abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 1 april 2010 @ 19:24:46 #1
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_79841622
Hier verder
Confidence through competence
pi_79841675
* Isabeau gaapt

Ik ben lui en moe en heb net lekker gegeten (postprandriale dip incoming dus ) en ik moet (ja, moet ) iets op wow doen. Geen zin, blech.

Allemaal een en voor de zieke cullers en de bestolen cullers een extra
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_79841953
quote:
Op donderdag 1 april 2010 18:30 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Mooi gemaakt TAV en Pde Hoog!

Al hoef ik er niet heen wegens spin en clown.......
Normaal ben ik ook een beetje bang voor clowns hoor, maar deze is echt heel lievv
Hij heeft een boekje waar hij zijn opdrachtgevers altijd een verhaaltje in laat schrijven en foto's en andere dingetjes in plakt. Kortom: of ik daar dit jaar ook weer in wilde schrijven, maar ik had echt geen tijd. Moet hem dus maar snel een mailtje schrijven met wat mooie foto's van hem in actie er bij
pi_79841995
Die TT! Ik heb er zo'n liedje bij in m'n hoofd, met zo'n dansje. van Taaa-taa-ta-ta-ta-ta-taaaa, ta-ta-ta-ta-ta-taaa, ta-ta-ta-ta-ta-ta.
pi_79842041
quote:
Op donderdag 1 april 2010 19:26 schreef Isabeau het volgende:
* Isabeau gaapt

Ik ben lui en moe en heb net lekker gegeten (postprandriale dip incoming dus ) en ik moet (ja, moet ) iets op wow doen. Geen zin, blech.

mooi woord
en veel sterkte met wowen!
pi_79842141
quote:
Op donderdag 1 april 2010 19:26 schreef Isabeau het volgende:
* Isabeau gaapt

Dan vraag je toch om de 3,5 minuut om een bio-break met de melding dat je last van je darmen hebt?

EN hoezee Ik hoef geen TT te bedenken én ik heb gelunched met Surinaams eten. Teamhoofd vierde vandaag dat ze 12,5 jaar (onafgebroken) in dienst was Dat was wel tof, want ik kreeg óók een moorkop én een heel uur pauze vandaag

En ik zit al aan m'n 2e biertje. Op een vrij lege maag Ik ga denk ik draaiend slapen vandaag

Oh en De keukenkraan is vervangen Nu hoef ik niet meer chagrijnig te worden van een immer druppende kraan
pi_79842216
voor Lein!!

Ben de enige holy priest
voordeel: ze nemen me overal mee naar toe.
nadeel: ze nemen me overal mee naar toe
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_79842454
quote:
Op donderdag 1 april 2010 19:38 schreef Isabeau het volgende:
Ieder voordeel heb z'n... nou ja, you know the drill
pi_79842462
pillen door de appelmoes?

* DE zal toch wat argwanend naar haar appelmoes kijken als ze die weer krijgt..

en bestolen Cullers?? Ik heb niet teruggelezen een keer en ik mis dus meteen iets. wie wat en wat een eikels!

Ik heb vanmiddag 2 uur geslapen en voel mij weer beter gelukkig

(oh en lein het was ' pfffffffff er zit weer eens wat in mijn maag en dat ben ik helemaal ontwend-' pijn' )
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_79842530
Yay voor de nieuwe kraan (kan me voorstellen dat je daar simpel van werd!)

Isa: moet je maar geen priest worden
pi_79842765
Oh en een paar weken geleden zijn Kaas en ik naar een andere supermarkt (dan onze gebruikelijke) van het zelfde keten geweest. Ik was bijzonder geschokt van de staat waarin die betreffende winkel verkeerde, Dus, Hollandse Zeikstraal ( ) als ik ben, had ik via de website van de betreffende supermarktketen een klacht gestuurd. Ik krijg nu reactie en ik heb zoiets van Hoezee! Ik ben assertief geweest! Ik had geklaagd over het gebrek aan brood op een zaterdag om 17.00 uur (winkel open tot 20.00 uur), de rommel in de schappen en de wachttijden bij de kassa. Ik krijg net een mailtje terug van de klantenservice van het betreffende concern.

Geachte heer of mevrouw Leintjeuh,

Hartelijk dank voor uw bericht via onze website. Allereerst onze excuses voor deze late reactie op uw klachten na uw bezoek aan onze vestiging aan de Piet van Puffelenweg in Village du Fromage.

Wij hebben uw bericht uitvoerig besproken met de bedrijfsleider van de betreffende supermarkt, de heer P. van Puffelen. Hij betreurt uw ervaringen en heeft direct maatregelen genomen om de door u genoemde punten op te lossen. Hoewel de broodbestelling in verband met de actie al fors was verhoogd, hebben de verkopen met name op de bewuste zaterdag alle verwachtingen overtroffen. Uiteraard doen wij er alles aan om misgrijpen te voorkomen. De kassamedewerkers zijn erop gewezen sneller hulp bij te roepen als het druk wordt, want rijen bij de kassa’s zijn zeer ongewenst. De hoofdcaissière zal hier vooral op zaterdag, maar ook op andere drukke momenten extra alert op zijn. Wij vertrouwen er dan ook op dat u inmiddels verbetering zult kunnen constateren en bieden u onze excuses aan voor het ongemak.

Nogmaals dank voor uw reactie en graag tot ziens in één van onze winkels.

Met vriendelijke groet,

Petronella van Puffelen

Zoals jullie kunnen lezen, zijn de namen en locaties betreffen de herkenbare elementen, gefingeerd. Wij (Kaasplankje eigenlijk) blijven graag anoniem
pi_79842816
Die TT ik kan dus niet zien op hoeveel posts we zitten met de foon ISA,is dat 3x woordwaarde? LEIN, rustig met de biertjes DE, fijn dat je maag het weer een klein beetje doet! en dat je nog wat hebt kunnen slapen
pi_79842830
quote:
Op donderdag 1 april 2010 19:51 schreef Leintjeuh het volgende:
Oh en een paar weken geleden zijn Kaas en ik naar een andere supermarkt (dan onze gebruikelijke) van het zelfde keten geweest. Ik was bijzonder geschokt van de staat waarin die betreffende winkel verkeerde, Dus, Hollandse Zeikstraal ( ) als ik ben, had ik via de website van de betreffende supermarktketen een klacht gestuurd. Ik krijg nu reactie en ik heb zoiets van Hoezee! Ik ben assertief geweest! Ik had geklaagd over het gebrek aan brood op een zaterdag om 17.00 uur (winkel open tot 20.00 uur), de rommel in de schappen en de wachttijden bij de kassa. Ik krijg net een mailtje terug van de klantenservice van het betreffende concern.

Geachte heer of mevrouw Leintjeuh,

Hartelijk dank voor uw bericht via onze website. Allereerst onze excuses voor deze late reactie op uw klachten na uw bezoek aan onze vestiging aan de Piet van Puffelenweg in Village du Fromage.

Wij hebben uw bericht uitvoerig besproken met de bedrijfsleider van de betreffende supermarkt, de heer P. van Puffelen. Hij betreurt uw ervaringen en heeft direct maatregelen genomen om de door u genoemde punten op te lossen. Hoewel de broodbestelling in verband met de actie al fors was verhoogd, hebben de verkopen met name op de bewuste zaterdag alle verwachtingen overtroffen. Uiteraard doen wij er alles aan om misgrijpen te voorkomen. De kassamedewerkers zijn erop gewezen sneller hulp bij te roepen als het druk wordt, want rijen bij de kassa’s zijn zeer ongewenst. De hoofdcaissière zal hier vooral op zaterdag, maar ook op andere drukke momenten extra alert op zijn. Wij vertrouwen er dan ook op dat u inmiddels verbetering zult kunnen constateren en bieden u onze excuses aan voor het ongemak.

Nogmaals dank voor uw reactie en graag tot ziens in één van onze winkels.

Met vriendelijke groet,

Petronella van Puffelen

Zoals jullie kunnen lezen, zijn de namen en locaties betreffen de herkenbare elementen, gefingeerd. Wij (Kaasplankje eigenlijk) blijven graag anoniem
Haha, ik kan daar echt van genieten, dat soort mailtjes sturen
pi_79842922
village du fromage even post uitlezen
pi_79842970
quote:
Op donderdag 1 april 2010 19:38 schreef Isabeau het volgende:
voor Lein!!

Ben de enige holy priest
Dan zetten ze toch een Healerdin in? Is goed voor je overhealing-score
quote:
Op donderdag 1 april 2010 19:43 schreef DarkElf het volgende:
pillen door de appelmoes?

* DE zal toch wat argwanend naar haar appelmoes kijken als ze die weer krijgt..
Schering en inslag. Tenzij de appelmoes op is, dan pak ik vla. wat minder ideaal is, want dat gaat niet zo goed met bepaalde geneesmiddelen
quote:
Ik heb vanmiddag 2 uur geslapen en voel mij weer beter gelukkig
quote:
(oh en lein het was ' pfffffffff er zit weer eens wat in mijn maag en dat ben ik helemaal ontwend-' pijn' )
Maar niet heel onaangenaam hoop ik?
quote:
Op donderdag 1 april 2010 19:45 schreef freecell het volgende:
Yay voor de nieuwe kraan (kan me voorstellen dat je daar simpel van werd!)
Simpel is zacht uitgedrukt. Gister heb ik uit (ook vanwege andere) frustratie even keihard staan krijsen hier. Omdat het dwars zat Ik ben ook bijzonder blij met de kraan, was net even die duidelijke positive vibe die ik nodig had vandaag. Blije afsluiting van een anderszins waardeloze dag Echt oprecht, niet sarcastisch bedoeld
pi_79842998
quote:
Op donderdag 1 april 2010 19:53 schreef SeaOfLove het volgende:
Die TT ik kan dus niet zien op hoeveel posts we zitten met de foon ISA,is dat 3x woordwaarde? LEIN, rustig met de biertjes DE, fijn dat je maag het weer een klein beetje doet! en dat je nog wat hebt kunnen slapen
Ja dit is het laatste biertje. Hierna wordt het wijn of snurken
pi_79843022
quote:
Op donderdag 1 april 2010 19:32 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Normaal ben ik ook een beetje bang voor clowns hoor, maar deze is echt heel lievv
Hij heeft een boekje waar hij zijn opdrachtgevers altijd een verhaaltje in laat schrijven en foto's en andere dingetjes in plakt. Kortom: of ik daar dit jaar ook weer in wilde schrijven, maar ik had echt geen tijd. Moet hem dus maar snel een mailtje schrijven met wat mooie foto's van hem in actie er bij
Ik heb niks tegen deze clown. Alle clowns zijn gewoon eng. Net als pinguins.
Dat boekje is een leuk idee ja.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_79843069
die brief en je hebt gelijk ook dat je er wat van gezegd hebt

nee tis niet heel onaangenaam, moet gewoon wennen aan eten weer
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_79843129
Leintjuh, ik zal het krijsen eens proberen. Ik ben eraan toe!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_79843169
Van Puffelen

Maar wel tof
pi_79843176
Hmmm, misschien merk ik morgen het resultaat......
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_79843285
quote:
Op donderdag 1 april 2010 20:01 schreef krakkemieke het volgende:
Leintjuh, ik zal het krijsen eens proberen. Ik ben eraan toe!
watskebeurt?
pi_79843287
quote:
Op donderdag 1 april 2010 19:58 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Ik heb niks tegen deze clown. Alle clowns zijn gewoon eng. Net als pinguins.
Dat boekje is een leuk idee ja.
In principe mee eens dus, alleen vind ik deze clown dus niet eng en zijn pinguins ook lievv
  donderdag 1 april 2010 @ 20:07:28 #24
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_79843326
Wat een correcte brief

Kan ik blij om worden
Confidence through competence
pi_79843439
quote:
Op donderdag 1 april 2010 20:06 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

watskebeurt?
Mijn tv staat imho op overlijden en ik heb al 3 dagen pijnstillers nodig om te slapen. Ik vind House leuk, maar ik heb geen enkele behoefte om de rest van mijn leven Vicodin te slikken. Dat!
Het goede nieuws is dat ik morgen champignonragout from scratch ga maken. Dat dan weer wel.
Na het sporten.........
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')