Normaal ben ik ook een beetje bang voor clowns hoor, maar deze is echt heel lievvquote:Op donderdag 1 april 2010 18:30 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Mooi gemaakt TAV en Pde Hoog!![]()
Al hoef ik er niet heen wegens spin en clown.......
mooi woordquote:Op donderdag 1 april 2010 19:26 schreef Isabeau het volgende:
* Isabeau gaapt
Ik ben lui en moe en heb net lekker gegeten (postprandriale dip incoming dus) en ik moet (ja, moet
) iets op wow doen. Geen zin, blech.
Allemaal eenen voor de zieke cullers en de bestolen cullers een extra
Dan vraag je toch om de 3,5 minuut om een bio-break met de melding dat je last van je darmen hebt?quote:Op donderdag 1 april 2010 19:26 schreef Isabeau het volgende:
* Isabeau gaapt
Ik ben lui en moe en heb net lekker gegeten (postprandriale dip incoming dus) en ik moet (ja, moet
) iets op wow doen. Geen zin, blech.
Allemaal eenen voor de zieke cullers en de bestolen cullers een extra
quote:Op donderdag 1 april 2010 19:38 schreef Isabeau het volgende:
voordeel: ze nemen me overal mee naar toe.
nadeel: ze nemen me overal mee naar toe
Haha, ik kan daar echt van genieten, dat soort mailtjes sturenquote:Op donderdag 1 april 2010 19:51 schreef Leintjeuh het volgende:
Oh en een paar weken geleden zijn Kaas en ik naar een andere supermarkt (dan onze gebruikelijke) van het zelfde keten geweest. Ik was bijzonder geschokt van de staat waarin die betreffende winkel verkeerde, Dus, Hollandse Zeikstraal () als ik ben, had ik via de website van de betreffende supermarktketen een klacht gestuurd. Ik krijg nu reactie en ik heb zoiets van
Hoezee! Ik ben assertief geweest! Ik had geklaagd over het gebrek aan brood op een zaterdag om 17.00 uur (winkel open tot 20.00 uur), de rommel in de schappen en de wachttijden bij de kassa. Ik krijg net een mailtje terug van de klantenservice van het betreffende concern.
Geachte heer of mevrouw Leintjeuh,
Hartelijk dank voor uw bericht via onze website. Allereerst onze excuses voor deze late reactie op uw klachten na uw bezoek aan onze vestiging aan de Piet van Puffelenweg in Village du Fromage.
Wij hebben uw bericht uitvoerig besproken met de bedrijfsleider van de betreffende supermarkt, de heer P. van Puffelen. Hij betreurt uw ervaringen en heeft direct maatregelen genomen om de door u genoemde punten op te lossen. Hoewel de broodbestelling in verband met de actie al fors was verhoogd, hebben de verkopen met name op de bewuste zaterdag alle verwachtingen overtroffen. Uiteraard doen wij er alles aan om misgrijpen te voorkomen. De kassamedewerkers zijn erop gewezen sneller hulp bij te roepen als het druk wordt, want rijen bij de kassa’s zijn zeer ongewenst. De hoofdcaissière zal hier vooral op zaterdag, maar ook op andere drukke momenten extra alert op zijn. Wij vertrouwen er dan ook op dat u inmiddels verbetering zult kunnen constateren en bieden u onze excuses aan voor het ongemak.
Nogmaals dank voor uw reactie en graag tot ziens in één van onze winkels.
Met vriendelijke groet,
Petronella van Puffelen
Zoals jullie kunnen lezen, zijn de namen en locaties betreffen de herkenbare elementen, gefingeerd. Wij (Kaasplankje eigenlijk) blijven graag anoniem
Dan zetten ze toch een Healerdin in? Is goed voor je overhealing-scorequote:Op donderdag 1 april 2010 19:38 schreef Isabeau het volgende:
![]()
![]()
voor Lein!!
![]()
![]()
Ben de enige holy priest![]()
voordeel: ze nemen me overal mee naar toe.
nadeel: ze nemen me overal mee naar toe
Schering en inslag. Tenzij de appelmoes op is, dan pak ik vla. wat minder ideaal is, want dat gaat niet zo goed met bepaalde geneesmiddelenquote:Op donderdag 1 april 2010 19:43 schreef DarkElf het volgende:
pillen door de appelmoes?
* DE zal toch wat argwanend naar haar appelmoes kijken als ze die weer krijgt..
quote:Ik heb vanmiddag 2 uur geslapen en voel mij weer beter gelukkig
Maar niet heel onaangenaam hoop ik?quote:(oh en lein het was ' pfffffffff er zit weer eens wat in mijn maag en dat ben ik helemaal ontwend-' pijn')
Simpel is zacht uitgedrukt. Gister heb ik uit (ook vanwege andere) frustratie even keihard staan krijsen hier. Omdat het dwars zatquote:Op donderdag 1 april 2010 19:45 schreef freecell het volgende:
Yay voor de nieuwe kraan(kan me voorstellen dat je daar simpel van werd!)
Ja dit is het laatste biertje. Hierna wordt het wijn of snurkenquote:Op donderdag 1 april 2010 19:53 schreef SeaOfLove het volgende:
Die TTik kan dus niet zien op hoeveel posts we zitten met de foon
ISA,is dat 3x woordwaarde?
LEIN, rustig met de biertjes
DE, fijn dat je maag het weer een klein beetje doet! en dat je nog wat hebt kunnen slapen
Ik heb niks tegen deze clown. Alle clowns zijn gewoon eng. Net als pinguins.quote:Op donderdag 1 april 2010 19:32 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Normaal ben ik ook een beetje bang voor clowns hoor, maar deze is echt heel lievv![]()
Hij heeft een boekje waar hij zijn opdrachtgevers altijd een verhaaltje in laat schrijven en foto's en andere dingetjes in plakt. Kortom: of ik daar dit jaar ook weer in wilde schrijven, maar ik had echt geen tijd. Moet hem dus maar snel een mailtje schrijven met wat mooie foto's van hem in actie er bij
watskebeurt?quote:Op donderdag 1 april 2010 20:01 schreef krakkemieke het volgende:
Leintjuh, ik zal het krijsen eens proberen. Ik ben eraan toe!
In principe mee eens dus, alleen vind ik deze clown dus niet eng en zijn pinguins ook lievvquote:Op donderdag 1 april 2010 19:58 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen deze clown. Alle clowns zijn gewoon eng. Net als pinguins.
Dat boekje is een leuk idee ja.![]()
Mijn tv staat imho op overlijden en ik heb al 3 dagen pijnstillers nodig om te slapen. Ik vind House leuk, maar ik heb geen enkele behoefte om de rest van mijn leven Vicodin te slikken. Dat!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |