abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 1 april 2010 @ 19:24:46 #1
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_79841622
Hier verder
Confidence through competence
pi_79841675
* Isabeau gaapt

Ik ben lui en moe en heb net lekker gegeten (postprandriale dip incoming dus ) en ik moet (ja, moet ) iets op wow doen. Geen zin, blech.

Allemaal een en voor de zieke cullers en de bestolen cullers een extra
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_79841953
quote:
Op donderdag 1 april 2010 18:30 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Mooi gemaakt TAV en Pde Hoog!

Al hoef ik er niet heen wegens spin en clown.......
Normaal ben ik ook een beetje bang voor clowns hoor, maar deze is echt heel lievv
Hij heeft een boekje waar hij zijn opdrachtgevers altijd een verhaaltje in laat schrijven en foto's en andere dingetjes in plakt. Kortom: of ik daar dit jaar ook weer in wilde schrijven, maar ik had echt geen tijd. Moet hem dus maar snel een mailtje schrijven met wat mooie foto's van hem in actie er bij
pi_79841995
Die TT! Ik heb er zo'n liedje bij in m'n hoofd, met zo'n dansje. van Taaa-taa-ta-ta-ta-ta-taaaa, ta-ta-ta-ta-ta-taaa, ta-ta-ta-ta-ta-ta.
pi_79842041
quote:
Op donderdag 1 april 2010 19:26 schreef Isabeau het volgende:
* Isabeau gaapt

Ik ben lui en moe en heb net lekker gegeten (postprandriale dip incoming dus ) en ik moet (ja, moet ) iets op wow doen. Geen zin, blech.

mooi woord
en veel sterkte met wowen!
pi_79842141
quote:
Op donderdag 1 april 2010 19:26 schreef Isabeau het volgende:
* Isabeau gaapt

Dan vraag je toch om de 3,5 minuut om een bio-break met de melding dat je last van je darmen hebt?

EN hoezee Ik hoef geen TT te bedenken én ik heb gelunched met Surinaams eten. Teamhoofd vierde vandaag dat ze 12,5 jaar (onafgebroken) in dienst was Dat was wel tof, want ik kreeg óók een moorkop én een heel uur pauze vandaag

En ik zit al aan m'n 2e biertje. Op een vrij lege maag Ik ga denk ik draaiend slapen vandaag

Oh en De keukenkraan is vervangen Nu hoef ik niet meer chagrijnig te worden van een immer druppende kraan
pi_79842216
voor Lein!!

Ben de enige holy priest
voordeel: ze nemen me overal mee naar toe.
nadeel: ze nemen me overal mee naar toe
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_79842454
quote:
Op donderdag 1 april 2010 19:38 schreef Isabeau het volgende:
Ieder voordeel heb z'n... nou ja, you know the drill
pi_79842462
pillen door de appelmoes?

* DE zal toch wat argwanend naar haar appelmoes kijken als ze die weer krijgt..

en bestolen Cullers?? Ik heb niet teruggelezen een keer en ik mis dus meteen iets. wie wat en wat een eikels!

Ik heb vanmiddag 2 uur geslapen en voel mij weer beter gelukkig

(oh en lein het was ' pfffffffff er zit weer eens wat in mijn maag en dat ben ik helemaal ontwend-' pijn' )
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_79842530
Yay voor de nieuwe kraan (kan me voorstellen dat je daar simpel van werd!)

Isa: moet je maar geen priest worden
pi_79842765
Oh en een paar weken geleden zijn Kaas en ik naar een andere supermarkt (dan onze gebruikelijke) van het zelfde keten geweest. Ik was bijzonder geschokt van de staat waarin die betreffende winkel verkeerde, Dus, Hollandse Zeikstraal ( ) als ik ben, had ik via de website van de betreffende supermarktketen een klacht gestuurd. Ik krijg nu reactie en ik heb zoiets van Hoezee! Ik ben assertief geweest! Ik had geklaagd over het gebrek aan brood op een zaterdag om 17.00 uur (winkel open tot 20.00 uur), de rommel in de schappen en de wachttijden bij de kassa. Ik krijg net een mailtje terug van de klantenservice van het betreffende concern.

Geachte heer of mevrouw Leintjeuh,

Hartelijk dank voor uw bericht via onze website. Allereerst onze excuses voor deze late reactie op uw klachten na uw bezoek aan onze vestiging aan de Piet van Puffelenweg in Village du Fromage.

Wij hebben uw bericht uitvoerig besproken met de bedrijfsleider van de betreffende supermarkt, de heer P. van Puffelen. Hij betreurt uw ervaringen en heeft direct maatregelen genomen om de door u genoemde punten op te lossen. Hoewel de broodbestelling in verband met de actie al fors was verhoogd, hebben de verkopen met name op de bewuste zaterdag alle verwachtingen overtroffen. Uiteraard doen wij er alles aan om misgrijpen te voorkomen. De kassamedewerkers zijn erop gewezen sneller hulp bij te roepen als het druk wordt, want rijen bij de kassa’s zijn zeer ongewenst. De hoofdcaissière zal hier vooral op zaterdag, maar ook op andere drukke momenten extra alert op zijn. Wij vertrouwen er dan ook op dat u inmiddels verbetering zult kunnen constateren en bieden u onze excuses aan voor het ongemak.

Nogmaals dank voor uw reactie en graag tot ziens in één van onze winkels.

Met vriendelijke groet,

Petronella van Puffelen

Zoals jullie kunnen lezen, zijn de namen en locaties betreffen de herkenbare elementen, gefingeerd. Wij (Kaasplankje eigenlijk) blijven graag anoniem
pi_79842816
Die TT ik kan dus niet zien op hoeveel posts we zitten met de foon ISA,is dat 3x woordwaarde? LEIN, rustig met de biertjes DE, fijn dat je maag het weer een klein beetje doet! en dat je nog wat hebt kunnen slapen
pi_79842830
quote:
Op donderdag 1 april 2010 19:51 schreef Leintjeuh het volgende:
Oh en een paar weken geleden zijn Kaas en ik naar een andere supermarkt (dan onze gebruikelijke) van het zelfde keten geweest. Ik was bijzonder geschokt van de staat waarin die betreffende winkel verkeerde, Dus, Hollandse Zeikstraal ( ) als ik ben, had ik via de website van de betreffende supermarktketen een klacht gestuurd. Ik krijg nu reactie en ik heb zoiets van Hoezee! Ik ben assertief geweest! Ik had geklaagd over het gebrek aan brood op een zaterdag om 17.00 uur (winkel open tot 20.00 uur), de rommel in de schappen en de wachttijden bij de kassa. Ik krijg net een mailtje terug van de klantenservice van het betreffende concern.

Geachte heer of mevrouw Leintjeuh,

Hartelijk dank voor uw bericht via onze website. Allereerst onze excuses voor deze late reactie op uw klachten na uw bezoek aan onze vestiging aan de Piet van Puffelenweg in Village du Fromage.

Wij hebben uw bericht uitvoerig besproken met de bedrijfsleider van de betreffende supermarkt, de heer P. van Puffelen. Hij betreurt uw ervaringen en heeft direct maatregelen genomen om de door u genoemde punten op te lossen. Hoewel de broodbestelling in verband met de actie al fors was verhoogd, hebben de verkopen met name op de bewuste zaterdag alle verwachtingen overtroffen. Uiteraard doen wij er alles aan om misgrijpen te voorkomen. De kassamedewerkers zijn erop gewezen sneller hulp bij te roepen als het druk wordt, want rijen bij de kassa’s zijn zeer ongewenst. De hoofdcaissière zal hier vooral op zaterdag, maar ook op andere drukke momenten extra alert op zijn. Wij vertrouwen er dan ook op dat u inmiddels verbetering zult kunnen constateren en bieden u onze excuses aan voor het ongemak.

Nogmaals dank voor uw reactie en graag tot ziens in één van onze winkels.

Met vriendelijke groet,

Petronella van Puffelen

Zoals jullie kunnen lezen, zijn de namen en locaties betreffen de herkenbare elementen, gefingeerd. Wij (Kaasplankje eigenlijk) blijven graag anoniem
Haha, ik kan daar echt van genieten, dat soort mailtjes sturen
pi_79842922
village du fromage even post uitlezen
pi_79842970
quote:
Op donderdag 1 april 2010 19:38 schreef Isabeau het volgende:
voor Lein!!

Ben de enige holy priest
Dan zetten ze toch een Healerdin in? Is goed voor je overhealing-score
quote:
Op donderdag 1 april 2010 19:43 schreef DarkElf het volgende:
pillen door de appelmoes?

* DE zal toch wat argwanend naar haar appelmoes kijken als ze die weer krijgt..
Schering en inslag. Tenzij de appelmoes op is, dan pak ik vla. wat minder ideaal is, want dat gaat niet zo goed met bepaalde geneesmiddelen
quote:
Ik heb vanmiddag 2 uur geslapen en voel mij weer beter gelukkig
quote:
(oh en lein het was ' pfffffffff er zit weer eens wat in mijn maag en dat ben ik helemaal ontwend-' pijn' )
Maar niet heel onaangenaam hoop ik?
quote:
Op donderdag 1 april 2010 19:45 schreef freecell het volgende:
Yay voor de nieuwe kraan (kan me voorstellen dat je daar simpel van werd!)
Simpel is zacht uitgedrukt. Gister heb ik uit (ook vanwege andere) frustratie even keihard staan krijsen hier. Omdat het dwars zat Ik ben ook bijzonder blij met de kraan, was net even die duidelijke positive vibe die ik nodig had vandaag. Blije afsluiting van een anderszins waardeloze dag Echt oprecht, niet sarcastisch bedoeld
pi_79842998
quote:
Op donderdag 1 april 2010 19:53 schreef SeaOfLove het volgende:
Die TT ik kan dus niet zien op hoeveel posts we zitten met de foon ISA,is dat 3x woordwaarde? LEIN, rustig met de biertjes DE, fijn dat je maag het weer een klein beetje doet! en dat je nog wat hebt kunnen slapen
Ja dit is het laatste biertje. Hierna wordt het wijn of snurken
pi_79843022
quote:
Op donderdag 1 april 2010 19:32 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Normaal ben ik ook een beetje bang voor clowns hoor, maar deze is echt heel lievv
Hij heeft een boekje waar hij zijn opdrachtgevers altijd een verhaaltje in laat schrijven en foto's en andere dingetjes in plakt. Kortom: of ik daar dit jaar ook weer in wilde schrijven, maar ik had echt geen tijd. Moet hem dus maar snel een mailtje schrijven met wat mooie foto's van hem in actie er bij
Ik heb niks tegen deze clown. Alle clowns zijn gewoon eng. Net als pinguins.
Dat boekje is een leuk idee ja.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_79843069
die brief en je hebt gelijk ook dat je er wat van gezegd hebt

nee tis niet heel onaangenaam, moet gewoon wennen aan eten weer
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_79843129
Leintjuh, ik zal het krijsen eens proberen. Ik ben eraan toe!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_79843169
Van Puffelen

Maar wel tof
pi_79843176
Hmmm, misschien merk ik morgen het resultaat......
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_79843285
quote:
Op donderdag 1 april 2010 20:01 schreef krakkemieke het volgende:
watskebeurt?
pi_79843287
quote:
Op donderdag 1 april 2010 19:58 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Ik heb niks tegen deze clown. Alle clowns zijn gewoon eng. Net als pinguins.
Dat boekje is een leuk idee ja.
In principe mee eens dus, alleen vind ik deze clown dus niet eng en zijn pinguins ook lievv
  donderdag 1 april 2010 @ 20:07:28 #24
55709 Stereotomy
pi_79843326
Wat een correcte brief

Kan ik blij om worden
pi_79843439
quote:
Op donderdag 1 april 2010 20:06 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

watskebeurt?
Mijn tv staat imho op overlijden en ik heb al 3 dagen pijnstillers nodig om te slapen. Ik vind House leuk, maar ik heb geen enkele behoefte om de rest van mijn leven Vicodin te slikken. Dat!
Het goede nieuws is dat ik morgen champignonragout from scratch ga maken. Dat dan weer wel.
Na het sporten.........
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_79843483
quote:
Op donderdag 1 april 2010 20:01 schreef krakkemieke het volgende:
Ik hoop dat t werkt
[edit] oh het werkt niet, heb je wel hard genoeg gekrijst? [/edit]
quote:
Op donderdag 1 april 2010 20:07 schreef Stereotomy het volgende:
Wat een correcte brief

Kan ik blij om worden
Ja en eigenlijk ben ik er wel blij om. En volgens mijn zus (die tot voorkort assistent supermarktmanager was bij 's lands grootste grootgrutter) stellen ze dit soort feedback wel op prijs. Dus voel ik me er niet schuldig door
pi_79843490
quote:
Op donderdag 1 april 2010 20:07 schreef Stereotomy het volgende:
Wat een correcte brief

Kan ik blij om worden
Waarom wordt je er blij om Steer?
Ik kan ook erg goed klagen zonder verkeerd boos te worden.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_79843525
quote:
Op donderdag 1 april 2010 20:11 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Ik hoop dat t werkt
[edit] oh het werkt niet, heb je wel hard genoeg gekrijst? [/edit]
[..]

Ja en eigenlijk ben ik er wel blij om. En volgens mijn zus (die tot voorkort assistent supermarktmanager was bij 's lands grootste grootgrutter) stellen ze dit soort feedback wel op prijs. Dus voel ik me er niet schuldig door
Schuldig? Het is erg nette brief hoor!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_79843532
quote:
Op donderdag 1 april 2010 20:10 schreef krakkemieke het volgende:
Mijn tv staat imho op overlijden en ik heb al 3 dagen pijnstillers nodig om te slapen. Ik vind House leuk, maar ik heb geen enkele behoefte om de rest van mijn leven Vicodin te slikken. Dat!
Het goede nieuws is dat ik morgen champignonragout from scratch ga maken. Dat dan weer wel.
Na het sporten.........
Klinkt lekker. Maar zoals KrakkeHouse zou zeggen: 'Everybody lies'.

Wat is jouw grootste leugen in je leven? (eventueel op culinair gebied)
pi_79843534
Ik kruip zo achter de billen van Milou
  donderdag 1 april 2010 @ 20:13:49 #31
55709 Stereotomy
pi_79843570
quote:
Op donderdag 1 april 2010 20:12 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Schuldig? Het is erg nette brief hoor!
Krak, je bent een brief terug van de supermarkt naar Lein en Kaas aan het lezen.

De brief van Lein naar de supermarkt staat niet online.
pi_79843614
quote:
Op donderdag 1 april 2010 20:13 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Krak, je bent een brief terug van de supermarkt naar Lein en Kaas aan het lezen.

Oh ja.....
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_79843669
quote:
Op donderdag 1 april 2010 20:12 schreef SeaOfLove het volgende:
Ik kruip zo achter de billen van Milou
Dat klinkt heel bekend, waar ken ik dat ook alweer van?
Trusten Sol!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_79843750
quote:
Op donderdag 1 april 2010 20:12 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Ik weet niet of het de grootste leugen is want ik geloofde erin.
Maar ik denk, dat ik met mijn ex getrouwd ben. Dat ik niet snapte dat het om de verkeerde reden was, van beiden.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_79843875
quote:
Op donderdag 1 april 2010 20:10 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Na het sporten.........
dat is minder TVtechnisch gezien mag je er wel één van mij hebben
pi_79843927
Ik kan heel slecht liegen. En door de jaren heb ik geleerd hoe ik tegen mezelf lieg. Dat kan ik dus ook slecht.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_79844070
quote:
Op donderdag 1 april 2010 20:20 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

dat is minder TVtechnisch gezien mag je er wel één van mij hebben
Da's heel lief!
Maar als het echt mis is, ga ik de tv service bellen, die maakte mijn vorige slecht model tv ook.
Ik kan wel even zonder tv, maar in combinatie met rest is het even krijswaardig.

Hmm, ik zie een behoefte aan een tomeloze krijssmiley.....
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_79844105
quote:
Op donderdag 1 april 2010 20:12 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Wat is jouw grootste leugen?
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_79844245
quote:
Op donderdag 1 april 2010 20:25 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Da's heel lief!
Maar als het echt mis is, ga ik de tv service bellen, die maakte mijn vorige slecht model tv ook.
Ik kan wel even zonder tv, maar in combinatie met rest is het even krijswaardig.

Hmm, ik zie een behoefte aan een tomeloze krijssmiley.....
geef dan maar een gil als je er één nodig hebt heb er hier 3 staan en een TV in de keuken is best een beetje overbodig

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 01-04-2010 20:31:33 ]
pi_79844356
quote:
Op donderdag 1 april 2010 20:30 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

geef dan maar een gil als je er één nodig hebt heb er hier 3 staan en een TV in de keuken is best een beetje overbodig ;')
Sol!
En wat DE al ter sprake bracht: eigenlijk zijn er veel heel lieve mensen!
Hoi Beatrix!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_79844492
Genoeg computer voor vandaag!!

pi_79844584
quote:
Op donderdag 1 april 2010 20:35 schreef LieLie het volgende:
Genoeg computer voor vandaag!!

Doei LieLie!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_79844685
quote:
Op donderdag 1 april 2010 20:17 schreef krakkemieke het volgende:
Ik weet niet of het de grootste leugen is want ik geloofde erin.
Maar ik denk, dat ik met mijn ex getrouwd ben. Dat ik niet snapte dat het om de verkeerde reden was, van beiden.
Ohw... Sorry Vervelend
quote:
Op donderdag 1 april 2010 20:13 schreef Stereotomy het volgende:

De strekking was als volgt: Verontrustend dat twee winkels van het zelfde concern in het zelfde dorp kunnen én mogen verschillen. Rommelige schappen, geen brood, lange rijen bij de kassa. We gaan in het vervolg naar die andere supermarkt van het zelfde concern in het zelfde dorp waar we beter over te spreken zijn.
quote:
Zo oneveer.
Op donderdag 1 april 2010 20:22 schreef krakkemieke het volgende:
Ik kan heel slecht liegen. En door de jaren heb ik geleerd hoe ik tegen mezelf lieg. Dat kan ik dus ook slecht.
Pfoei... Heftig.
pi_79844778
quote:
Op donderdag 1 april 2010 20:26 schreef krakkemieke het volgende:
Wat is jouw grootste leugen?
Dat ik in de veronderstelling was dat het noodzakelijk zou zijn om mijn persoonlijkheid moest veranderen om in een succesvolle (liefdes)relatie terecht gekomen. Goodbye delusion Goodbye and good riddance
pi_79844786
ik heb een foto naar steer gestuurd met mms, weet nieteens of het t goede nummer nog is
pi_79845018
quote:
Op donderdag 1 april 2010 20:41 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Dat ik in de veronderstelling was dat het noodzakelijk zou zijn om mijn persoonlijkheid moest veranderen om in een succesvolle (liefdes)relatie terecht gekomen. Goodbye delusion Goodbye and good riddance
Hmm, dat dacht ik ook ja. Klopte ook wel, ik moest meer mezelf worden.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  donderdag 1 april 2010 @ 20:47:14 #47
55709 Stereotomy
pi_79845019

Vers van de pers
pi_79845244
quote:
Op donderdag 1 april 2010 20:39 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Ohw... Sorry Vervelend
[..]

De strekking was als volgt: Verontrustend dat twee winkels van het zelfde concern in het zelfde dorp kunnen én mogen verschillen. Rommelige schappen, geen brood, lange rijen bij de kassa. We gaan in het vervolg naar die andere supermarkt van het zelfde concern in het zelfde dorp waar we beter over te spreken zijn.
[..]

Pfoei... Heftig.
Waarvoor sorry? Je stelt een vraag en ik geef antwoord. Ik had ook kunnen zeggen dat ik geen antwoord wil geven.
Als je niet wil dat het akelig is voor me, waarom stel je die vraag dan? Nee ik ben niet boos.

Het is heftig dat ik zo in elkaar zit dat ik het moeilijk heb. Maar God/Darwin zij dank kan ik erover nadenken.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_79845307
quote:
Op donderdag 1 april 2010 20:47 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]

Vers van de pers
Milou
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_79845353
pi_79845577
Steer
wat doe jij bij SOL?
pi_79845594
Oh ja, weer terug in NL
  donderdag 1 april 2010 @ 21:00:09 #53
55709 Stereotomy
pi_79845616
quote:
Op donderdag 1 april 2010 20:59 schreef Den_Haag het volgende:
Steer
wat doe jij bij SOL?
Den_Haagdommie
pi_79845654
Metallica helpt ook niet met krijsen. Ik ga Slayer eens proberen.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_79846000
Op donderdag 1 april 2010 21:00 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Den_Haagdommie
[/quote]
pi_79846130
quote:
Op donderdag 1 april 2010 21:07 schreef SeaOfLove het volgende:
Op donderdag 1 april 2010 21:00 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Den_Haagdommie

[/quote]

Je hebt iets geintroduceert...........
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  donderdag 1 april 2010 @ 21:17:07 #57
63722 z80
I fink you freaky
pi_79846451
even kijken of ik hier ben.

bij de wereld supermarkt de slagerij leeg gekocht.
lekker schaaps gehakt, en reepjes vlees van lam/schaap.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_79846479
quote:
Op donderdag 1 april 2010 21:17 schreef z80 het volgende:

Wat ga je maken?
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_79846621
schaap en lam blijf ik vies vinden net als geit
pi_79846827
Ik hou ook niet van lam.
Ben het ook nooit meer.

pi_79846869
quote:
Op donderdag 1 april 2010 21:21 schreef SeaOfLove het volgende:
schaap en lam blijf ik vies vinden net als geit
Daar hoef je je toch niet voor te schamen! Smaken verschillen! Punt.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_79846937
quote:
Op donderdag 1 april 2010 21:26 schreef Bluezz het volgende:
Ik hou ook niet van lam.
Ben het ook nooit meer.

Ik dartel zoveel mogelijk. En lamsvlees is scharrelvlees.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_79846958
steer tnx voor de foto bijna vegeten te melden door denhaag
  donderdag 1 april 2010 @ 21:29:51 #64
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_79846996
quote:
Op donderdag 1 april 2010 21:17 schreef z80 het volgende:

Jammie.
Kebab en echte shoarma.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 1 april 2010 @ 21:30:34 #65
55709 Stereotomy
pi_79847045
quote:
Op donderdag 1 april 2010 21:29 schreef SeaOfLove het volgende:
steer tnx voor de foto bijna vegeten te melden door denhaag
Jij ook bedankt voor alles he
pi_79847371
quote:
Op donderdag 1 april 2010 21:30 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Jij ook bedankt voor alles he
ik stuur er nog één als bedankje
  donderdag 1 april 2010 @ 21:38:58 #67
63722 z80
I fink you freaky
pi_79847491
gehakt voor in de pasta saus.
en voor de reepjesvlees nog geen echte bestemming, lag daar mij zo aan te kijken van neem me mee.
alles is nog naturel (dus zonder kruiden)
maar grote kans dat het inderdaad shoarma of pasta saus wordt.
pi_79847547
Hehehe, dat sporten he..... Raar gedoe.....
Gister groot stuk gewandeld...
Ben ik nu al verslaafd?
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_79847596
quote:
Op donderdag 1 april 2010 21:38 schreef z80 het volgende:
gehakt voor in de pasta saus.
en voor de reepjesvlees nog geen echte bestemming, lag daar mij zo aan te kijken van neem me mee.
alles is nog naturel (dus zonder kruiden)
maar grote kans dat het inderdaad shoarma of pasta saus wordt.
Geen recept met dat gehakt van kofte ofzo?
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_79847604
quote:
Op donderdag 1 april 2010 21:36 schreef SeaOfLove het volgende:

ik stuur er nog één als bedankje
Laat ons eens meegenieten van die PM'picks
pi_79847704
tijd voor bed hier... net wat voor mijn maag gehad want mijn eten bleef (at om 17.30 al) als een blok op mijn maag liggen...

morgen als ik online kom weet ik of ik verder sondeloos (hehe) blijf dit weekend.. dus als er nog iemand ff tijd heeft om voor mij te duimen morgenochtend?

Trusten liefjens!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_79847792
quote:
Op donderdag 1 april 2010 21:41 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Laat ons eens meegenieten van die PM'picks
ik ga er even van uit dat hij de 2de foto ook post
  donderdag 1 april 2010 @ 21:46:14 #73
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_79847831

DE
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_79847914
En ik ben ook narrig omdat ik 'graded activity' doe. Niet omdat het sport is.
Maar voor zover ik gelezen heb is voor chronische pijn. En dat klinkt een beetje alsof het nooit over gaat. En dat wil ik nog niet geloven.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_79847947
quote:
Op donderdag 1 april 2010 21:43 schreef DarkElf het volgende:
tijd voor bed hier... net wat voor mijn maag gehad want mijn eten bleef (at om 17.30 al) als een blok op mijn maag liggen...

morgen als ik online kom weet ik of ik verder sondeloos (hehe) blijf dit weekend.. dus als er nog iemand ff tijd heeft om voor mij te duimen morgenochtend?

Trusten liefjens!
ik maak tijd om te duimen voor jou. slaap lekker Elf
pi_79847981
quote:
Op donderdag 1 april 2010 21:43 schreef DarkElf het volgende:

Trusten liefjens!
Ik duim nu al!
Slaap lekker Elfje!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  donderdag 1 april 2010 @ 21:52:53 #77
55709 Stereotomy
pi_79848109
We duimen voor DE
  donderdag 1 april 2010 @ 21:53:19 #78
55709 Stereotomy
pi_79848123

Zo, laatste SOL, moet halsbrekende toeren uithalen om een MMS online te zetten
pi_79848234
quote:
Op donderdag 1 april 2010 21:53 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]

Zo, laatste SOL, moet halsbrekende toeren uithalen om een MMS online te zetten
Volgens mij slaap ik net zo wild.....
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  donderdag 1 april 2010 @ 21:58:07 #80
63722 z80
I fink you freaky
pi_79848281
quote:
Op donderdag 1 april 2010 21:40 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Geen recept met dat gehakt van kofte ofzo?
ik ben liever lui dan moe, en het is alleen voor mezelf.
het wordt dus iets makkelijks wat ik lekker vind.
en ik hou van pasta, dus grote kans dat het gehakt hier in verdwijnt.
pi_79848317
tnx lieve steer Ik ga nu ook echt slapen, moe endezo
  donderdag 1 april 2010 @ 22:00:30 #82
55709 Stereotomy
pi_79848371
Slaap lekker SOL! En morgen niet al om 5:00 wakker worre he?
pi_79848418
Trusten en lang trusten SOL!
Sol instopt.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_79849007
Ik ga ook slapen. Morgen weer sporten en ontbijten.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  donderdag 1 april 2010 @ 22:25:13 #85
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_79849508
TerugVindPaasei
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
pi_79849650
  donderdag 1 april 2010 @ 22:29:13 #87
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_79849694
quote:
Op donderdag 1 april 2010 22:28 schreef Sunnythesun het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Carbs.
  donderdag 1 april 2010 @ 22:30:44 #88
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_79849768
quote:
Ik schenk net mijn eerste in.
Poef.....gone! ©golfer
pi_79849829
quote:
Op donderdag 1 april 2010 22:29 schreef Duderella het volgende:

[..]

Carbs.
maar wel de enige die ik bewust tot me neem

Vandaag op mijn werk ook weer een paar opmerkingen gekregen over het afvallen heerlijk!
  donderdag 1 april 2010 @ 22:34:07 #90
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_79849927
quote:
Op donderdag 1 april 2010 22:32 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

maar wel de enige die ik bewust tot me neem

Vandaag op mijn werk ook weer een paar opmerkingen gekregen over het afvallen heerlijk!
Heerlijk joh! Fijn dat afvallen een positieve kick kan geven hè?
pi_79850013
quote:
Op donderdag 1 april 2010 22:34 schreef Duderella het volgende:

[..]

Heerlijk joh! Fijn dat afvallen een positieve kick kan geven hè?
vooral omdat er nu tenminste ook echt iets gebeurt! Heb een paar pogingen zonder resultaat gehad, niets zo demotiverend als dat..
Maar moet nog wel aan mijn veranderende lichaam wennen hoor! Kan me nog niet goed voorstellen dat ik straks ook echt broekmaten kleiner kan gaan dragen. Truitje wat ik nu aan heb begint te slobberen, hoe bizar
pi_79850054
quote:
mogen wijntjes ook?
pi_79850104
quote:
Op donderdag 1 april 2010 22:36 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

mogen wijntjes ook?
Eigenlijk niet natuurlijk
pi_79850189
oh, hier geen whiskey
drink lekker toch wijntjes
  donderdag 1 april 2010 @ 22:42:12 #95
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_79850297
quote:
Op donderdag 1 april 2010 22:35 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

vooral omdat er nu tenminste ook echt iets gebeurt! Heb een paar pogingen zonder resultaat gehad, niets zo demotiverend als dat..
Maar moet nog wel aan mijn veranderende lichaam wennen hoor! Kan me nog niet goed voorstellen dat ik straks ook echt broekmaten kleiner kan gaan dragen. Truitje wat ik nu aan heb begint te slobberen, hoe bizar
Ik ben vorig jaar een paar kilo afgevallen en ik vond mijn hoofd opeens zo groot. En dat waren maar een paar kilo, die eraf waren, maar het was toch al maf! Een beetje alsof iemand die altijd een bril had, opeens lenzen heeft of zo. Het lijkt niet te kloppen met wat je gewend was.

Maar wen er dus maar aan dame! En straks heerlijk een maat minder shoppen. Dat is zo leuk.
pi_79850323
quote:
Op donderdag 1 april 2010 22:39 schreef Den_Haag het volgende:
oh, hier geen whiskey
drink lekker toch wijntjes
ja maar whisky mag eigenlijk ook niet
pi_79850447
quote:
Op donderdag 1 april 2010 22:42 schreef Duderella het volgende:

[..]

Ik ben vorig jaar een paar kilo afgevallen en ik vond mijn hoofd opeens zo groot. En dat waren maar een paar kilo, die eraf waren, maar het was toch al maf! Een beetje alsof iemand die altijd een bril had, opeens lenzen heeft of zo. Het lijkt niet te kloppen met wat je gewend was.

Maar wen er dus maar aan dame! En straks heerlijk een maat minder shoppen. Dat is zo leuk.
Ik vond het afgelopen weekend zo leuk: een van mijn Vivarium vrienden van de organisatie (we noemen het inmiddels de Vivarium-familie ) merkte uit zichzelf op: Goh joh! Je bent echt aan het afvallen, ik zie het aan je gezicht!! Vond ik zo koddig van hem!!
Maar het is gek ja.. hoe ontevreden ik ook ben met mijn lijf, ergens horen die rolletjes bij me en heb ik rare meewarige gevoelens op bepaalde momenten als ik er aan denk dat ze verdwijnen.. Vind dat echt heel maf..

Oh en ik kan niet stoppen met mijn handen in mijn zij zetten er valt niet veel meer vast te grijpen
  donderdag 1 april 2010 @ 22:48:19 #98
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_79850552
quote:
Op donderdag 1 april 2010 22:45 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ik vond het afgelopen weekend zo leuk: een van mijn Vivarium vrienden van de organisatie (we noemen het inmiddels de Vivarium-familie ) merkte uit zichzelf op: Goh joh! Je bent echt aan het afvallen, ik zie het aan je gezicht!! Vond ik zo koddig van hem!!
Maar het is gek ja.. hoe ontevreden ik ook ben met mijn lijf, ergens horen die rolletjes bij me en heb ik rare meewarige gevoelens op bepaalde momenten als ik er aan denk dat ze verdwijnen.. Vind dat echt heel maf..

Oh en ik kan niet stoppen met mijn handen in mijn zij zetten er valt niet veel meer vast te grijpen
Er komt alleen maar meer plek voor jou, wanner je rolletjes verdwijnen. Let maar op.
pi_79850786
quote:
Op donderdag 1 april 2010 22:48 schreef Duderella het volgende:

[..]

Er komt alleen maar meer plek voor jou, wanner je rolletjes verdwijnen. Let maar op.
dat effect begin ik nu al te merken..

Over een paar maanden hoop ik er weer zo bij te lopen (maar dan in Bretagne ipv Cornwall en minus het lange haar in een knot ):

Heb de kleren nog in de kast liggen... maat 40..
  donderdag 1 april 2010 @ 23:05:40 #100
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_79851408
quote:
Op donderdag 1 april 2010 22:53 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

dat effect begin ik nu al te merken..

Over een paar maanden hoop ik er weer zo bij te lopen (maar dan in Bretagne ipv Cornwall en minus het lange haar in een knot ):

[ afbeelding ]

Heb de kleren nog in de kast liggen... maat 40..
Dat gaat toch gewoon lukken?
Nu doorpakken en volhouden, en dan sta je daar straks apetrots in Bretagne.
pi_79851631
  donderdag 1 april 2010 @ 23:17:46 #102
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_79852029
quote:
Op donderdag 1 april 2010 23:10 schreef Sunnythesun het volgende:
[ afbeelding ]
Jullie hebben wel veel vivariumbeurs-smileys hè?
pi_79852141
quote:
Op donderdag 1 april 2010 23:17 schreef Duderella het volgende:

[..]

Jullie hebben wel veel vivariumbeurs-smileys hè?
die komt nog van het oude Abyssforum waar Thijs en ik elkaar hebben leren kennen
pi_79852142
Die foto's van Milou

Zooo he wat was het koud vanochtend op DH HS, maar wel lekker veel flyers uitgedeeld en de actie liep hartstikke goed!

En ik ben zo blij en vrolijk en enthousiast! Ik had via een vriend contact gekregen met een meisje die Docent BKV doet. Dus had al via msn wat dingen aan dr gevraagd, maar zij stelde meteen voor om vandaag wat af te spreken. Nou net dus met dr gepraat over van alles van die opleiding, hoe de toelating in zn werk gaat, wat ze van je verwachten bij de toelating én de opleiding, hoe de vakken zijn, de stages nouja echt van alles dus. En woow ik ben nu nog meer enthousiast geworden En het leuke was dat we het ook echt goed met elkaar konden vinden en het dus ook over hele andere dingen hebben gehad, waarbij ze ook opmerkte dat ik een fijne stem heb om naar te luisteren en goede lichaamstaal. En ik vertelde haar iets over mijn huisgenootje en hoe ik haar altijd een beetje probeer op te vrolijken (ze is een beetje onzeker over zichzelf) en toen merkte ze op dat ik bij mn huisgenootje technieken toepas die zij nu aan t leren is Zo leuk om te horen! Plus ze heeft een goed gevoel bij mij en de toelating

Dit was echt het laatste beetje wat ik nog nodig had om zeker te zijn dat het een goede beslissing is om toelating te doen. Ik hoop het zo he, dat ik word toegelaten
  donderdag 1 april 2010 @ 23:24:39 #105
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_79852344
quote:
Op donderdag 1 april 2010 23:20 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

die komt nog van het oude Abyssforum waar Thijs en ik elkaar hebben leren kennen
Aha!
quote:
Op donderdag 1 april 2010 23:20 schreef Aure het volgende:
Die foto's van Milou

Zooo he wat was het koud vanochtend op DH HS, maar wel lekker veel flyers uitgedeeld en de actie liep hartstikke goed!

En ik ben zo blij en vrolijk en enthousiast! Ik had via een vriend contact gekregen met een meisje die Docent BKV doet. Dus had al via msn wat dingen aan dr gevraagd, maar zij stelde meteen voor om vandaag wat af te spreken. Nou net dus met dr gepraat over van alles van die opleiding, hoe de toelating in zn werk gaat, wat ze van je verwachten bij de toelating én de opleiding, hoe de vakken zijn, de stages nouja echt van alles dus. En woow ik ben nu nog meer enthousiast geworden En het leuke was dat we het ook echt goed met elkaar konden vinden en het dus ook over hele andere dingen hebben gehad, waarbij ze ook opmerkte dat ik een fijne stem heb om naar te luisteren en goede lichaamstaal. En ik vertelde haar iets over mijn huisgenootje en hoe ik haar altijd een beetje probeer op te vrolijken (ze is een beetje onzeker over zichzelf) en toen merkte ze op dat ik bij mn huisgenootje technieken toepas die zij nu aan t leren is Zo leuk om te horen! Plus ze heeft een goed gevoel bij mij en de toelating

Dit was echt het laatste beetje wat ik nog nodig had om zeker te zijn dat het een goede beslissing is om toelating te doen. Ik hoop het zo he, dat ik word toegelaten
Nu nog even een meeloopdag op de opleiding doen.
Dat zou misschien wel de eerste stap moeten zijn, vóór alle msn-gezelligheid en -carrièreplanning.
pi_79852474
quote:
Op donderdag 1 april 2010 23:24 schreef Duderella het volgende:

Nu nog even een meeloopdag op de opleiding doen.
Dat zou misschien wel de eerste stap moeten zijn, vóór alle msn-gezelligheid en -carrièreplanning.
Daar heb ik dus al naar gekeken en de meeloopdagen zijn al geweest, ik was te laat voor de laatste(daar heb ik maandag nog voor gebeld ), plus dat ik aan die meeloopdagen eigenlijk niet mee mag doen. Nu gaat dat meisje wel voor me vragen of ik met haar een dagje mee kan lopen
  donderdag 1 april 2010 @ 23:30:11 #107
55709 Stereotomy
pi_79852586
Ah lichaamstaal

Ik werk bewust aan m'n lichaamstaal maar het wil er nog niet erg inslijten.
pi_79852771
quote:
Op donderdag 1 april 2010 23:30 schreef Stereotomy het volgende:
Ah lichaamstaal

Whehe ik ben me er zelf nooit zo bewust van maar ik hoor het wel vaker dat mn lichaamstaal en gebaren enzo goed zijn. Misschien dat het te maken heeft met alle jaren dramalessen die ik heb gevolgd
  donderdag 1 april 2010 @ 23:49:42 #109
55709 Stereotomy
pi_79853452
Oh, op toneel kan ik het wel

IRL is toch anders
pi_79853515
Sunny : HiiiiiiHaaaaaaaaaaa
En een wijntje mag best
pi_79853593
hallo lieverds
pi_79853664
quote:
Op donderdag 1 april 2010 23:51 schreef Bluezz het volgende:
Sunny : HiiiiiiHaaaaaaaaaaa
En een wijntje mag best
Een whisky dan vast ook.. toch??
pi_79853777
Yup
Ik zit op een zg. plateau Interessant, maar ongewenst

Al beetje uitgerust jullie 2?

Meeeeeeemo, ik moest aan je denken vanmiddag!
Er zat iemand met een MD aan te vertellen over een oorbel boven haar tiet
  vrijdag 2 april 2010 @ 00:00:51 #114
55709 Stereotomy
pi_79853940
quote:
Op donderdag 1 april 2010 23:58 schreef Bluezz het volgende:

Klinkt als onze memo.
pi_79854047
quote:
Yup

en wat deed je precies aan mij denken?
pi_79854069
Nou gewoon alles

Sunny : Darwins reis met de Beagle (VPRO)
pi_79854485
quote:
Yup

We gaan zo heeeel hard slapen morgen moet het beter zijn dus..

Plateaus zuigen volhouden hoor!! Op een gegeven moment moet het plateau toch een keer instorten..
  vrijdag 2 april 2010 @ 00:12:15 #118
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_79854506
quote:
Op donderdag 1 april 2010 23:30 schreef Stereotomy het volgende:

Ik heb daar nogal wat trainingen in gevolgd en zie soms daardoor leuke zaken bij mijn sollicitanten.
En haal de getrainde bewust lichaamstaalsignalen gebruikende sollicitanten er meestal feilloos tussenuit.
Doe maar gewoon en blijf jezelf en let er niet te veel op.
Poef.....gone! ©golfer
pi_79854531
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 00:03 schreef Bluezz het volgende:
Sunny : Darwins reis met de Beagle (VPRO)
Beagle
pi_79854683
Slapen op een plateau
pi_79854915
wij gaan ook zo!!
  vrijdag 2 april 2010 @ 00:30:04 #122
55709 Stereotomy
pi_79855179
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 00:12 schreef golfer het volgende:

[..]

Ik heb daar nogal wat trainingen in gevolgd en zie soms daardoor leuke zaken bij mijn sollicitanten.
En haal de getrainde bewust lichaamstaalsignalen gebruikende sollicitanten er meestal feilloos tussenuit.
Doe maar gewoon en blijf jezelf en let er niet te veel op.
Oh gelukkig

* Stereotomy gaat weer in een bochel zitten
  vrijdag 2 april 2010 @ 00:30:36 #123
55709 Stereotomy
pi_79855199
Hey, melatonine rush kickt in, ik ga slapen en word morgen op een goede vrijdag wakker
  vrijdag 2 april 2010 @ 00:45:07 #124
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_79855645
Ik heb weer net even te lang Over mijn Lijk bekeken en ga dus ook maar weer met natte oogjes het mandje opzoeken om morgen weer een dagje te werken, maar daarna tot donderdag vrij te zijn.

Trusteh!
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 2 april 2010 @ 01:05:18 #125
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_79856146

Was gezellig in Vogelenzang . Blij dat ik niet op de fiets was .
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_79856594
Aure, goed bezig zo! Boris, fijn dat je een leuke avond hebt gehad. Sun, goed bezig, maar niet te veel af vallen ;* Nu weer plat.... tijdelijke opleving na een paar uur slapen
pi_79858416
goedemorgen! al met al toch aardig wat uurtjes slaap gehad
pi_79859067
Bagger geslapen.
Mss toch eens nachtrustthee of andere rechtsdraaiende middeltjes uitproberen
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 2 april 2010 @ 09:21:44 #129
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_79859566
Mogge

Gezocht uitslaapmogelijkheden . Tot 9.00 geslapen maar later wordt het zelden . Dan vanmiddag maar weer een siesta houden .
pi_79859796
Goedemorgen

Hier een baby die al nachtenlang niet meer gaat slapen na zijn nachtvoeding (rond een uur of 4)
Is ook gaap
  vrijdag 2 april 2010 @ 09:39:40 #131
55709 Stereotomy
pi_79859936
TEH TEH TUH TEH... it's the eeeeye of the tiiiigerrrr...

leuk zo'n wekkerradio.

Vandaag flink wat werken en poen verdienen.

pi_79860197

Ik dacht dat het volgens weekend was, goede vrijdag en Pasen
En ik baal, want nog ziek,dus geen kerk
  vrijdag 2 april 2010 @ 09:51:44 #133
55709 Stereotomy
pi_79860249
Soort anti-kortjakje dus
pi_79860399
ee, want dan zou ik de rest van de week niet ziek zijn

En je weet waar dat liedje over gaat neem ik aan?
In de categorie 'raar dat we dat aan onze kinderen leren'
  vrijdag 2 april 2010 @ 09:58:51 #135
55709 Stereotomy
pi_79860428
quote:
Kortjakje betekent 'wijd / open bloesje' en verwijst naar het uitdagende beroep van Kortjakje. 'Altijd ziek' is een metafoor voor iedere dag in bed: prostitutie. Zondags gaat Kortjakje schijnheilig naar de kerk met een met zilver beslagen bijbel, een verwijzing naar de profijtelijkheid van haar professie.
Aha nee dat wist ik niet. En ik heb heul geen Nederlandse kinderliedjes van thuis uit meegekregen.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 2 april 2010 @ 10:02:05 #136
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_79860513
ik lig hier samen met milou met een dekentje op de bank...bleggg
  vrijdag 2 april 2010 @ 10:04:22 #138
55709 Stereotomy
pi_79860558
quote:
Ken ik ook niet

Mijn jeugd, wat deed je!
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 10:02 schreef SeaOfLove het volgende:
ik lig hier samen met milou met een dekentje op de bank...bleggg
pi_79860744
je hebt toch wel op school liedjes geleerd, steer
  vrijdag 2 april 2010 @ 10:13:07 #140
55709 Stereotomy
pi_79860769
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 10:11 schreef SeaOfLove het volgende:
je hebt toch wel op school liedjes geleerd, steer
Ja, maar dus niet vanuit thuis.
pi_79860908
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 10:13 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Ja, maar dus niet vanuit thuis.
ik kan me daar zo moeilijk wat bij voorstellen, van baby af aan zing ik al voor/met milou
pi_79860952
zucht milou heeft me naar de hoek van de bank gedreven en ligt nu lang uit te pitten
  vrijdag 2 april 2010 @ 10:40:18 #143
55709 Stereotomy
pi_79861545
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 10:18 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

ik kan me daar zo moeilijk wat bij voorstellen, van baby af aan zing ik al voor/met milou
Ik werd wel toegezongen, maar in een andere taal
pi_79862790
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 09:57 schreef freecell het volgende:
ee, want dan zou ik de rest van de week niet ziek zijn

En je weet waar dat liedje over gaat neem ik aan?
In de categorie 'raar dat we dat aan onze kinderen leren'
Ik wist dat ook helemaal niet! Haha en ik vond dat vroeger altijd zo'n leuk liedje om te zingen
pi_79864762
goeiemiddag, ben (nog) sondeloos

op de scan zagen ze dat de ontsteking zich nog meer teruggetrokken heeft. Mijn boed is niet veranderd, nietsgezakt (das jammer) maar ook niets gestegen (en das goed want als je weer gaat eten stijgen die waardes meestal )... (voorlopig) dus geen sonde en zo doorgaan
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_79864811
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 10:20 schreef SeaOfLove het volgende:
zucht milou heeft me naar de hoek van de bank gedreven en ligt nu lang uit te pitten
ze heeft gewoon tot 12uur liggen slapen
pi_79864921
morguh

Wanneer sta je weer eens in de buurt te flyers Aure?
pi_79864941
DE
pi_79865259
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 12:24 schreef Den_Haag het volgende:
morguh

Wanneer sta je weer eens in de buurt te flyers Aure?
Ehm niet denk ik. Heel misschien volgendeweek donderdag tussen 1600 en 1800 op Den Haag CS. Maar dan moet ik een college skippen en ik weet niet of dat wijs is (omdat ik mn ouders wel beloofd heb dit jaar zo goed mogelijk proberen af te ronden ). Maar mn contract loopt hier bijna af en dan mag ik pas weer over 3 maanden voor ze werken
pi_79865275
SoL, kwam je mams je vandaag niet vertroetelen? Snel beter worden hoor

DE, nog steeds sondevrij is goed

Ik had het gisteren met iemand uit Syrie over Goede Vrijdag en hij zei dat de vertaling van de dag in Syrie 'sad friday' was. Eigenlijk een meer logische naam voor de dag dat Jezus werd gekruisigd en dus tot een verschrikkelijke dood werd veroordeeld. Christenen denken met hun vrolijke naam Goede Vrijdag alleen maar aan de verzoening van hun eigen zonden terwijl een kruisdood gewoon een afschuwelijke marteldood was natuurlijk.
  vrijdag 2 april 2010 @ 12:33:54 #151
55709 Stereotomy
pi_79865286
Flyeren voor je geld Goeie ouwe tijd.
pi_79865774
snap de naam ' goede vrijdag' ook nooit hoor
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_79865814
ik kreeg net een enorm vol bord met aardappelpuree, erwtjes en visragout! erbij nog een kom tomatensoep en voor toe ananas..

ik heb de tomatensoep op, nog geen kwart van de puree en ik zit knalvol
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_79865907
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 12:49 schreef DarkElf het volgende:
ik kreeg net een enorm vol bord met aardappelpuree, erwtjes en visragout! erbij nog een kom tomatensoep en voor toe ananas..

ik heb de tomatensoep op, nog geen kwart van de puree en ik zit knalvol
Die laten er geen gras over groeien wat opbouwen van de hoeveelheid eten betreft
Hoe smaakt alles je nu eigenlijk? Vind je ook dat je smaak iets is veranderd nu je zolang niets geproefd hebt?
pi_79866004
eten smaakt goed (heb ook echt trek) behalve zout... dat proef ik overal bovenuit en is echt enorm wennen..

en verder is hetgeen slecht eten maar wel ziekenhuiseten dus dat smaakt altijd anders dan wat je thuis eet.

tis wel een vreemde sensatie om weer dingen in je mond te hebben na zoveel weken, vooral met yoghurt had ik dat maar t went heel snel.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_79867342
lekker bezig zo DE! Echt fijn dat je weer normaal mag eten nu Isa mijn moeder moest werken Maar het gaat gelukkig iets beter dan gister. nog wel wat koorts en nog erg last van mijn darmen, en milou is gelukkig erg makkelijk, dus dat scheelt
  vrijdag 2 april 2010 @ 13:30:51 #157
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_79867363
Thuis.
Vrij tot donderdag.
En op de terugweg naar huis bij de toko maaltijdje gescoord voor vanavond.
Lekker goed begin van het weekend.
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 2 april 2010 @ 13:32:14 #158
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_79867419
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 12:55 schreef DarkElf het volgende:
eten smaakt goed (heb ook echt trek) behalve zout... dat proef ik overal bovenuit en is echt enorm wennen..

en verder is hetgeen slecht eten maar wel ziekenhuiseten dus dat smaakt altijd anders dan wat je thuis eet.

tis wel een vreemde sensatie om weer dingen in je mond te hebben na zoveel weken, vooral met yoghurt had ik dat maar t went heel snel.
Het gaat dus echt de goede kant uit nu. Wellicht binnenkort dus al voorzichtig beginnen te denken aan naar huis mogen?
Poef.....gone! ©golfer
pi_79867682
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 13:32 schreef golfer het volgende:

[..]

Het gaat dus echt de goede kant uit nu. Wellicht binnenkort dus al voorzichtig beginnen te denken aan naar huis mogen?
durf er nog niet naar te vragen, als de komende bloeduitslagen goed zijn komen ze er vanzelf wel mee denk ik

ik hoop (ongefundeerd) stiekum op eind volgende week maar dan moet alles wel meewerken...
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_79867942
DE, klinkt goed
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 12:33 schreef Isabeau het volgende:
Christenen denken met hun vrolijke naam Goede Vrijdag alleen maar aan de verzoening van hun eigen zonden terwijl een kruisdood gewoon een afschuwelijke marteldood was natuurlijk.
Nee, Christenen kijken bij het word 'goede vrijdag' aar het grotere geheel denk ik...
Jezus kwam , zijn doel was om de verlosser te zijn. Dat doel werd bereikt op goede vrijdag.
En de kruisdood is inderdaad afschuwelijk en erg pijnlijk. Helaas was dat niet het ergste van goede vrijdag. Jezus roept dan ook niet 'Mijn God, wat doet dit een pijn!' maar 'mijn God, waarom hebt u mij verlaten'

Waarom dan toch goede vrijdag?
Was 17 aug. 2008 een goede dag? Ja, een hele goede dag wmb, mijn oudste zoon werd geboren.
Maar dat deed wel 16 uur fucking veel pijn.

Zoiets denk ik. Moeilijk uit te leggen...
  vrijdag 2 april 2010 @ 13:51:03 #161
55709 Stereotomy
pi_79868173
Waarom riep hij eigenlijk 'waarom hebt u mij verlaten'? Zat Jezus er op dat moment even doorheen ofzo, dat hij dacht dat God er niet was? Wat voor symboliek moet je daarin inzien, dat hij gewoon mensch was?
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 2 april 2010 @ 13:54:01 #162
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_79868284
Zo even langs Betty geweest van L'amuse. Stukje boerenkaas en een Époisses grand affinage gehaald.

vrijdag 2 april 2010 @ 13:57:05 #163
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_79868395
Gelukkig is het ook nog steeds Pesach en kan ik weer lekkere matzes met ei eten.
Poef.....gone! ©golfer
pi_79868422
Ik vind het hele kruisigingsverhaal heel erg moeilijk te begrijpen, ik begrijp er geen snars van. Op zo'n manier moeten sterven om de zonden van mensen te verzoenen. Kon hij daar niet symbolisch een glas water voor drinken, of zichzelf wassen oid. Waarom moest dat op zo'n mensonterende en verschrikkelijke manier. Echt, niemand kan me duidelijk maken waarom dat zo op deze manier moest. Alleen al omdat die mensenzonde er gekomen was doordat ene Eva van een vrucht at aangespoord door een pratende slang. Waarom moest Jezus daar voor bloeden? Ik ga het echt never nooit begrijpen en het druist tegen mijn gevoel voor rechtvaardigheid in. Ik blijf sad friday een betere naam vinden voor dit hele gebeuren. Pasen zou wat mij betreft Goede Zondag mogen heten (edit: ik begrijp wel een beetje de naamgeving goede vrijdag na je analogie van de geboorte van een kind: pijnlijk, maar wel een goede dag, ok)

DE, je hoort het ook van mensen die heel lang nergens zout aan toevoegen dat zout zo enorm overheerst als je het weer eet. Blijkbaar wen je dusdanig aan zout dat je het amper meer proeft tot je het een tijdje niet gehad hebt.

SoL, fijn dat Milou zo makkelijk is dan en misschien kan ze jou een verhaaltje voorlezen
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 2 april 2010 @ 13:59:06 #165
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_79868480
Goede vrijdag.. tja het is een vrije dag heb geen colleges . Verder weet ik dat Jezus op goede vrijdag aan het kruis werd gespijkerd etc maar verder zal het me gestolen kunnen worden. Ik beschouw het als een lekker lang weekend.
pi_79869093
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 13:57 schreef golfer het volgende:
Gelukkig is het ook nog steeds Pesach en kan ik weer lekkere matzes met ei eten.
matzes met bruine suiker
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  vrijdag 2 april 2010 @ 14:37:34 #167
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_79869925
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 14:16 schreef DarkElf het volgende:

matzes met bruine suiker
ook lekker, ja.

Pasen is de nieuwe Kerst in de supermarkten?
Ik deed gewoon even onze dagelijkse boodschappen en er stonden lange rijen met volgeladen karren bij de kassa van de supermarkt. En ook allerlei luxe en speciale maaltijdaanbiedingen.
Nou morgen me maar daar eens in verdiepen en kijken of er nog iets over is.
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 2 april 2010 @ 14:43:15 #168
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_79870148
Pasen levert tegenwoordig ook een hoop extra's op voor de supermarkten.
pi_79870221
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 13:51 schreef Stereotomy het volgende:
Waarom riep hij eigenlijk 'waarom hebt u mij verlaten'? Zat Jezus er op dat moment even doorheen ofzo, dat hij dacht dat God er niet was? Wat voor symboliek moet je daarin inzien, dat hij gewoon mensch was?
Daar ging het juist om
God liet hem in de steek. Dat was het ergste stukje van het verhaal.

Isa: helpt het al dat Jezus het van te voren wist, tóch naar de aarde ging en op elk gewenst moment van het kruis af had kunnen komen? En waarom zoiets en geen glas water...
ik kan dit soort dingen wel uitleggen, maar niet op papier...
  vrijdag 2 april 2010 @ 14:45:45 #170
55709 Stereotomy
pi_79870237
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 14:45 schreef freecell het volgende:

[..]

Daar ging het juist om
God liet hem in de steek.
Waarom liet God hem in de steek dan? Wat wilden ze daarmee duideijk maken?
  vrijdag 2 april 2010 @ 14:46:50 #171
55709 Stereotomy
pi_79870268
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 14:43 schreef borisz het volgende:
Pasen levert tegenwoordig ook een hoop extra's op voor de supermarkten.
Ja, AH Excellent Pasen dingen afgeprijsd van 5.99 naar 4.99
pi_79870392
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 14:45 schreef freecell het volgende:

Daar ging het juist om
God liet hem in de steek. Dat was het ergste stukje van het verhaal.

Isa: helpt het al dat Jezus het van te voren wist, tóch naar de aarde ging en op elk gewenst moment van het kruis af had kunnen komen? En waarom zoiets en geen glas water...
ik kan dit soort dingen wel uitleggen, maar niet op papier...
Doen we dat een keer met een kop thee want ik vind het wel boeiend, ik begrijp het alleen echt echt niet.

Pasen gaat tegenwoordig ook al om eten lijkt het; gaat Kerstmis achterna, golfer. Maar het leuke is dat er op dinsdag dus weer heel veel aanbiedingen in de supermarkt zijn

Lein Lein! Oh wacht, ik spreek je wel even direct aan
pi_79870942
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 14:45 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Waarom liet God hem in de steek dan? Wat wilden ze daarmee duideijk maken?
Uhm... ik weet niet goed waar ik moet beginnen, dat maakt het zo lastig om uit te leggen...

God haat zonde. Zonde is wat de mensen (van wie hij houdt) bij hem wegdrijft.
Jezus had op dat moment de zonde van de hele wereld op zich genomen, zich ermee verweven zeg maar en dus haat God hem op dat moment ook en laat hem in de steek.

(En ik tik dit en denk: ja dat is wel waar, maar het pakt niet helemaal wat ik wil zeggen. Wat storend dat ik me zo slecht kan uitdrukken )
  vrijdag 2 april 2010 @ 15:06:54 #174
55709 Stereotomy
pi_79871033
Oh ik snap 'em denk ik. Dus Jezus sterft zonder God en mét alle zonde van de wereld op zich genomen, en dat is zeg maar het offer wat hij brengt? Maar ik snap dan niet waarom hij een paar dagen later weer opstaat uit de dood (met hulp van God uiteraard). God was alleen even tijdelijk weg vanwege de opgenomen zonden tijdens de kruisiging?

Ik heb dat nooit begrepen, waarom hij in de steek werd gelaten Dus op zich wel een goeie vraag die Jezus had.

* Stereotomy maakt nog even een hostie ham/kaas
pi_79872105
Hostie ook gewoon

Uhm, nee, bijna

Jezus sterft pas als het al 'klaar' is. Hij zegt ook niet voor niets 'het is volbracht' vóór hij overlijdt.

Het wordt tijdens de kruisiging ineens 3 uur donker, als het weer licht wordt roept hij 'mijn God, waarom hebt u mij verlaten?' (wat overigens een citaat is uit een psalm van David)
Die drie uren zijn het moment waarop God hem verlaat, dat is dus een tijdelijk iets en alleen op dat moment.

[ Bericht 0% gewijzigd door freecell op 02-04-2010 16:03:15 ]
  vrijdag 2 april 2010 @ 15:48:59 #176
55709 Stereotomy
pi_79872551
Okee, dus grammaticaal had dat eigenlijk moeten zijn: 'God, waarom *had* u mij verlaten' ? grammatica is misschien wel het laatste waar je aan denkt als je aan een kruis hangt Nu snap ik hem.

En God verliet hem zeg maar formeel voor de vorm 3 uur lang, omdat Jezus toen alle zonde van de hele mensheid op zich had genomen. Maar nadat het 'klaar' was, was God al teruggekomen en toen kon Jezus sterven.

Is dat hem ongeveer?
pi_79872557
Isa het is heel makkelijk hoor: Jezus was in de ogen van de gevestigde orde een onruststoker en werd als misdadiger berecht. En een gepaste straf bij de Romeinen in die tijd was het kruis. Dan kan je niet met een glas water aankomen he
Al die symbolische dingen en mooie verhalen zijn er later bij bedacht
  vrijdag 2 april 2010 @ 15:54:14 #178
55709 Stereotomy
pi_79872757
Nog even verder ingelezen: ik dacht altijd dat Jezus dat riep omdat hij écht dacht dat God hem verlaten had. Maar het is dus meer een rethorische uitroep, wellicht meer in het licht van wat alle zondaars zouden kunnen uitgeroepen?
pi_79872973
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 15:54 schreef Stereotomy het volgende:
Nog even verder ingelezen: ik dacht altijd dat Jezus dat riep omdat hij écht dacht dat God hem verlaten had. Maar het is dus meer een rethorische uitroep, wellicht meer in het licht van wat alle zondaars zouden kunnen uitgeroepen?
Nee, God hád hem echt verlaten.
En dat is iets wat niemand anders ooit op die manier zou/zal overkomen.

En grammaticaal klopt het wel toch? Als ik vraag: Steer, waarom heb je me geschopt, dan is het ook hebt
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 15:49 schreef Sunnythesun het volgende:
Isa het is heel makkelijk hoor: Jezus was in de ogen van de gevestigde orde een onruststoker en werd als misdadiger berecht. En een gepaste straf bij de Romeinen in die tijd was het kruis. Dan kan je niet met een glas water aankomen he
Al die symbolische dingen en mooie verhalen zijn er later bij bedacht
Je kan het proberen 'maar als ik nu een glas water drink, laat je me dan leven? '

En de rest ben ik het niet mee eens, maar dat wist je al
pi_79873129
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 16:01 schreef freecell het volgende:
Je kan het proberen 'maar als ik nu een glas water drink, laat je me dan leven? '

En de rest ben ik het niet mee eens, maar dat wist je al
Ik ben niet zo hardvochtig als die Romeinen hoor

En uiteraard niet, dat is het verschil tussen een gelovige en een ongelovige
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 2 april 2010 @ 16:11:37 #181
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_79873261
JelleBC bij BNR . HIj is de co-host bij the friday move.
  vrijdag 2 april 2010 @ 16:13:59 #182
55709 Stereotomy
pi_79873337
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 16:01 schreef freecell het volgende:

[..]

Nee, God hád hem echt verlaten.
Jawel, maar hij wéét toch waarom God hem verlaten had en dat hij heus wel zou terugkomen? Dit scenario had hij natuurlijk vantevoren al bedacht.

Dus de vraag van '*Waarom* heeft u mij verlaten', is rethorisch dan, omdat hij het antwoord wel wist.

Als je Leander naar de crèche brengt, vraagt hij toch ook niet: waarom heb je me verlaten? Want hij weet dat je weg moet en later op de middag hem weer ophaalt.
quote:
En grammaticaal klopt het wel toch? Als ik vraag: Steer, waarom heb je me geschopt, dan is het ook hebt
Hm, ik zou voor 'had' kiezen, omdat het in het verleden gebeurt wat geen betrekking meer heeft op het huidige. Het spreekt elkaar een beetje tegen dat wanneer God net weer *terug* is, dat Jezus dan vraagt: "Waarom hebt u mij verlaten?". Hij is toch net weer terug? Ik denk dat: "Waarom had u mij verlaten?" de lading beter dekt maar dat zal ik ff bespreken met de mensen van het vertaalbureau.
pi_79873432
Het 'waarom' is inderdaad retorisch Dat wist hij inderdaad wel.

En grammaticaal: ik heb geen idee wat er in de grondtekst staat
  vrijdag 2 april 2010 @ 16:17:43 #184
55709 Stereotomy
pi_79873455
Genoeg catechese, laat de worst en chippies maar op tafel komen
pi_79873625
Steer
pi_79873762
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 16:17 schreef Stereotomy het volgende:
Genoeg catechese, laat de worst en chippies maar op tafel komen
Lekker

Alleen nog steeds ziek hier...
  vrijdag 2 april 2010 @ 16:27:17 #187
55709 Stereotomy
pi_79873766
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 16:23 schreef Bluezz het volgende:
Steer
Ik wist het serieus niet
pi_79873942
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 16:27 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Ik wist het serieus niet
Volgens mij bedoelde ze je vrolijke overgang

Waar ik het overigens wel mee eens was (met de overgang dus )
  vrijdag 2 april 2010 @ 16:51:37 #189
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_79874496
Genoeg weer over de sprookjes die over die afvallige Jood zijn bedacht.
Wij blijven wachten op de echte Messias.
Poef.....gone! ©golfer
pi_79875017
net naar de schoonheidsspecialist geweest
was echt heerlijk
  vrijdag 2 april 2010 @ 17:16:44 #191
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_79875111
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 17:13 schreef Den_Haag het volgende:
was echt heerlijk

Je hebt je laten harsen en hebt een maskertje genomen?
Nageltjes laten vijlen?
Poef.....gone! ©golfer
pi_79875235
Goedevrijdag allemaal!

Vandaag gewerkt, net hardgelopen, nu nog even leren en straks pizza maken!
En morgen een Stille Zaterdag Ook leren.

Oe, heb helemaal geen matses!
pi_79875250
Of is het matzes? Ja he?
  vrijdag 2 april 2010 @ 17:23:40 #194
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_79875303
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 17:21 schreef LieLie het volgende:
Of is het matzes? Ja he?

Klopt.
Hoewel ik het ook vaak als matses zie staan.
Het Hebreeuwse woord is matzo (of matza) (beide met de klemtoon op de laatste lettergreep), het meervoud daarvan is matzos (of matzot) .
Poef.....gone! ©golfer
pi_79875435
Hoi!

Heerlijk dagje thuis gehad. Gepoetst, boodschappen gedaan (inderdaad: pasen is het nieuwe kerst ) en met dochterlief uit shoppen geweest. Niet zo heel goed geslaagd, mijn dochter is nog van de jurkjes met strikjes en zwierstroken, maar die zijn moeilijk te krijgen in maat 140 .

En nu ga ik me eens verdiepen in het verhaal van Goede Vrijdag. Geinspireerd door jullie en ik wil het graag aan Bente vertellen, maar die kent het verhaal beter dan ikzelf heb ik het idee..........
Alleen met zelfspot kun je overleven...
pi_79875456
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 17:23 schreef golfer het volgende:

[..]

Klopt.
Hoewel ik het ook vaak als matses zie staan.
Het Hebreeuwse woord is matzo (of matza) (beide met de klemtoon op de laatste lettergreep), het meervoud daarvan is matzos (of matzot) .
De Joodse tradities en gebruiken fascineren me ook enorm. Ik denk dat ik maar eens een avondje religieuze verhalen ga lezen........
  vrijdag 2 april 2010 @ 17:29:09 #197
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_79875461
Ga je het weekend nog in een hotel in Haarlem, Tezz?
Poef.....gone! ©golfer
pi_79875481
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 17:29 schreef golfer het volgende:
Ga je het weekend nog in een hotel in Haarlem, Tezz?
Nee, we hebben besloten om morgen op en neer te rijden en dan over een paar weken misschien een weekendje te doen. Broer en schoonzus zijn nog danig 'de kluts kwijt' namelijk, dus een paar uurtjes ons op bezoek is ruim voldoende voor nu........
  vrijdag 2 april 2010 @ 17:31:05 #199
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_79875517
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 17:29 schreef Tezz het volgende:

Nee, we hebben besloten om morgen op en neer te rijden en dan over een paar weken misschien een weekendje te doen. Broer en schoonzus zijn nog danig 'de kluts kwijt' namelijk, dus een paar uurtjes ons op bezoek is ruim voldoende voor nu........
Oké. Lekker lang ritje dus voor de boeg.
Poef.....gone! ©golfer
pi_79875614
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 17:16 schreef golfer het volgende:

[..]

Je hebt je laten harsen en hebt een maskertje genomen?
Nageltjes laten vijlen?
Harsen komt nog. Wel maskertje etc
pi_79876288
*stuiter*

ik mag morgen een paar uurtjes op proefverlof

De mr gaat proefritten maken voor zijn nieuwe auto en we spraken de dr, die tevreden was en zei: moeten we einde volgende week eens kijken of je naar huis kan (..... ...) en toen vroeg de mr of ik morgen op proefverlof mee kon een auto uitkiezen

Dr moest er even over nadenken maar heeft toestemming gegeven..

spannend! (ben al doodmoe van een middag niet slapen, fysio en naar t restaurant gaan (heb een halve tosti op (steer ) dus ben benieuwd morgen...)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_79876311
Worst en chippies ftw (alleen heb ik beiden niet in huis....hmpf)

Maar bedankt voor je uitleg, Freecell
pi_79876350
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 17:58 schreef DarkElf het volgende:
*stuiter*

De mr gaat proefritten maken voor zijn nieuwe auto en we spraken de dr, die tevreden was en zei: moeten we einde volgende week eens kijken of je naar huis kan (..... ...) en toen vroeg de mr of ik morgen op proefverlof mee kon een auto uitkiezen

spannend! (ben al doodmoe van een middag niet slapen, fysio en naar t restaurant gaan (heb een halve tosti op (steer ) dus ben benieuwd morgen...)
Woei!! Spannend en leuk en wow, fijn en zo!
pi_79876352
ik heb mijn eten binnengehouden
pi_79876367
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 18:00 schreef SeaOfLove het volgende:
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_79876387
quote:
*stuiter*

pi_79876408
ELF! Wat een fantastisch nieuws!
pi_79876410
quote:
*stuiter*

pi_79876424
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 18:00 schreef SeaOfLove het volgende:
Allemaal goed nieuws hier! Fijn

Hier ruikt het inmiddels echt goddelijk, Indonesische stoofschotel op het vuur
pi_79876655
Oh wat lekker Isa ik zou spekkoek maken dit weekend, maar dat sla ik even over
pi_79876897
Fijn DE!!
pi_79876992
Goed nieuws van DE en SOL, dus toch echt een goede vrijdag!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  vrijdag 2 april 2010 @ 18:32:46 #213
55709 Stereotomy
pi_79877241

Goed nieuws Elf Elfmobiel vrrrrrrrrrrrroem

[ Bericht 14% gewijzigd door Stereotomy op 02-04-2010 18:39:22 ]
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 2 april 2010 @ 18:35:17 #214
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_79877293
DE
SOL
pi_79877303
pi_79877396
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 18:32 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]

Goed nieuws Elf
Elf gaat best hard ja!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_79877884
quote:
*stuiter*

Woei wat lekker meid
pi_79877913
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 17:31 schreef golfer het volgende:

[..]

Oké. Lekker lang ritje dus voor de boeg.
Ja, het is verdorie een heel eind....... maar ach, wel met een bijzondere ontmoeting in het verschiet!
  vrijdag 2 april 2010 @ 18:56:59 #219
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_79877949
Goed nieuws DE.

Gaat de Mr een leuk modelletje uitzoeken?

[ Bericht 0% gewijzigd door golfer op 02-04-2010 19:02:08 ]
Poef.....gone! ©golfer
pi_79877953
Voor Elf!
pi_79878048
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 18:56 schreef Tezz het volgende:

[..]

Ja, het is verdorie een heel eind....... maar ach, wel met een bijzondere ontmoeting in het verschiet!
veel plezier morgen tezzje
pi_79878198
Ja spannend hoor....... ben erg benieuwd ! Ook erg bijzonder dat ik nu tante ben.... de kinderen van mijn vriendin noemen me ook tante Tessa, maar dit is de eerste keer 'echt'(niet dat ik me van die andere kinderen geen tante voel, maar nu is het ook officieel zeg maar....).
  vrijdag 2 april 2010 @ 19:04:11 #223
291153 Zokunen
Zokalishous
pi_79878224
Meisje bezocht Efteling 150 keer
wie verdenk ik hier...
"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
  vrijdag 2 april 2010 @ 19:05:59 #224
291153 Zokunen
Zokalishous
pi_79878290
Oh en elf wat TOF! Laat em wel een leuke auto uitkiezen hè? Een multipla kan echt niet
  vrijdag 2 april 2010 @ 19:07:34 #225
291153 Zokunen
Zokalishous
pi_79878354
Oh en Tezz tante/oom (in mijn geval) zijn is tof! Alleen de leuke dingen doen FTW
  vrijdag 2 april 2010 @ 19:08:11 #226
291153 Zokunen
Zokalishous
pi_79878375
  vrijdag 2 april 2010 @ 19:09:12 #227
291153 Zokunen
Zokalishous
pi_79878411
M'n 1e 4 icon post
pi_79878588
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 19:03 schreef Tezz het volgende:
Ja spannend hoor....... ben erg benieuwd ! Ook erg bijzonder dat ik nu tante ben.... de kinderen van mijn vriendin noemen me ook tante Tessa, maar dit is de eerste keer 'echt'(niet dat ik me van die andere kinderen geen tante voel, maar nu is het ook officieel zeg maar....).
nog 2 maandjes en dan word ik voor de 4de keer tante, van weer een ventje
pi_79878633
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 19:13 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

Raar idee eigenlijk dat ik nooit tante word. Naja, ik heb ook geen zus meer.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_79878693
Vandaag weer gesport. Wat bestaan er toch een rare apparaten zeg! Maar wel energiezuinig, de display werkt door je beweging.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_79879221
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 18:56 schreef golfer het volgende:
Goed nieuws DE.

Gaat de Mr een leuk modelletje uitzoeken?
we gaan proefritjes maken in een a6 en een a4

LOL @ steer
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_79879355
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 19:13 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

ik word over iets meer dan een maand weer tante, van een 2e neefje

verder hebben we aan de mr zijn kant 2 nichtjes, die zijn al 13 en 11
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_79879358
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 19:16 schreef krakkemieke het volgende:
Vandaag weer gesport. Wat bestaan er toch een rare apparaten zeg! Maar wel energiezuinig, de display werkt door je beweging.
nog even en dan kunnen we je elastiemieke noemen
pi_79879594
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 19:32 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

nog even en dan kunnen we je elastiemieke noemen
Erika Mes, dat is mijn voorbeeld!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_79879882
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_79879975
Ik heb het overleeft !!!!!

Ben ook echt helemaal gesloopt
Ga denk ik zo slapen of niet

Maar nu eerst, echt voer ipv die blikmaaltijden !!!!!!!

Heb ik overigens nog iets spannends gemist?
pi_79880133
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 19:15 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Raar idee eigenlijk dat ik nooit tante word. Naja, ik heb ook geen zus meer.
Je kan ook met een oom trouwen hè?

Ik ben 20x tante
pi_79880184
quote:
kwee niet maar dit vind ik er stiekem nog wel leuk uitzien ook
pi_79880212
quote:
bah! En welcome back braam
pi_79880228
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 19:16 schreef krakkemieke het volgende:
Heel goed, ga zo door en je hebt heel snel een lekkere vent die tevens oom is van een twintig tal lieve neefjes en nichtjes die je allemaal kunt vertroetelen
pi_79880256
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 19:53 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

bah! En welcome back braam
Het veld is verschrikelijk, dus meer dan goed om weer terug te zijn sol
pi_79880379
quote:
*stuiter*

Niet te hard stuiteren ! bewaar je energie voor morgen !

Maak er wat leuks van, je verdient het !
pi_79880395
Brrrrr, das wel een enge vrouw Zie haar nu pas.

Ik ben ook een enge vrouw
pi_79880430
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 19:54 schreef Braamyo het volgende:

[..]

Heel goed, ga zo door en je hebt heel snel een lekkere vent die tevens oom is van een twintig tal lieve neefjes en nichtjes die je allemaal kunt vertroetelen
LOL!
Erika is al van een poos geleden, maar ze ziet er tenminste nog vrouwelijk uit.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_79880436
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 17:13 schreef Den_Haag het volgende:
was echt heerlijk
Heul goed ! wij mannen moeten ook verzorgt er uit blijven zien,
pi_79880459
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 19:59 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

LOL!
Erika is al van een poos geleden, maar ze ziet er tenminste nog vrouwelijk uit.
Wie was Erika? dat heb ik ergens ff gemist
pi_79880479
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 19:58 schreef freecell het volgende:

Wrom ben jij eng? aan de foto kan het ik het niet opmaken
pi_79880510
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 19:58 schreef freecell het volgende:

Je bent niet eng, je bent nat. Dan zien veel mensen er eng uit!
Bovendien zie je er in combinatie met Florian echt niet eng uit.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_79880524
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 20:00 schreef Braamyo het volgende:

[..]

Wrom ben jij eng? aan de foto kan het ik het niet opmaken
Enge onderkin daar
pi_79880539
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 20:00 schreef Braamyo het volgende:

[..]

Wie was Erika? dat heb ik ergens ff gemist
Nederlandse bodybuildster. Uit de jaren tachtig denk ik.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_79880580
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 20:02 schreef freecell het volgende:

[..]

Enge onderkin daar
Gewoon niet naar beneden kijken joh!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_79880607
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 20:02 schreef freecell het volgende:

[..]

Enge onderkin daar
Tis dat je het zegt anders was het me niet eens opgevallen, maar ik vind het allemaal wel meevallen.

Denk maar zo, als het echt in de weg zit ga je sporten en er wat aan doen. En doe je dat niet dan moet je niet zo critische naar jezelf kijken maar gewoon lekker je ding doen
pi_79880640
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 20:02 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Nederlandse bodybuildster. Uit de jaren tachtig denk ik.
Dan ziet ze er nu vast niet meer zo leuk uit

hoest met jou krank?
pi_79880727
Denk dat FC momenteel eerst maar eens lekker moet ontzwangeren

En ook slanke mensen kunnen gekke onderkinnen krijgen als ze naar beneden kijken, dus dan helpt sporten niet echt he
pi_79880761
Ohhhhhhhhh foto's met baby onder de douche zijn zooooooooo

Ik kreeg net een smsje met foto van mijn nieuwe neefje. Ik heb vandaag een mega-mand laten bezorgen in Haarlem met allerlei cadeautjes erin en hij moest me natuurlijk even bedanken.
pi_79880776
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 20:05 schreef Braamyo het volgende:

[..]

hoest met jou krank?
Moe! na een uur leg press, squat, chest press, roman chair en crosstrainer.... Even opscheppen met die termen hoor.
En nog wat huishouden.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_79880792
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 20:08 schreef Tezz het volgende:

Ik kreeg net een smsje met foto van mijn nieuwe neefje. Ik heb vandaag een mega-mand laten bezorgen in Haarlem met allerlei cadeautjes erin en hij moest me natuurlijk even bedanken.
Wat leuk Tezz!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_79880841
Ik heb vandaag ook huishoudfitness gedaan. Spiegels en deuren afnemen is ook zwaar werk! (op en neer en op en neer). En dan speelgoed onder het bed uithalen (van dochter. Geen rare dingen denken nu). En vervolgens bedden verschonen. En met boodschappen sjouwen. En winkelen. Poehee! Een hele workout!
pi_79880843
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 20:05 schreef Braamyo het volgende:

[..]

hoest met jou krank?
En hoe is het met jou? Nog spannende dingen gedaan? Met grote schietgeweren?
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_79880856
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 20:08 schreef Tezz het volgende:

Dat is tof

En voor hummeltje 3 maanden is stel ik nog niet zoveel eisen aan mijn lijf
pi_79880906
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 20:11 schreef Tezz het volgende:
Ik heb vandaag ook huishoudfitness gedaan. Spiegels en deuren afnemen is ook zwaar werk! (op en neer en op en neer). En dan speelgoed onder het bed uithalen (van dochter. Geen rare dingen denken nu). En vervolgens bedden verschonen. En met boodschappen sjouwen. En winkelen. Poehee! Een hele workout!
Ik heb ooit gehoord dat Tina Turner gezegd zou hebben: Sportschool? Ik doe mijn eigen huishouden!
Dus ik ben het met je eens!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_79881032

[ Bericht 100% gewijzigd door krakkemieke op 02-04-2010 20:17:10 ]
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_79881064
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 20:09 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Moe! na een uur leg press, squat, chest press, roman chair en crosstrainer.... Even opscheppen met die termen hoor.
En nog wat huishouden.
Squat, met scherf en ops vest (30 kg)
Leg press, 270 Kg

Sorry ik schep ook graag op
Neej, vet goed van je, Ga zo DOOOOOOORRRRRRRRRR

Krankemieke + fitness coach:
Ennn............1
Ennn............2
Ennn..........
pi_79881219
Squat met 3 kilo 3x 10
Legpress 3x20 met 20 kilo

Google maar eens op graded activity, dat is wat ik doe.
Dus geen zweep maar complimenten.
Ik ben degene die de fysio loopt te sarren omdat ik moet sporten!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_79881246
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 20:15 schreef krakkemieke het volgende:

Ik vind eht vet, want ik ben helemaal van de kastelen en de middeleeuwen e.d.

Wat ik me wel afvroeg...... hoe kwamen we ook al weer op de kastelen uit?

Mijn week was wel okay, heel veel gelachen en zeker 1 van de leukere bivaks ooit, alhoewel ik woensdag op donderdad nacht wel instaat was om 3VRA* in te vullen. Wacht schema gehad vanuit een wacht luister post, waarbij de regel was 1 uur op, 2 uur af. ofwel voor ieder uur dat je wacht draait ga je 2 uurtjes slapen, en dat 12 uur lang! Daar ga je dus helemaal aan stuk, en om tactische redenen mochten we geen poncho spannen. Waardoor we dus helemaal nat geregend waren, en klappertandend en koud en sip e.d.

*3VRA, is de stelling dat je per direct op wil stappen, dit doe je doormiddel van een formuliertjes in 3voud in te vullen
pi_79881427
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 20:21 schreef Braamyo het volgende:

[..]

Ik vind eht vet, want ik ben helemaal van de kastelen en de middeleeuwen e.d.

Wat ik me wel afvroeg...... hoe kwamen we ook al weer op de kastelen uit?

Mijn week was wel okay, heel veel gelachen en zeker 1 van de leukere bivaks ooit, alhoewel ik woensdag op donderdad nacht wel instaat was om 3VRA* in te vullen. Wacht schema gehad vanuit een wacht luister post, waarbij de regel was 1 uur op, 2 uur af. ofwel voor ieder uur dat je wacht draait ga je 2 uurtjes slapen, en dat 12 uur lang! Daar ga je dus helemaal aan stuk, en om tactische redenen mochten we geen poncho spannen. Waardoor we dus helemaal nat geregend waren, en klappertandend en koud en sip e.d.

*3VRA, is de stelling dat je per direct op wil stappen, dit doe je doormiddel van een formuliertjes in 3voud in te vullen
Coldfeet gaat naar Jordanie waar dit kasteel staat. En het heeft mijn naam!

Nou, heul stoer dat je het volgehouden hebt! HOE'AH!
Maar is zo'n wacht wel nuttig? kan je dan wel goed wachthouden? Aan de andere kant val je vast minder snel in slaap als je het koud hebt......
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_79881639
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 20:26 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Maar is zo'n wacht wel nuttig? kan je dan wel goed wachthouden? Aan de andere kant val je vast minder snel in slaap als je het koud hebt......

Helemaal afhanelijk van hoe koud je het hebt natuurlijk, en op dat moment had ik echt geen HOe'A momentje Meer een heel sip *waar ben ik in hemelsnaam mee bezig * momentje, BLEH

Dat kasteel, was dat jou RL of jou FoK naam?
  vrijdag 2 april 2010 @ 20:32:17 #268
291153 Zokunen
Zokalishous
pi_79881649
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 20:26 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Hoe vervelend het ook is denk ik dat het puur een voorbereiding is op een K-situatie.
In het echie heb je het ook niet voor het kiezen, al denk ik dat ik als laffe herder ondertussen al wel thuis gezeten had
pi_79881722
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 20:31 schreef Braamyo het volgende:

[..]

Helemaal afhanelijk van hoe koud je het hebt natuurlijk, en op dat moment had ik echt geen HOe'A momentje Meer een heel sip *waar ben ik in hemelsnaam mee bezig * momentje, BLEH

Dat kasteel, was dat jou RL of jou FoK naam?
Hier heet ik Krakkemieke, dat kasteel heet Krak des chevaliers. Krak van de ridders dus.
Ik voel me nu hier een kasteelvrouwe. Maar dan met zo'n middeleeuws punthoedje.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_79881772
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 20:32 schreef Zokunen het volgende:

[..]

Hoe vervelend het ook is denk ik dat het puur een voorbereiding is op een K-situatie.
In het echie heb je het ook niet voor het kiezen, al denk ik dat ik als laffe herder ondertussen al wel thuis gezeten had
Alleen al om het struikvoer had ik al afgehaakt, denk ik.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  vrijdag 2 april 2010 @ 20:38:13 #271
291153 Zokunen
Zokalishous
pi_79881891
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 20:34 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Hier heet ik Krakkemieke, dat kasteel heet Krak des chevaliers. Krak van de ridders dus.
Ik voel me nu hier een kasteelvrouwe. Maar dan met zo'n middeleeuws punthoedje.
Maar dar eens een foto (of een paint) van, LOL
  vrijdag 2 april 2010 @ 20:38:46 #272
55709 Stereotomy
pi_79881924
Avatar 2D op de computer bekijken
  vrijdag 2 april 2010 @ 20:40:43 #273
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_79882009
The Wire S5E3 op computer bekijken.
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 2 april 2010 @ 20:41:57 #274
55709 Stereotomy
pi_79882077
Normaal dans ik altijd Digital Dance Revolution alleen op vrijdagavond
pi_79882126
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_79882410
CF en los hebben het heerlijk btw En de mezze schijnt super te zijn

(zag haar naam langskomen)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_79882490
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 20:32 schreef Zokunen het volgende:

[..]

Het bereden aanvallen (ofwel met voertuigen) was echt vet, allemaal uitgestegen soldaatjes voorwaards sprinten, en ik in de tank sloom mee rijden
pi_79882546
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 20:49 schreef DarkElf het volgende:
CF en los hebben het heerlijk btw En de mezze schijnt super te zijn

(zag haar naam langskomen)
Fijn!
Bedankt voor de update!

Veel plezier morgen!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_79882559
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 20:52 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Fijn!
Bedankt voor de update!

Veel plezier morgen!
komt goed
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_79882626
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 20:51 schreef Braamyo het volgende:

[..]

Het bereden aanvallen (ofwel met voertuigen) was echt vet, allemaal uitgestegen soldaatjes voorwaards sprinten, en ik in de tank sloom mee rijden
Rare vraag misschien. Voel je je soort van machtig in een tank? Als in een grote auto of met een grote hond?
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_79882722
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 20:53 schreef DarkElf het volgende:

[..]

komt goed
DE wordt uitgelaten...... Dacht ik opeens.
Ik herinner me dat ik na 4 dagen stiekem met zaalgenoot naar buiten ging om op bezoek te wachten. Die vier dagen zonder buiten leken al heel lang.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_79883123
zo bedtijd hier
pi_79883202
en gelukkig een leuk weekend tegemoet, alleen wel even wat beter worden. er wordt in ieder geval goed voor me gezorgd vanaf morgen
pi_79883224
DE! Goed nieuws!

Ik heb hele lekkere pizza gemaakt! (te bewonderen in het pizza-topic)
pi_79883258
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 21:07 schreef SeaOfLove het volgende:
en gelukkig een leuk weekend tegemoet, alleen wel even wat beter worden. er wordt in ieder geval goed voor me gezorgd vanaf morgen
Beterschap en een fijn weekend Sol!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_79883284
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 21:07 schreef LieLie het volgende:
DE! Goed nieuws!

Ik heb hele lekkere pizza gemaakt! (te bewonderen in het pizza-topic)
Ik zag hem en kreeg spontaan honger!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_79883350
lielie heb je nog wat van de togo mannen gehoord? en tnx krakke. hou t nog een half uurtje vol tot house is afgelopen
pi_79883373
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 20:54 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Rare vraag misschien. Voel je je soort van machtig in een tank? Als in een grote auto of met een grote hond?
Damm, das een vraag waar ik 1,2,3... geen antwoord op weet.

Ik heb namelijk zoals wel vaker de hele week op dat ding lopen schelden, het een rijdende glasbak genoemd, en ongeveer alles ondervonden wat er mis aan kon en kan zijn.
Het is zowiezo heel anders dan een grote auto of hond. Want die koop/haal je voor bepaalde redenen, en deze wazige bak is mij opgedragen zonder dat ik er iets van wist of mee kon . En hij rijd echt helemaal anders, soms heb ik echt niet het gevoel er controle over te hebben
Maar ik denk wel dat ik me er echt machtig in voel mhuahahahaha Zoals dat ding een 9 meter diepe gully in raast en met veel pijn en moeite aan de andere kant er weer uit kruipt.
Gister avond met de nacht kijker gewerkt, ik zag echt geen steek. Maar was tegelijk wel bang dat ik dingen of mensen kapot zou rijden.
Mischien een beetje vage manier van omschrijven, maar jah, beste wat ik er van kan maken.
pi_79883481
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 21:10 schreef SeaOfLove het volgende:
lielie heb je nog wat van de togo mannen gehoord? en tnx krakke. hou t nog een half uurtje vol tot house is afgelopen
Ja, van een mevrouw dat ze het sowieso ging invullen (of haar man ofzo) en dat ze tegen de anderen die ze kende had gezegd dat ze het snel moest invullen
pi_79883588
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 21:13 schreef LieLie het volgende:

[..]

Ja, van een mevrouw dat ze het sowieso ging invullen (of haar man ofzo) en dat ze tegen de anderen die ze kende had gezegd dat ze het snel moest invullen
ah dus nog niks ingevuld binnen helaas
pi_79883615
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 21:16 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

ah dus nog niks ingevuld binnen helaas
Nee, maar ik heb nog goede hoop! Gister pas verstuurd.
pi_79883617
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 21:11 schreef Braamyo het volgende:

[..]

Damm, das een vraag waar ik 1,2,3... geen antwoord op weet.

Ik heb namelijk zoals wel vaker de hele week op dat ding lopen schelden, het een rijdende glasbak genoemd, en ongeveer alles ondervonden wat er mis aan kon en kan zijn.
Het is zowiezo heel anders dan een grote auto of hond. Want die koop/haal je voor bepaalde redenen, en deze wazige bak is mij opgedragen zonder dat ik er iets van wist of mee kon . En hij rijd echt helemaal anders, soms heb ik echt niet het gevoel er controle over te hebben
Maar ik denk wel dat ik me er echt machtig in voel mhuahahahaha Zoals dat ding een 9 meter diepe gully in raast en met veel pijn en moeite aan de andere kant er weer uit kruipt.
Gister avond met de nacht kijker gewerkt, ik zag echt geen steek. Maar was tegelijk wel bang dat ik dingen of mensen kapot zou rijden.
Mischien een beetje vage manier van omschrijven, maar jah, beste wat ik er van kan maken.
Die grote hond werd mij ook opgedragen, ik ging babysitten, daar hoorde de deense dog bij. Ik had het nooit gedacht, maar ik voelde me heel wat met dat oude reumatische beest.

Ja, ik snap het wel denk ik.
En is die nachtkijker niet gewoon wennen aan een andere manier van kijken? Zonder (sterke) bril loop ik ook anders dan met.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_79883673
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 21:16 schreef LieLie het volgende:

[..]

Klinkt iig al veel beter dan 0 tongolezen!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_79883686
zo maar even pillen innemen, hopelijk helpt dat iets koorts is nu bijna weg
pi_79883715
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 21:17 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Klinkt iig al veel beter dan 0 tongolezen!
Daarom!
pi_79883759
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 21:18 schreef SeaOfLove het volgende:
zo maar even pillen innemen, hopelijk helpt dat iets koorts is nu bijna weg
Wat voor pillen?
* krakkemieke nieuwsgierig is
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_79883769
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 21:16 schreef LieLie het volgende:

[..]

ik hoop met je mee
pi_79883823
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 21:19 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Wat voor pillen?
* krakkemieke nieuwsgierig is
paramol met codeine
pi_79883870
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 20:38 schreef Stereotomy het volgende:
Avatar 2D op de computer bekijken
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 20:40 schreef golfer het volgende:
The Wire S5E3 op computer bekijken.
X factor op de TV bekijken

pi_79883892
Wij gaan zo The Good Wife kijken, echt een goede serie!
pi_79883919
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 21:21 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

paramol met codeine
Wij zijn House fans en we slikken hetzelfde als House.....
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')