NEEEEEEEEEEEEEE MAN, JE LIJKT NIET OP BERGERquote:Op donderdag 1 april 2010 17:43 schreef Loveless85 het volgende:
Iemand zegt dat ik op Ron Livingston uit SATC lijk![]()
Ja hey, ik zei ook van niet. En toen kwam er dit uit...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet niet wie of wat hij speelt in SATC
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 01-04-2010 17:50:01 ]
quote:Op donderdag 1 april 2010 17:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja hey, ik zei ook van niet. En toen kwam er dit uit...![]()
Heb je d´r gedumpt met een post-it?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet niet wie of wat hij speelt in SATC
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
De Flurries, de lepels-op-neus foto die daarvan gemaakt moest worden (van jullie!), het posten op FOK! en de katten.quote:Op donderdag 1 april 2010 17:42 schreef tombolafan het volgende:
Waar werden jullie door afgeleid dan???
Daar wacht ik dan nog ff op.quote:Op donderdag 1 april 2010 17:49 schreef Greys het volgende:
[..]
De Flurries, de lepels-op-neus foto die daarvan gemaakt moest worden (van jullie!), het posten op FOK! en de katten.
B&H!Ik heb de Landal papieren binnen!
Ga de envelop zo even open maken
Jaaaaquote:Op donderdag 1 april 2010 17:49 schreef Greys het volgende:
[..]
De Flurries, de lepels-op-neus foto die daarvan gemaakt moest worden (van jullie!), het posten op FOK! en de katten.
B&H!Ik heb de Landal papieren binnen!
Ga de envelop zo even open maken
Ik weet niks van een afspraak. Er staat nergens "NIET QUOTEN!!!!" toch?quote:Op donderdag 1 april 2010 17:50 schreef Loveless85 het volgende:
En wat hadden we nou afgesproken over spoilers en quoten Gb
Volgens mij wel, hihihihi. Berger. Bah. Jakkie. Nee.quote:Op donderdag 1 april 2010 17:50 schreef Greys het volgende:
Berger uit SaTC, was dat ook niet die vogel die alleen met geluiden uit een soundmachine kon slapen 's nachts? Waar zij helemaal horendol van werd?
Oh nou zulke spannende dingen zullen er toch niet in zitten?quote:
Je weet het niet hè? Je weet het niet.quote:Op donderdag 1 april 2010 17:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh nou zulke spannende dingen zullen er toch niet in zitten?
Ik ga ff kijken...
Wat hoor je wel weer? Het blijkt een kneus te zijn en de halve SC roept dat je er niet op lijkt (en de andere helft weet t waarschijnlijk gewoon nietquote:
Ik ben onschuldig, ik was heul niet online toenquote:Op donderdag 1 april 2010 17:49 schreef Greys het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Dus of ie er dan wel of niet blij mee moet zijn?quote:Op donderdag 1 april 2010 17:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wat hoor je wel weer? Het blijkt een kneus te zijn en de halve SC roept dat je er niet op lijkt (en de andere helft weet t waarschijnlijk gewoon niet)
lijkt mij
Oh wat leuk! Heeft Die Van Jou dezelfde rare gewoontes?quote:Op donderdag 1 april 2010 17:54 schreef Loveless85 het volgende:
EN IK SLAAP NIET MET VOGELGELUIDJES.
Meestal val ik in slaap met het geluid van neerstortende vliegtuigen, omdat die ene naast me zonodig nog TV moet kijken
quote:Op donderdag 1 april 2010 17:55 schreef Greys het volgende:
Geachte mevrouw Greys,
Hartelijk dank voor uw reservering. Kijkt u ook zo uit naar uw verblijf op Landal Landgoed 't Loo?
(Zij ook dan?)
Met het bijgevoegde vakantiemagazine doet u alvast inspiratie op voor wat u allemaal kunt gaan doen tijdens uw verblijf. (Dat zal me een spannend boekie zijn dan!).
Dan wat geleuter over Airmiles sparen, restaurantreserveringen, de bijgevoegde factuur, de algemene voorwaarden en het nachtregistratieformulier.
En dan de hartelijke groeten van Jurgen van Ommen van Gruijlik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |