abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 1 april 2010 @ 21:12:13 #1
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_79846212
Ja UPC... aangezien we in het samenvattingtopic zitten, hou ik het kort wat voor ellende ik tot nu toe aan het meemaken ben met UPC.

september: jerre betaalt voor twee maanden UPC.

eind september: creditafdeling belt: je hebt niet betaald. jerre zegt van wel en zegt dat ie zelfs bonnetjes heeft. creditafdeling zegt het uit te zoeken en terug te bellen als ze meer weten

begin oktober: internet afgesloten, jerre belt wederom, ja er was nog een factuur open. jerre zegt wederom dat ie betaald heeft en vraagt of ie dan zonodig bonnetjes moet sturen. was neit nodig, ze gingen kijken, internet ging er weer op

begin november: brief van incassobureau, of ik even binnen 8 dagen wilde betalen, een grote rekening, die ik dus al lang had betaald. jerre belt, zegt dat ie subiet bonnetjes stuurt. ze zeggen dat ze dat dan regelen.

half januari: jerre vind het wel erg lang duren en belt incassobureau. ze zeggen ermee bezig te zijn want UPC is nog aan het uitzoeken

half februari: jerre belt voor de zekerheid toch maar naar UPC op wat er aan de hand was. probleem was schijnbaar opgelost alleen dat konden ze niet even doorgeven.

eind februari: langzaam internet voor paar dagen. jerre belt voor de zekerheid op en komt erachter dat zijn producten niet meer aanwezig zijn in het bestand. na twee keer bellen vullen ze weer juiste gegevens in

begin maart: jerre checkt online zijn facturen en ziet dat er bij nieuwe factuur borg, aansluitkosten etc voor nieuwe modem zijn gerekend, terwijl jerre al 4 jaar dezelfde modem heeft jerre belt wederom en ze zien dat het inderdaad niet klopt en dat het veranderd zal worden

eergisteren: jerre krijgt sms dat ie factuur op tijd moet betalen om meerkosten te voorkomen.

nu: jerre pissed omdat om vijf voor negen de helpdesk schijnbaar dicht is terwijl die om 21:00 dicht zou gaan.

ofwel: Ik word gewoon echt link van UPC! Er gaat nog geen maand voorbij of er is wel weer iets fout in hun factuerering, financiele afspraken of wat dan ook waardoor ik weer dat verdomde nummer moet bellen in de hoop dat ze het nu eens WEL goed aanpakken...
put
your
clothes
on!
pi_79846241
Erg kort gehouden idd.
  donderdag 1 april 2010 @ 21:13:32 #3
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_79846282
Jij heet dus echt gewoon "Jerre"?
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
pi_79846284
Er zijn teveel UPC topics.
  donderdag 1 april 2010 @ 21:15:11 #5
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_79846359
quote:
Op donderdag 1 april 2010 21:13 schreef Bragi het volgende:
Dat dus

Verder wel terechte klachten.
Tics van je petten.
  donderdag 1 april 2010 @ 21:15:14 #6
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_79846361
quote:
Op donderdag 1 april 2010 21:13 schreef Bragi het volgende:
Nee, ik typ dit mailtje in de naam van mijn dashond genaamd jerre, nou goed?
put
your
clothes
on!
pi_79846430
Jerruh, ik geloof er niks van.
pi_79846464
quote:
Op donderdag 1 april 2010 21:16 schreef Siddartha het volgende:
Nee ik geloof het ook niet.
  donderdag 1 april 2010 @ 21:17:52 #9
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_79846475
Ik word soms zo moe van die grote bedrijven. Het is overal wel wat.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  donderdag 1 april 2010 @ 21:23:34 #10
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_79846706
quote:
Op donderdag 1 april 2010 21:16 schreef Siddartha het volgende:
Dan heb je pech gehad. Als het verzonnen was stond het wel in ONZ.
put
your
clothes
on!
  donderdag 1 april 2010 @ 21:25:08 #11
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_79846761
quote:
Op donderdag 1 april 2010 21:15 schreef Jerruh het volgende:

[..]

Nee, ik typ dit mailtje in de naam van mijn dashond genaamd jerre, nou goed?
Jij heet Jerre.
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
pi_79846921
quote:
Op donderdag 1 april 2010 21:12 schreef Jerruh het volgende:
Ja UPC... aangezien we in het samenvattingtopic zitten, hou ik het kort wat voor ellende ik tot nu toe aan het meemaken ben met UPC.

september: jerre betaalt voor twee maanden UPC.

eind september: creditafdeling belt: je hebt niet betaald. jerre zegt van wel en zegt dat ie zelfs bonnetjes heeft. creditafdeling zegt het uit te zoeken en terug te bellen als ze meer weten

begin oktober: internet afgesloten, jerre belt wederom, ja er was nog een factuur open. jerre zegt wederom dat ie betaald heeft en vraagt of ie dan zonodig bonnetjes moet sturen. was neit nodig, ze gingen kijken, internet ging er weer op

begin november: brief van incassobureau, of ik even binnen 8 dagen wilde betalen, een grote rekening, die ik dus al lang had betaald. jerre belt, zegt dat ie subiet bonnetjes stuurt. ze zeggen dat ze dat dan regelen.

half januari: jerre vind het wel erg lang duren en belt incassobureau. ze zeggen ermee bezig te zijn want UPC is nog aan het uitzoeken

half februari: jerre belt voor de zekerheid toch maar naar UPC op wat er aan de hand was. probleem was schijnbaar opgelost alleen dat konden ze niet even doorgeven.

eind februari: langzaam internet voor paar dagen. jerre belt voor de zekerheid op en komt erachter dat zijn producten niet meer aanwezig zijn in het bestand. na twee keer bellen vullen ze weer juiste gegevens in

begin maart: jerre checkt online zijn facturen en ziet dat er bij nieuwe factuur borg, aansluitkosten etc voor nieuwe modem zijn gerekend, terwijl jerre al 4 jaar dezelfde modem heeft jerre belt wederom en ze zien dat het inderdaad niet klopt en dat het veranderd zal worden

eergisteren: jerre krijgt sms dat ie factuur op tijd moet betalen om meerkosten te voorkomen.

nu: jerre pissed omdat om vijf voor negen de helpdesk schijnbaar dicht is terwijl die om 21:00 dicht zou gaan.

ofwel: Ik word gewoon echt link van UPC! Er gaat nog geen maand voorbij of er is wel weer iets fout in hun factuerering, financiele afspraken of wat dan ook waardoor ik weer dat verdomde nummer moet bellen in de hoop dat ze het nu eens WEL goed aanpakken...
Jezus...Jerruh...
pi_79850597
quote:
Op donderdag 1 april 2010 21:23 schreef Jerruh het volgende:

[..]

Dan heb je pech gehad. Als het verzonnen was stond het wel in ONZ.
Klapjosti
Half KLB is verzonnen
  vrijdag 2 april 2010 @ 13:07:46 #14
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_79866437
quote:
Op donderdag 1 april 2010 22:49 schreef RolStaart-Beer het volgende:

[..]

Klapjosti
Half KLB is verzonnen
En daar heb ik wederom geen reet mee te maken. Als jullie klapjosti's per sé overal een luierverschoonhoekje van willen maken, moeten jullie het zelf weten, maar als ik serieus wil doen in een forumgedeelte waar de helft ECHT en niet verzonnen is, dan moet dat net zo goed kunnen. Dus ga je eigen zusje een klapjosti noemen, maar val mij me niet lastig met een scheldwoord wat totaal niet van toepassing is.
put
your
clothes
on!
pi_79868445
hier ook een leuke

3 december kreeg ik een brief dat de algemene voorwaarden en tarieven voor telefonie zijn gewijzigd. ik denk mooi kan ik opzeggen per 1-1-2010.

ik dus bellen naar upc en zeg specifiek dat ik vanwege de gewijzigde tarieven en voorwaarden op wil zeggen. komt goed geen probleem.

staat op de factuur van februari doodleuk afkoop resterende termijnen telefonie. heeft die zeug als reden opgegeven dat ik er weinig gebruik van maakte ipv de gewijzigde voorwaarden en tarieven.

nu maar een kopie van het telefoongesprek opgevraagd zodat ik ze daarmee om de oren kan slaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')