SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HAHAHAHquote:Op donderdag 1 april 2010 12:40 schreef RooieVanGestel het volgende:
"Hé neger, je zit tegen het stop knopje aan, ga is rechtop zitten!"
haha omdat bussjaufeur van topic inw eerspiegelin gm met fotot die hij niet wa maar toch wel en volhoudn enzo daarom dusquote:
Eh?quote:Op donderdag 1 april 2010 12:45 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
haha omdat bussjaufeur van topic inw eerspiegelin gm met fotot die hij niet wa maar toch wel en volhoudn enzo daarom dus
Jij snapt het.quote:Op donderdag 1 april 2010 12:45 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
haha omdat bussjaufeur van topic inw eerspiegelin gm met fotot die hij niet wa maar toch wel en volhoudn enzo daarom dus
Nee joh, dat is gewoon de manier waarop die lui praten. Was vast heel vriendelijk bedoeld.quote:Op donderdag 1 april 2010 12:40 schreef RooieVanGestel het volgende:
Wordt die neger boos en begint die in het Afrikaans te tieren en te schelden (aan de grimmige toon te horen).
dt dusquote:Op donderdag 1 april 2010 12:45 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 1 april 2010 12:40 schreef RooieVanGestel het volgende:
Dus ik zat vanochtend in de bus en merkte op dat de bus steeds bij elke halte stopte en
er niemand instapte of uitstapte. Na elke halte werd de sfeer steeds grimmiger en begonnen
mensen steeds harde te zuchten en was zelfs het woord kanker niet vreemd meerNa een
keer of 4 stapte de buschauffeur achter z'n stoel vandaan en keek in de rondte. Wijst die ineens
naar een gast voorin de bus en zegt:
"Hé neger, je zit tegen het stop knopje aan, ga is rechtop zitten!"
Dus die gast gaat rechtop zitten. Zegt die chauffeur:
"Haha! Daar zit helemaal geen stop knopje EINZ!!111 April.
![]()
____!"
Wordt die neger boos en begint die in het Afrikaans te tieren en te schelden
(aan de grimmige toon te horen).
Klacht: Neger die geen 1 April grap kan waarderenAllereerst moet een buschauffeur geen grappen maken tijdens zijn diensttijd met de rittenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
want elke passagier wil gewoon zo snel mogelijk op de plaats van bestemming zijn.
ten tweede kan ik mij niet voorstellen dat een buschaffeur tegen iemand zegtL " hey neger "
ten derde denk ik dat je gewoon een 1 april mop vertelt die je tijdens je wiet moment opdeed.
75 topics = FIN
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |