Dat is het al jaren!quote:Op donderdag 1 april 2010 16:29 schreef Ronalld het volgende:
Dat moet het hele nut van boetes toch niet zijn?
Yeah, en bij iedere privacyschending door de overheid staan de zelfde mensen in goatse positie zodat de overheid er nog makkelijker in komt. "Ik heb toch niks te verbergen". Je kunt je afvragen of de boetes hier niet al exorbitant hoog zijn.quote:Op donderdag 1 april 2010 16:29 schreef BobbyB het volgende:
Hoezo? Prima ontwikkeling. Bovendien kun je een boete zelf voorkomen.
Dat staat hier natuurlijk helemaal los van. Als je je gewoon gedraagt hoef je je helemaal geen zorgen te maken om de boetes en de verhoging ervan. Ik zie het probleem niet hoor.quote:Op donderdag 1 april 2010 16:36 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Yeah, en bij iedere privacyschending door de overheid staan de zelfde mensen in goatse positie zodat de overheid er nog makkelijker in komt. "Ik heb toch niks te verbergen". Je kunt je afvragen of de boetes hier niet al exorbitant hoog zijn.
Gast flikker aub opquote:Op donderdag 1 april 2010 16:29 schreef BobbyB het volgende:
Goed idee, minimaal salaris, maximale bonus. Of bedoel je aan inkomen?quote:Op donderdag 1 april 2010 16:37 schreef bas-beest het volgende:
boetes moeten gekoppeld worden aan je salaris, hoe meer je verdient, hoe hoger de boete
hehequote:Op donderdag 1 april 2010 16:35 schreef Woffel het volgende:
Ik heb met 10 werkgroepen uitgerekend dat als je de boetes 3 x zo hoog maakt je nog meer geld binnen krijgt.
Haha, je klinkt als een pauper die vaak boetes krijgt.quote:Op donderdag 1 april 2010 16:38 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Gast flikker aub op
Wat heb ik een grafhekel aan mensen zoals jij![]()
![]()
haha, ja dat idd.quote:Op donderdag 1 april 2010 16:38 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Goed idee, minimaal salaris, maximale bonus. Of bedoel je aan inkomen?
De strekking is hetzelfde. Niks mis met leedtoevoeging, maar wel als het buitenproportioneel gebeurt.quote:Op donderdag 1 april 2010 16:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat staat hier natuurlijk helemaal los van. Als je je gewoon gedraagt hoef je je helemaal geen zorgen te maken om de boetes en de verhoging ervan. Ik zie het probleem niet hoor.
Niet als ze je erin luizen, wat natuurlijk snel gebeurd als dit als melkkoe beschouwd wordt.quote:Op donderdag 1 april 2010 16:29 schreef BobbyB het volgende:
quote:Op donderdag 1 april 2010 16:38 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Gast flikker aub op
Wat heb ik een grafhekel aan mensen zoals jij![]()
![]()
Nee hoor, ik krijg bijna nooit boetesquote:Op donderdag 1 april 2010 16:39 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Haha, je klinkt als een pauper die vaak boetes krijgt.
Dan word het helaas al 100 euro!quote:Op donderdag 1 april 2010 16:40 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Niet als ze je erin luizen, wat natuurlijk snel gebeurd als dit als melkkoe beschouwd wordt.
Simpel voorbeeld: een betaald parkeren plek grenzend aan een gratis parkeren plek waar het bordje uit het zicht is. Elke week maken (nieuwe) automoblisten deze fout, ipv dat er een duidelijker bordje komt om het te voorkomen raakt deze plek juist bekend onder de parkeerwachters als plek om te scoren en binnen 2 minuten nadat je je auto verlaten hebt en voordat je kan terugrennen om de pas ontdekte fout te corrigeren is de parkeerwachter al uit de bosjes gesprongen en zit ie een bonnetje uit te schrijven.
Helaas pindakaas, 50 euro weg
Marktwerking! Als er dan 2 huizen in brand staan, gaan ze naar het huis dat het dichtst bij staat.quote:Op donderdag 1 april 2010 16:40 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik krijg bijna nooit boetes![]()
Overigens: privatisering van het gevang EN de brandweer?
Lijkt mij een slecht plan
Straks dus 100 euroquote:Op donderdag 1 april 2010 16:40 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Niet als ze je erin luizen, wat natuurlijk snel gebeurd als dit als melkkoe beschouwd wordt.
Simpel voorbeeld: een betaald parkeren plek grenzend aan een gratis parkeren plek waar het bordje uit het zicht is. Elke week maken (nieuwe) automoblisten deze fout, ipv dat er een duidelijker bordje komt om het te voorkomen raakt deze plek juist bekend onder de parkeerwachters als plek om te scoren en binnen 2 minuten nadat je je auto verlaten hebt en voordat je kan terugrennen om de pas ontdekte fout te corrigeren zit er al iemand een bonnetje uit te schrijven. Helaas pindakaas, 50 euro weg
Of degene die het meeste betaald.quote:Op donderdag 1 april 2010 16:43 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Marktwerking! Als er dan 2 huizen in brand staan, gaan ze naar het huis dat het dichtst bij staat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |