Meneer klinkt wel kinky hea.quote:Op donderdag 1 april 2010 19:38 schreef WillFerrell het volgende:
Die mij zo noemen pak ik altijd nog harder omdat ze gewilliger zijn.
Altijd hier in de disco. Dan gaat het zo:quote:
Het kan me storen dat mods dit soort reacties kunnen makenquote:
Mij ookquote:Op donderdag 1 april 2010 19:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Het kan me storen dat mods dit soort reacties kunnen maken
Je verkracht chimi's met je stempeler?quote:Op donderdag 1 april 2010 19:41 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Altijd hier in de disco. Dan gaat het zo:
"MENEER DE BUSCHAUFFEUR HEEFT U NOG MUNTJES VOOR DE TERUGWEG". En dan gaat de strippenkaartstempel er over heen hoor.
Ik noem het gewoon neuken.quote:Op donderdag 1 april 2010 19:43 schreef TheKC het volgende:
[..]
Je verkracht chimi's met je stempeler?
En noemen ze je dan nog steeds meneer?quote:Op donderdag 1 april 2010 19:38 schreef WillFerrell het volgende:
Die mij zo noemen pak ik altijd nog harder omdat ze gewilliger zijn.
quote:
Des te meer reden om me nog een keer meneer te noemen.quote:Op donderdag 1 april 2010 19:43 schreef Heremeteit het volgende:
[..]
En noemen ze je dan nog steeds meneer?
Ze waren al met z'n drieën.quote:Op donderdag 1 april 2010 19:41 schreef PeterLudolf het volgende:
Ze wilden waarschijnlijk een trio met een oudere ervaren rot. Maar jij als echte rasautist zag dat weer niet en nu worden ze heel hard genomen door een andere geluksvogel.
Zeg, dat jij me doorhebt betekent niet dat iedereen dat meteen moet wetenquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |