Strijp, vlakbij Strijp Squote:Op donderdag 8 april 2010 09:00 schreef toimoi het volgende:
TVP voor de hoge kast, zou wel eens handig kunnen zijn, waar precies zou ik moeten zijn in Eindhoven (Woensel noord hier)?
Welk kleurtype fineer is dat? Berken, ofzo?
Hijs idd wel heel leukquote:Op donderdag 8 april 2010 08:34 schreef Ewelina het volgende:
Wat een schattig kastje, die met die stoffen laatjes!
Ik heb er alleen echt geen ruimte voor
Vrij zeker,maar niet 100%quote:Op donderdag 8 april 2010 09:07 schreef c0nd0r het volgende:
En hoe zeker ben je ervan dat de vaatwasser het nog steeds doet? Hou oud is ie?
Dat zou evt wel kunnen, maar is niet erg handigquote:Op donderdag 8 april 2010 09:37 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
(Kleine dingen) ook op te halen op 't station in Eindhoven?
quote:
Mja, als ik naar het station in mijn woonplaats moet, dan bijna een uur met de trein en dán nog overstappen op 'n bus en de weg zoeken en 'n stuk lopen in een plaats waar ik totaal niet bekend ben, en natuurlijk ook dat hele end weer terug, kun je je misschien voorstellen dat het voor mij de moeite niet waard is.quote:Op donderdag 8 april 2010 10:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat zou evt wel kunnen, maar is niet erg handig
Ik moet nl ook met de bus
[..]
succes met het samenwonen JB!quote:
Das idd een hoop moeitequote:Op donderdag 8 april 2010 10:30 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Mja, als ik naar het station in mijn woonplaats moet, dan bijna een uur met de trein en dán nog overstappen op 'n bus en de weg zoeken en 'n stuk lopen in een plaats waar ik totaal niet bekend ben, en natuurlijk ook dat hele end weer terug, kun je je misschien voorstellen dat het voor mij de moeite niet waard is.
Dat klopt wel... Is alleen wel alleen met een stoptrein te bereiken, weet niet of dat een optie is?quote:Op donderdag 8 april 2010 11:37 schreef amaranta het volgende:
station beukenlaan is zowat om de hoek bij jou JB
Ik neem aan dat dat over mijn vervoer gaat? Heb even op 9292 gekeken en ja, dat is 'n stuk gunstiger dan iets met bus. Naar dat station zou je dus wel toe kunnen komen?quote:Op donderdag 8 april 2010 11:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat klopt wel... Is alleen wel alleen met een stoptrein te bereiken, weet niet of dat een optie is?
Dat gaat een stuk gemakkelijker. PM voor afspraken?quote:Op donderdag 8 april 2010 12:11 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dat over mijn vervoer gaat? Heb even op 9292 gekeken en ja, dat is 'n stuk gunstiger dan iets met bus. Naar dat station zou je dus wel toe kunnen komen?
Eerst wil ik er even E 5,- op bieden.quote:Op donderdag 8 april 2010 12:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat gaat een stuk gemakkelijker. PM voor afspraken?
Dat is goed wat mij betreftquote:Op donderdag 8 april 2010 14:11 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Eerst wil ik er even E 5,- op bieden.
Beuken:quote:Op donderdag 8 april 2010 10:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Strijp, vlakbij Strijp S
Beuken geloof ik. En het is echt een handige kast. Wij hadden er dus de administratie in staan
Het is meer dit:quote:Op zondag 11 april 2010 17:58 schreef toimoi het volgende:
[..]
Beuken:
http://www.officetopper.com/images/options/donker%20beuken.JPG
Berken:
http://www.table4.nl/eng/specificaties/images/6142%20Berken.jpg
Welke past het besteop de foto lijkt het sterk berken maar jij zegt beuken; ik wil het even zeker weten
Dat is goedquote:Op maandag 12 april 2010 22:32 schreef toimoi het volgende:
Haha lekker verwarrend zo, maargoed. Op zich interesse, maar ik krijg niet zomaar een kast in de bus mee.![]()
Ik kijk even of ik vervoer kan regelen, mocht ik dat rond krijgen neem ik wel even contact op.
JA, maar die kan pas weg als ik hier weg benquote:
quote:
Oeh, dus werkt nog prima verder? Laat via de PM maar even wat meer wetenquote:Op dinsdag 13 april 2010 @ 15:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
JA, maar die kan pas weg als ik hier weg ben(das per 1 mei)
en hij heeft t probleem dat het vakje voor de wasverzachter niet leeg wordt
[..]
[afbeelding]
Maar met een ander (geen rieten) mandje en zonder de flosjes aan het stuur.
en hij moet nodig opgeknapt worden.
wat is opknappen? want daar ben FUFR heel slecht in..quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
JA, maar die kan pas weg als ik hier weg ben(das per 1 mei)
en hij heeft t probleem dat het vakje voor de wasverzachter niet leeg wordt
[..]
[ afbeelding ]
Maar met een ander (geen rieten) mandje en zonder de flosjes aan het stuur.
en hij moet nodig opgeknapt worden.
Opknappen is naar de fietsenmaker brengenquote:Op donderdag 15 april 2010 11:13 schreef FUFR het volgende:
[..]
wat is opknappen? want daar ben FUFR heel slecht in..
Zo verkoop jij nooit wat natuurlijk.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Opknappen is naar de fietsenmaker brengen
Nee, ik kan me niet voorstellen dat t nog wat gaat worden eigenlijk
Leuke fiets, slechte kwaliteit
Ik ben echt een heel slechte verkoperquote:Op donderdag 15 april 2010 21:46 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zo verkoop jij nooit wat natuurlijk.
Ligt eraan wat je zou willen hebbenquote:Op donderdag 29 april 2010 16:08 schreef toimoi het volgende:
En, is er al wat weg? Ik heb waarschijnlijk dit weekend of na het weekend een auto om langs te komen.
Klopt de hoogte overigens? Want de kast ziet er niet als 1.48 uit, of zijn het er 2 op elkaar?quote:Op donderdag 8 april 2010 09:00 schreef toimoi het volgende:
TVP voor de hoge kast, zou wel eens handig kunnen zijn, waar precies zou ik moeten zijn in Eindhoven (Woensel noord hier)?
Welk kleurtype fineer is dat? Berken, ofzo?
Das 1 ding dat wel vergeven is inmiddelsquote:Op donderdag 29 april 2010 16:16 schreef toimoi het volgende:
[..]
Klopt de hoogte overigens? Want de kast ziet er niet als 1.48 uit, of zijn het er 2 op elkaar?
Hoeveel planken zitten erin?
Doe maarquote:Op donderdag 29 april 2010 18:03 schreef Dubbeldrank het volgende:
Wil je een slotje of nog even open laten tot je het echt weg hebt gebracht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |