Twentse Vlagquote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twččnte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lččnte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twččnte (2x)
quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F = Teun / Mr.T / Harry
Assiej = Astrid
bambino = Sjoerd
Bob-B = Bob
Daywalk3r = Jeffrey
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
haaKon = Machiel
Incolumis = Frank
Kreator = Maarten
Lamzak_ = Timo
LilDutchPrincess = Andrea
Luiheid = Gerben
MarkoAlmelo = Marko
Mdrop = Martijn
MinderMutsig = Kirsten
norich = Henrike
Oldenzaal = Daniël
omearos = Nicole
Panzerknacker666 = Sander
Ratelslangetje = Selma
Redbaron = Bas
ReMcOrE = Remco
Robinhoo = Robin
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
sjoemie1985 = Ivo
STTSJT = Steven
TheGirlNextDoor = Nathalie
Om in de 'Wall Of Fame' te komen is het noodzakelijk vijftien delen actief deel te nemen aan deze serie, daarnaast is het een pré om 'af en toe' langs te komen en mee te posten om je plek in de 'WOF!' te behouden.
SPOILER: VerjaardagenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik maakte post 301, wat doe ik nu?
- Open een nieuw deel met de OP die je hier kunt vinden.
- Voeg je nieuwe topic toe in de 'TOF! Topic Lijst' die je hier kunt vinden.
- Gezelligheid staat voorop in deze serie, een beetje medewerking wordt gevraagd.
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
waarom de 'quote:
daar heb ik geen ervaring mee.quote:
want?quote:
quote:Op donderdag 1 april 2010 13:55 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
daar heb ik geen ervaring mee.
David, klopt dat?
Omdat in het vorige topic alleen Selma hoi zeiquote:
Daafquote:
tjah, dat hej mangsquote:Op donderdag 1 april 2010 13:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat in het vorige topic alleen Selma hoi zei
Hoi
[..]
DaafRegen in Deventer?
nog geen idee, ben er nog nietquote:Op donderdag 1 april 2010 13:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat in het vorige topic alleen Selma hoi zei
Hoi
[..]
DaafRegen in Deventer?
en waarom wel niet?quote:
Het was een grapjequote:Op donderdag 1 april 2010 13:59 schreef Socios het volgende:
[..]
Haha, als je dat niet wilt, nee hoor.
Goed welquote:Op donderdag 1 april 2010 14:01 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik chill ´m wel hard eigenlijk.
En jij?
Ik zei tegen m'n leraar dat ik een 10 ging halenquote:Op donderdag 1 april 2010 14:01 schreef sjoemie1985 het volgende:
wie hebben er van de tukkers vandaag al een 1 april grap mee gemaakt of zelf uit gevoerd?
ik gelukkig nog niet.
Als hij grappig wil zijn geeft ie je er ook nog een ookquote:Op donderdag 1 april 2010 14:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik zei tegen m'n leraar dat ik een 10 ging halen
En nu heb je een 1?quote:Op donderdag 1 april 2010 14:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik zei tegen m'n leraar dat ik een 10 ging halen
Dan moet je niet zeurenquote:Op donderdag 1 april 2010 14:09 schreef Redbaron het volgende:
[..]
staat nog een half in de kast, te lui om koel te zetten
en wat is dan het probleem?quote:
nog niet !quote:Op donderdag 1 april 2010 14:13 schreef ReMcOrE het volgende:
zo, jullie hebben ff een tandje bijgezet
Das een kiesquote:Op donderdag 1 april 2010 14:14 schreef haakon het volgende:
[..]
nog niet !
[ afbeelding ]
maar nu wel !
whahahaquote:Op donderdag 1 april 2010 14:14 schreef Samzz het volgende:
WhahahahaOudcollega's hebben een paar stagaires bij wijze van 1 aprilgrap op pad gestuurd om een plintenladder bij de Praxis op te halen... Ondertussen de eigenaar van de Parxis gebeld of ie mee wilde doen en ze naar de volgende Praxis te sturen, om vervolgens de eigenaar van die zaak te bellen
Ik heb begrepen dat ze nu al anderhalf uur rondfietsen
dat is jou probleem.quote:Op donderdag 1 april 2010 14:26 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat doet haakon zo vaak fouwt dat het weinig zien heeft om dat te meldewn.
quote:Op donderdag 1 april 2010 14:14 schreef Samzz het volgende:
WhahahahaOudcollega's hebben een paar stagaires bij wijze van 1 aprilgrap op pad gestuurd om een plintenladder bij de Praxis op te halen... Ondertussen de eigenaar van de Parxis gebeld of ie mee wilde doen en ze naar de volgende Praxis te sturen, om vervolgens de eigenaar van die zaak te bellen
Hmm, dat klopt niet.quote:Op donderdag 1 april 2010 14:42 schreef haakon het volgende:
Komt een kikker in t café. Zegt een andere kikker.. Je veter zit los. De kikker bukt en de ander drukt zijn lul in zijn kont. En zegt. 1 april kikker in je bil..
Hahahaquote:Op donderdag 1 april 2010 14:42 schreef haakon het volgende:
Komt een kikker in t café. Zegt een andere kikker.. Je veter zit los. De kikker bukt en de ander drukt zijn lul in zijn kont. En zegt. 1 april kikker in je bil..
Ga je met Justin samenwonen?quote:Op donderdag 1 april 2010 14:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Dankjulliewel!![]()
AMERSFOORT, HERE I COME!![]()
Nee, ik ga met 2 meisjes daar wonenquote:
Nicequote:Op donderdag 1 april 2010 14:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, ik ga met 2 meisjes daar wonen
Gefeliciteerdquote:
Schroefdraad?quote:Op donderdag 1 april 2010 14:55 schreef rulerofdeath het volgende:
zoo, een collega is weg voor eieren, zout, een klosje schroefdraad en een plintenladder.
Wat?quote:Op donderdag 1 april 2010 14:55 schreef rulerofdeath het volgende:
zoo, een collega is weg voor eieren, zout, een klosje schroefdraad en een plintenladder.
quote:Op donderdag 1 april 2010 14:42 schreef haakon het volgende:
quote:Op donderdag 1 april 2010 14:42 schreef haakon het volgende:
mooie meisjes ?quote:Op donderdag 1 april 2010 14:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, ik ga met 2 meisjes daar wonen
picsssquote:Op donderdag 1 april 2010 15:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
De een wel, de ander iets minder
whahahaha, als iemand hier op kantoor daar intrapt, heeft hij/zij toch echt de verkeerde baan gekozenquote:Op donderdag 1 april 2010 15:00 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Zoals jullie misschien weten moet iedere BV een publicatiebalans bij de kvk inleveren, VOF's en dergelijke hoeven dit niet. Dus wat doen wij bij de stagaire hier: Heu, kun je de publicatierapporten van VOF de zonnebloem in orde maken? dan kan die vandaag nog verzonden worden, dus die stagaire druk aan het werk, zegt collega: anders pak die van vorig jaar erbij, heb je een voorbeeld. Komt ze na 10 minuten terug: ik kan geen enkele vinden, van welke vof dan ook![]()
quote:
wel jammerquote:
dat vertelt mijn pa ook om de zoveel tijd weer eens, hoe ze vroeger stagiaires het plintentrapje lieten pakkenquote:Op donderdag 1 april 2010 14:14 schreef Samzz het volgende:
quote:Op donderdag 1 april 2010 14:14 schreef haakon het volgende:
[..]
nog niet !
[ afbeelding ]
maar nu wel !
+1 voor het plaatjequote:
SPAM!!quote:Op donderdag 1 april 2010 15:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[ afbeelding ]
Atak presents: The Classics!
The Classics zijn een aaneenschakeling van de grootste danskrakers uit de hoogtijdagen van de D.I.S.C.O. en de jaren '80 en '90. Lekker dansen en meezingen op je favoriete hits, en dat op onze lichtgevende, Saturday Night Fever-dansvloer!
Host DJ Lucille & guests zorgen voor de dansbare platen.So put on your dancing shoes en kom naar The Classics!
Zalen: Grolsch Zaal
Zaal open: 21:00
Aanvang: 21:00
Genre: Disco/80s/90s
Ticket: ¤8,00
Aan de deur: ¤10,00
Hahahahaha, geniaal!quote:Op donderdag 1 april 2010 15:30 schreef rulerofdeath het volgende:
ik heb net bij een collega een printscreen van z'n bureaublad gemaakt en als achtergrond ingesteld. De snelkoppelingen zijn gekopieerd en de taakbalk is verborgen. nu maar hopen dat ie niet teveel heeft opgelet wat ik aan t doen was
quote:Op donderdag 1 april 2010 15:30 schreef rulerofdeath het volgende:
ik heb net bij een collega een printscreen van z'n bureaublad gemaakt en als achtergrond ingesteld. De snelkoppelingen zijn gekopieerd en de taakbalk is verborgen. nu maar hopen dat ie niet teveel heeft opgelet wat ik aan t doen was
FAIL, plaatje doet nietquote:
dat is altijd een goede grapquote:Op donderdag 1 april 2010 15:30 schreef rulerofdeath het volgende:
je bent de dichte gaatjes pan en plafond spijkers vergeten.quote:Op donderdag 1 april 2010 14:55 schreef rulerofdeath het volgende:
whaha, die ga ik onthoudenquote:Op donderdag 1 april 2010 15:57 schreef haakon het volgende:
Wouter, als ze vlak naast elkaar zitten is het ook leuk om de stekkers om te wisselen van de beeldschermen of de muizen te verwisselen
whahahaha goeie !quote:Op donderdag 1 april 2010 16:13 schreef Ratelslangetje het volgende:
Volgens mij word ik ziek.En dat is geen grap.
Ik heb het koud, voel me slap en ellendig.
Feli en wees welkomquote:Op donderdag 1 april 2010 14:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Dankjulliewel!![]()
AMERSFOORT, HERE I COME!![]()
dank jequote:
ook wel een leuke.quote:Op donderdag 1 april 2010 15:57 schreef haakon het volgende:
Wouter, als ze vlak naast elkaar zitten is het ook leuk om de stekkers om te wisselen van de beeldschermen of de muizen te verwisselen
Heuquote:
Hoi Panz!quote:
quote:
Je krijgt alleen zo'n domme tekst in je twitter te staan die je dan kunt tweeten, niet te bestellen dus, slechte 1 aprilquote:Op donderdag 1 april 2010 17:11 schreef omearos het volgende:
had hem gezien. Heb alleen geen Twitter, dus zie niks als ik op "bestel nu" klik
En TGND is aangenomen lees ik? Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
da's pas tof nieuws
Jaa!quote:Op donderdag 1 april 2010 17:11 schreef omearos het volgende:
[..]
Hoi Panz!
[..]had hem gezien. Heb alleen geen Twitter, dus zie niks als ik op "bestel nu" klik
En TGND is aangenomen lees ik? Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
da's pas tof nieuws
Vraagje... Heb jij ook dagen dat je geen bier drinkt?quote:
Ja die dagen heb ik zo'n dikke kater dat ik hele dag geen bier hoef.quote:Op donderdag 1 april 2010 20:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vraagje... Heb jij ook dagen dat je geen bier drinkt?
Heldquote:Op donderdag 1 april 2010 20:39 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ja die dagen heb ik zo'n dikke kater dat ik hele dag geen bier hoef.
23/7 gamen dusquote:Op donderdag 1 april 2010 20:48 schreef rulerofdeath het volgende:
hmm, krijg net bij een online spel te lezen dat een medespeler nog ongeveer 5 maanden te leven heeft.
nou, ik denk niet dat dat het eerste is waar je dan aan gaat denkenquote:
lijkt me niet nee. Ik zou niet weten wat ik dan zou doenquote:Op donderdag 1 april 2010 20:53 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nou, ik denk niet dat dat het eerste is waar je dan aan gaat denken
Nathquote:
Dunno. Ligt eraan of we uberhaupt een huisje kunnen krijgen in Utrechtquote:Op donderdag 1 april 2010 20:56 schreef Redbaron het volgende:
[..]
hallooo, wanneer ga je verhuizen?
en nog gefeli![]()
![]()
Amersfoort las ik vnaaf/vmiddag?quote:Op donderdag 1 april 2010 20:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dunno. Ligt eraan of we uberhaupt een huisje kunnen krijgen in Utrecht
Ja, daar ga ik studeren.quote:
aha is utrecht niet veel duurder/lastiger woning vindenquote:Op donderdag 1 april 2010 21:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, daar ga ik studeren.
Maar ik ga wonen in Utrecht.
Ik ga met 2 vriendinnen die kant op. Zij gaan allebei in Utrecht zelf studeren. Beetje egoistisch als ik dan ga zeggen dat ik perse in Amersfoort wil wonen. En daarbij is een kwartiertje met de trein vanaf Utrecht naar Amersfoort geen ramp. We kijken gewoon waar we plek kunnen vinden. Klaarquote:Op donderdag 1 april 2010 21:07 schreef Redbaron het volgende:
[..]
aha is utrecht niet veel duurder/lastiger woning vinden
Utrecht is heul moeilijk iets normaals te vinden.quote:Op donderdag 1 april 2010 20:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dunno. Ligt eraan of we uberhaupt een huisje kunnen krijgen in Utrecht
ah duudelijkquote:Op donderdag 1 april 2010 21:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ga met 2 vriendinnen die kant op. Zij gaan allebei in Utrecht zelf studeren. Beetje egoistisch als ik dan ga zeggen dat ik perse in Amersfoort wil wonen. En daarbij is een kwartiertje met de trein vanaf Utrecht naar Amersfoort geen ramp. We kijken gewoon waar we plek kunnen vinden. Klaar
I know.quote:Op donderdag 1 april 2010 21:11 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Utrecht is heul moeilijk iets normaals te vinden.
Amsterdam lijkt mij dan juist weer verschrikkelijkquote:Op donderdag 1 april 2010 21:16 schreef Kreator het volgende:
. ik vind Utrecht echt geen leuke stad.
.
Misschien wel leuk als student, ik weet het niet. Maar a'dam trekt mij veel meer.
Mij ookquote:Op donderdag 1 april 2010 21:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Amsterdam lijkt mij dan juist weer verschrikkelijk
Ligt er misschien ook aan welke ervaringen je er hebt. Ben in beide steden wel veel geweest, maar ging altijd veel leukere dingen doen in a'dam.quote:Op donderdag 1 april 2010 21:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Amsterdam lijkt mij dan juist weer verschrikkelijk
Vind die drukte sowieso verschrikkelijk.quote:Op donderdag 1 april 2010 21:29 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ligt er misschien ook aan welke ervaringen je er hebt. Ben in beide steden wel veel geweest, maar ging altijd veel leukere dingen doen in a'dam..
Oeh, mag ik een keertje komen logeren?quote:
Oude Pothuisquote:Op donderdag 1 april 2010 21:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oeh, mag ik een keertje komen logeren?Ik vind Utrecht wel tof
Amsterdam is vergane gloriequote:Op donderdag 1 april 2010 21:16 schreef Kreator het volgende:
Maar a'dam trekt mij veel meer.
Als ik een huisje heb, plek heb, en mijn huisgenoten het goed vinden. Sure!quote:Op donderdag 1 april 2010 21:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oeh, mag ik een keertje komen logeren?Ik vind Utrecht wel tof
Antwoord aan San geldt ook voor jouquote:Op donderdag 1 april 2010 21:58 schreef Kreator het volgende:
Oh wacht. nú vind ik Utrecht ook heel tof.
*Nath met puppyoogjes aankijkt*
Jeeeejquote:Op donderdag 1 april 2010 21:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als ik een huisje heb, plek heb, en mijn huisgenoten het goed vinden. Sure!
subtielquote:Op donderdag 1 april 2010 23:13 schreef Kreator het volgende:
[..]
Weinig S&G foto's om over te discussieren...
ik vind 'm wel goedquote:
Man gots to fap.quote:Op vrijdag 2 april 2010 00:01 schreef Kreator het volgende:
...hoe moet ik nu slapen na die eerste pica..
Truste!
Idd, beetje jammer om dat zo vroeg te horenquote:
Whehehequote:Op vrijdag 2 april 2010 08:55 schreef haakon het volgende:
[..]
neevanmiddag karten en poolen met de zaak
bier bier bier !
gefeliciteerdquote:
flink gesport, flink moe en dan flink bier drinken aan de bar in de kantine; dat tikt aanquote:
Ahhhquote:Op vrijdag 2 april 2010 08:58 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
gefeliciteerd
dit is nummer 24.033 voor mij, heb gisteren dus de 24.000e gemist
Zal best jaquote:Op vrijdag 2 april 2010 08:59 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
flink gesport, flink moe en dan flink bier drinken aan de bar in de kantine; dat tikt aan![]()
en dan vanavond weer stappen, laat in bed... (half 4 weg bij Lucky denk ikquote:
Is iedereen hier tegenwoordig aan de zuip?quote:Op vrijdag 2 april 2010 09:00 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en dan vanavond weer stappen, laat in bed... (half 4 weg bij Lucky denk ik) morgenavond naar de Karpaten bier drinken en zondagavond bier drinken bij een paasvuur
![]()
ik ga vanavond niet drinken, ga met de autoquote:Op vrijdag 2 april 2010 09:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Is iedereen hier tegenwoordig aan de zuip?
Was het maar zoquote:Op vrijdag 2 april 2010 09:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
ik zit nu ook op het werk hoorquote:Op vrijdag 2 april 2010 09:17 schreef James-Hetfield het volgende:
[..]
Was het maar zo![]()
Ben gewoon ouderwets aan het werk helaas
al veels te langquote:Op vrijdag 2 april 2010 09:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
dat had ik ookquote:Op vrijdag 2 april 2010 09:35 schreef haakon het volgende:
mogge Astrid
was me rustig op station en in de bus
ja goede vrijdag he, maar zo rustig had ik niet verwachtquote:Op vrijdag 2 april 2010 09:36 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat had ik ookbijna geen auto's op de weg, terwijl het normaal 's ochtends altijd druk is op de route!!
eensquote:Op vrijdag 2 april 2010 09:38 schreef haakon het volgende:
[..]
ja goede vrijdag he, maar zo rustig had ik niet verwacht
bier!
denk dat ik dronken wordt vanmiddagquote:
quote:Op vrijdag 2 april 2010 09:48 schreef Assiej het volgende:![]()
Ik zit heerlijk met de benen omhoog (nu niet vies doordenken)
en jullie hard aan het werk
Kom, ik wil best naar enschede komen om met je te poolen hoorquote:
ja tegen 5 uur pas..quote:Op vrijdag 2 april 2010 10:10 schreef Assiej het volgende:
[..]
Kom, ik wil best naar enschede komen om met je te poolen hoor
waar ga je karten dan? ( of had k nu verkeerd gelezen)
Waar ga je karten dan, of ook bij Go planet ?quote:Op vrijdag 2 april 2010 10:11 schreef haakon het volgende:
[..]
ja tegen 5 uur pas..
nu 'hard' aan het werk he !
volgens mij wel, kan ik de boel alvast verkennen voor volgende week zaterdagquote:Op vrijdag 2 april 2010 10:16 schreef Assiej het volgende:
[..]
Waar ga je karten dan, of ook bij Go planet ?
goodgood, vertel mij maar alvast even waar de toiletten zittenquote:Op vrijdag 2 april 2010 10:18 schreef haakon het volgende:
[..]
volgens mij wel, kan ik de boel alvast verkennen voor volgende week zaterdag
Bestquote:Op vrijdag 2 april 2010 10:24 schreef Assiej het volgende:
[..]
goodgood, vertel mij maar alvast even waar de toiletten zittenkom je ook bij mijn team in bowlen ? ik moet het uiterst goede team hebben
Hahahahquote:Op vrijdag 2 april 2010 10:44 schreef haakon het volgende:
BOWLINGSHOW EN VALLENDE ENGEL BRENGEN DE ZATERDAGAVOND GEMENDGE GEVOELENS
(ENSCHEDE)-Rits rats kletter kletter . Je raad het al: De groep ralle rakkers uit de suburb van Almelo gingen weer eens een keer lekker ouderwets bowlen. Rond de klok van 7 gingen zij die genoemd mogen worden op de fiets richting Borne. Afwezigen van de avond waren Rob,Martin en Bram, die andere verplichtingen hadden.
Met behulp van een klein sprintje aan het eind van de rit werd de trein van 19:28 redelijk eenvoudig gehaald. Klein stukje nog met de trein, klein stukje lopen, klein stukje de trap op en zie daar: een soort van Disneyland, alleen dan geen land, maar een bowlingcentrum.
Genieten, genieten, genieten: dat waren de eerste woorden die bij binnenkomst werden gesproken, en groot gelijk hadden ze! Glimmende ballen, ruwe kegels en stoelen zo zacht als een gewassen huid zorgden ervoor dat er een hele mooie glimlach op ieders mond verscheen, die sowieso tot half 11 erop zou blijven.
Maargoed, om 8 uur was het dan eindelijk tijd om de vingers eens goed in de gladde ballen te stoppen. Dit ging goed. De ballen waren goed, en de vingers ook.
Wat volgde was een uur lang plezier met ballen. Ballen. Zwart,groen,paars of zwart, het maakte helemaal niks uit, er werd mee gegooid. En hoe! Achterwaarts, met links, koppend of met een boogje of niet, alles kwam voorbij. Toppers van de avond waren echter de miraculeuze slidingen van Machiel Slot, de weergaloze FAKER en de ik-ga-op-een-rijdende-olifant-zitten-en-gooi-alles-om-bal, uitgevoerd door J.Braamhaar en Pim G. Toppers of niet, ook zij konden niet voorkomen dat Pim Scholten op simpele wijze de winst in de wacht sleepte. Volgende keer hoopt hij op meer tegenstand. De tijd en het bier tikten verder en uiteindelijk kwam er ook een einde aan deze avond, totdat stoere Jurjen 16 treden van de trap oversloeg en verkeerd terecht kwam met zn harige enkel. Gelukkig voor hem werd hij bij het station opgehaald door moederlief. De rest had heel wat minder geluk. Zij hadden te maken met een afschuwelijke terugrit. Zo maakten zij onderweg mee: een botsing met een fietser zonder licht die midden op het fietspad stond , een wannabe hulpverlener die wel erg snel mond-op-mondbeademing wou geven en een joekel van een tak. Dit alles maakten van een mooi begin van de avond een toch wel enigszins teleurstellende afsluiting. Natuurlijk laten de Bezige Bonken zich niet zomaar van de wijs brengen, en gaan vol goede moed naar een volgend avontuur, een nieuw avontuur met nieuwe kansen, nieuwe gebeurtenissen maar ook met een dikke gescheurde enkel. Daagh
quote:Op vrijdag 2 april 2010 10:36 schreef haakon het volgende:
[..]
Best
Ik heb nog een mooi verhaaltje ergens staan over een fantastisch bowlingavontuur met m'n kameraden 2 jaar terug ofzoff zoeken !
quote:Op vrijdag 2 april 2010 09:48 schreef Assiej het volgende:![]()
Ik zit heerlijk met de benen omhoog (nu niet vies doordenken)
en jullie hard aan het werk
op dit moment dus ff niet nee!quote:
Twente moet voetballen, altijd een feestquote:Op vrijdag 2 april 2010 10:23 schreef Robinhoo het volgende:
Ik heb de hele tijd het gevoel dat ik 10 april een feest heb, maar het schiet me zo niet te binnen wat
mag ik ook in 'jouw' team Assiej?quote:Op vrijdag 2 april 2010 10:24 schreef Assiej het volgende:kom je ook bij mijn team in bowlen ? ik moet het uiterst goede team hebben
Nathaliequote:Op vrijdag 2 april 2010 10:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Goeiemorgen.
Zo even 4 uurtjes aan het werk
Oooo Daniël zit ook bij jou in !quote:Op vrijdag 2 april 2010 10:53 schreef Assiej het volgende:
[..]
Hahahah![]()
maar de enkel was dus beetje verprutst..
[..]
Dani(puntjes)el zit bij mij in
jij
ik
sowieso!
en remco/marko maybe ?
hard gaan
Daniëlquote:
ik dacht dat we 15-20 mensen hadden op 4 banen, dus dan zit je aan 4/5 per teamquote:
Ja hoi.quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:22 schreef sjoemie1985 het volgende:
ook nog een goede morgen marco selma remco, ratel en de rest.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:23 schreef Ratelslangetje het volgende:
Het lijkt zo wel een fucking kleuterschool.
Eens.quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:23 schreef Ratelslangetje het volgende:
He Astrid, ben je nou al groepjes aan het vormen? Kunnen we dat niet gwoon zaterdag doen?
nu jij erbij komt meer een fucking bejaardencentrum.quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:23 schreef Ratelslangetje het volgende:
He Astrid, ben je nou al groepjes aan het vormen? Kunnen we dat niet gwoon zaterdag doen?
quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:33 schreef haakon het volgende:
[..]
nu jij erbij komt meer een fucking bejaardencentrum.
hoi Selma
Bankhangen dus.quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:32 schreef Kreator het volgende:
Oja en vanavond couchloungen.
Hoi Sjoemie.quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:22 schreef sjoemie1985 het volgende:
ook nog een goede morgen marco selma remco, ratel en de rest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |