Hij heeft een paar keer geblaft omdat hij het wat raar/eng vond, maar dat was maar eventjes.quote:
Schuifelen, zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:49 schreef Lienekien het volgende:
Wij hadden trouwens een hond. Die overleed toen ik vier was, toen was 'ie 12. Mijn vader was gek op 'm. Maar hij wilde nooit weer een hond, want honden bleven altijd kinderen. Dus daarna hebben we altijd katten gehad. Hij vond dat mijn moeder en ik zo overdreven met ze omgingen, maar stiekem kon hij zelf ook heel goed met ze. Eentje plofte altijd voor mijn vaders voeten op de grond en dan duwde mijn vader met kleine schuivelstappen de kat voor zich uit. Vond dat beest prachtig. En mijn vader ook.
Oh. Ik vond het een leuk woord.quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:58 schreef sigme het volgende:
[..]
Schuifelen, zou ik zeggen.
Toen ik zes maanden oud was namen mijn ouders een puppy. De pup kreeg de naam die ik gekregen zou hebben ware ik een jongetje geweest.
Je laat je lol toch niet door mij vergallen?quote:
Hij wil niet eens wandelen, G., hij ligt met weemoed terug te denken aan de mooie tijd dat hij nog twee ballen had (nu ja, één ingedaalde en één verdwaalde bal).quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:59 schreef Gellius het volgende:
Een te dik hondje, brrr, nee. Da's naar. Het is overigens een mooie lentedag, maar ik kan vandaag niet met Jimmy in het Vondelpark wandelen, zoals beloofd. Ik heb morgen een feestje, en het huis moet aan kant.
Ik ben 't niet zo gewend dat men mij verbetert.quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:02 schreef sigme het volgende:
[..]
Je laat je lol toch niet door mij vergallen?
Ik probeerde het nog zo voorzichtig te brengen.quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:06 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik ben 't niet zo gewend dat men mij verbetert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |