ja het is inderdaad wel eens sneller gegaanquote:
Zwemmeet!quote:
Als wij samen werken zwemt ze ons er niet uitquote:Op donderdag 1 april 2010 22:02 schreef Gotrick het volgende:
Zwemmeet!![]()
Maar jij zwemt ons er allemaal uit, je bent veels te snel voor mij
Trustequote:
Ja nouja, jammer dan. We gaan toch zeker niet allemaal wedstrijdjes doen he.quote:Op donderdag 1 april 2010 22:02 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Zwemmeet!![]()
Maar jij zwemt ons er allemaal uit, je bent veels te snel voor mij
Thats a dealquote:Op donderdag 1 april 2010 22:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als wij samen werken zwemt ze ons er niet uit
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH! Een clown! Haal hem weg, haal hem weg!quote:
Hoe wil je dat doenquote:Op donderdag 1 april 2010 22:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als wij samen werken zwemt ze ons er niet uit
Je mag 1x een baantje trekken om te laten zien hoe snel je bent, goed?quote:Op donderdag 1 april 2010 22:04 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja nouja, jammer dan. We gaan toch zeker niet allemaal wedstrijdjes doen he.Dat doe ik al vaak genoeg.
Nee, gewoon eruit halen. Mag niet van de grote blauwe mensen, anders gaat deze SC ook weer weg.quote:Op donderdag 1 april 2010 22:04 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik zoek die van naatje, die moet er ook bij.
Whutquote:Op donderdag 1 april 2010 22:05 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee, gewoon eruit halen. Mag niet van de grote blauwe mensen, anders gaat deze SC ook weer weg.
Valsspeler.quote:Op donderdag 1 april 2010 22:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het zo moeilijk te raden is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |