.


Volgens mij bedoelde ze Big Bart oftewel Bart van Big Brother.

Boeken over "Big Brother 2" en "Mohammed Ali" vindt u bij BOL.
pi_261589
IK KAN HET NIET HELPEN HET MET DEZE MENSEN ONT-ROEREND EENS TE ZIJN:

quote:
op 04-30-2000 om 06:24 PM schreef THE BORG het volgende:
Lijkt me heel erg. Bart met haar vader aan het vissen. Die gast nestelt zich op die manier lekker binnen de familie van Es.
Stel het je eens voor. Straks is de programma afgelopen, komt ze thuis, zit die kwikbal van een Bart daar op de bank.

Precies!

quote:
op 04-30-2000 om 06:56 PM schreef laffer het volgende:
ik vind die bart een levensgevaarlijke neuroot. die gozer is zo ziek tussen zijn oren. echt een stalker, die moet je gewoon vol storten met beton, en in de oceaan lozen.
jammer dat ie niet meer in de bus zit,dan was alles te controleren, nu loopt die gek vrij rond. OUDERS HOU JE KIND IN DE GATEN.

Nog preciezer!

quote:
op 04-30-2000 om 01:29 PM schreef Trainspotter het volgende:
Wat een wereldreis trouwens hé:
Vissen in West-Friesland
Knallen in café de clown in A'dam
Stalken in Nijmegen.
Zeuren in een studio in Aalsmeer.
Kom ik dan met mijn retourtje Arnhem elke week. Poe, poe.
Bart is een nog grotere oen dan die dikke Ericandel.
GEZALLICH!!!!

Hehehehehe!

GEZALLICH!!!!

Grtz,

Meerhoerman.
Vandaag nogal typlui.

  maandag 1 mei 2000 @ 17:04:00 #22
2867 Jolleke
'kweetniet
pi_261590
Hoezo was hij of zijn liefde heen. Verbeter mij als het niet waar was maar volgens mij maakte hij zo'n opmerking tegen ant in de geest van: ik kan me goed voorstellen dat jij jop mist die ervaring heb ik ook ??????
Het leven van een student gaat ook niet altijd over rozen

  maandag 1 mei 2000 @ 17:05:00 #23
2867 Jolleke
'kweetniet
pi_261591
foutje, twee maal

[Dit bericht is gewijzigd door Jolleke (Datum 01 Mei 2000).]

Het leven van een student gaat ook niet altijd over rozen

  maandag 1 mei 2000 @ 18:28:00 #24
2946 femfatale
Lets party!!!!
pi_261592
quote:
op 05-01-2000 om 05:04 PM schreef Jolleke het volgende:
Hoezo was hij of zijn liefde heen.

Volgens mij bedoel jij OVER zijn liefde heen.
Aangezien jij in een andere topic iemands taalfout aan het verbeteren was, omdat jij voor de klas hebt gestaan, vind ik dat jij dan ook verbeterd mag worden. Dit is echt niet rottig bedoeld, maar het viel mij gewoon op.

never play games........
  dinsdag 2 mei 2000 @ 00:14:00 #25
3517 Geslachtsdeel
Lid van Fok!
pi_261593
quote:
op 05-01-2000 om 06:28 PM schreef femfatale het volgende:
Volgens mij bedoel jij OVER zijn liefde heen.
Aangezien jij in een andere topic iemands taalfout aan het verbeteren was, omdat jij voor de klas hebt gestaan, vind ik dat jij dan ook verbeterd mag worden. Dit is echt niet rottig bedoeld, maar het viel mij gewoon op.

Ik vond die spelfout wel erotisch.

Ik weet het....ik ben een eikel!


abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')