Op donderdag 1 april 2010 21:12 schreef Jerruh het volgende:Ja UPC... aangezien we in het samenvattingtopic zitten, hou ik het kort wat voor ellende ik tot nu toe aan het meemaken ben met UPC.
september:
jerre betaalt voor twee maanden UPC.
eind september: creditafdeling belt: je hebt niet betaald.
jerre zegt van wel en zegt dat ie zelfs bonnetjes heeft. creditafdeling zegt het uit te zoeken en terug te bellen als ze meer weten
begin oktober: internet afgesloten,
jerre belt wederom, ja er was nog een factuur open.
jerre zegt wederom dat ie betaald heeft en vraagt of ie dan zonodig bonnetjes moet sturen. was neit nodig, ze gingen kijken, internet ging er weer op
begin november: brief van incassobureau, of ik even binnen 8 dagen wilde betalen, een grote rekening, die ik dus al lang had betaald.
jerre belt, zegt dat ie subiet bonnetjes stuurt. ze zeggen dat ze dat dan regelen.
half januari:
jerre vind het wel erg lang duren en belt incassobureau. ze zeggen ermee bezig te zijn want UPC is nog aan het uitzoeken
half februari:
jerre belt voor de zekerheid toch maar naar UPC op wat er aan de hand was. probleem was schijnbaar opgelost alleen dat konden ze niet even doorgeven.
eind februari: langzaam internet voor paar dagen.
jerre belt voor de zekerheid op en komt erachter dat zijn producten niet meer aanwezig zijn in het bestand. na twee keer bellen vullen ze weer juiste gegevens in
begin maart:
jerre checkt online zijn facturen en ziet dat er bij nieuwe factuur borg, aansluitkosten etc voor nieuwe modem zijn gerekend, terwijl
jerre al 4 jaar dezelfde modem heeft jerre belt wederom en ze zien dat het inderdaad niet klopt en dat het veranderd zal worden
eergisteren:
jerre krijgt sms dat ie factuur op tijd moet betalen om meerkosten te voorkomen.
nu:
jerre pissed omdat om vijf voor negen de helpdesk schijnbaar dicht is terwijl die om 21:00 dicht zou gaan.
ofwel: Ik word gewoon echt link van UPC! Er gaat nog geen maand voorbij of er is wel weer iets fout in hun factuerering, financiele afspraken of wat dan ook waardoor ik weer dat verdomde nummer moet bellen in de hoop dat ze het nu eens WEL goed aanpakken...