Dat meen je niet.quote:Op zaterdag 3 april 2010 15:10 schreef picodealion het volgende:
Iemand hier al aan het FOK!rouletten?
Zwaluwen hebben we hier wel, heel veel zelfs. Nu nog niet.quote:Op zaterdag 3 april 2010 14:12 schreef sigme het volgende:
Geen gele. Die is ook vrij zeldzaam in Nederland.
De witte zie ik sinds een paar dagen weer. Nu de zwaluwen nog.
Dat geldt voor alle dingen des levens.quote:Op zaterdag 3 april 2010 22:23 schreef I.R.Baboon het volgende:
In suske en wiske is het mooier.
Niet voor vrouwen. Maar wat weet jij daar vanquote:Op zaterdag 3 april 2010 22:35 schreef Marble het volgende:
[..]
Dat geldt voor alle dingen des levens.
Ah, nu weet ik meteen hoe die vogel heet die ik hier vandaag bij het plantsoen zag!quote:Op zaterdag 3 april 2010 13:46 schreef sigme het volgende:
Vogel van de dag:
[ afbeelding ]
De witte kwikstaart, voor de vogelhatende mokumers een hopelijk acceptabele vogel.
Biotoop: overal in halfopen gebied, vaak bij bebouwing maar niet in steden.
Het album International (soort van Best Of), waarbij vooral rond 2.30 van The Perfect Kiss me verraste.quote:
Gezegend zijn zij die het meesterwerk van Jan en Hubert hebben mogen aanschouwen.quote:Op zaterdag 3 april 2010 22:11 schreef MeneerTim het volgende:
Ik heb vandaag Het Lam Gods gezien.
Niks mis met synthesizer bandjes.quote:Op zondag 4 april 2010 00:39 schreef I.R.Baboon het volgende:
Het album International (soort van Best Of), waarbij vooral rond 2.30 van The Perfect Kiss me verraste.
(Dat Blue Monday één van de allerbeste nummers ooit is behoeft geen nadere toelichting).
(En ja, ik weet dat het erg voor mijn tijd is, maar ik hou wel van die synthesizer bandjes, OMD vind ik ook leuk. Gelukkig heb ik ook nog genoeg altoherrie)
Ouch, dat is wel erg ja.quote:Op maandag 5 april 2010 11:40 schreef Gellius het volgende:
Ik heb in mensonterende omstandigheden gewerkt, waarbij het regelmatig voorkwam dat een reislustige collega, bij terugkomst, zegevierend zijn mapje met vakantiefoto's omhoog stak.
Er staan wel meer pareltjes op dat album. Het is nog verder voor mijn tijd, maar 'OMD' ga ik opzoeken.quote:Op zondag 4 april 2010 00:39 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Het album International (soort van Best Of), waarbij vooral rond 2.30 van The Perfect Kiss me verraste.
(Dat Blue Monday één van de allerbeste nummers ooit is behoeft geen nadere toelichting).
(En ja, ik weet dat het erg voor mijn tijd is, maar ik hou wel van die synthesizer bandjes, OMD vind ik ook leuk. Gelukkig heb ik ook nog genoeg altoherrie)
quote:Op maandag 5 april 2010 20:46 schreef Claudia_x het volgende:
Over werken in mensonterende omstandigheden gesproken: ik ga NOOIT meer zelf een meubelstuk opknappen.En waarom wilde ik in vredesnaam een ijsbeer op Ivans kinderstoel schilderen?
Hé, die beelden heeft Henk Hofstede van de Nits volgens mij ooit in één van de begeleidende video's bij een concert gestopt.quote:Op maandag 5 april 2010 13:08 schreef Diverse_Reality het volgende:
[..]
HA, DWERG. Dat is lekker swingen.
Hun eerste single:quote:Op maandag 5 april 2010 20:58 schreef Quir het volgende:
[..]
Er staan wel meer pareltjes op dat album. Het is nog verder voor mijn tijd, maar 'OMD' ga ik opzoeken.
Jij voelt gelukkig wroeging, de moeder van een vriend van mij vond het ooit nodig een grote engel op de muur te schilderen. Ze heeft nooit blijk van spijt getoond.quote:Op maandag 5 april 2010 20:46 schreef Claudia_x het volgende:
Over werken in mensonterende omstandigheden gesproken: ik ga NOOIT meer zelf een meubelstuk opknappen.En waarom wilde ik in vredesnaam een ijsbeer op Ivans kinderstoel schilderen?
Wat ik had gevonden leek erg op New Order, dit nummer is nieuw voor me. Het mist iets dat ik wel terugvind in New Order, maar is toch zeker niet slecht, en nu het afgelopen is ga ik verder met de Sparks.quote:Op maandag 5 april 2010 23:51 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Hun eerste single:
supercatchy refreinsynthje
![]()
(Overigens, als je er van houdt moet je dan ook zeker het album No 1 in Heaven van de Sparks beluisteren, geproduceerd door de legendarische Georgio Moroder en ook van die vroege elektrodance. Verder zijn de sparks natuurlijk vooral een ontzettend goede rockband, maar dit kunnen ze ook)
Maar goed, ik wil het wel even gratis doen. Dromen de MP te zijn heeft te maken met macht en potentie. En vaderhaat. Maar omdat je daar bang voor bent, slikt de krokodil je arm in. Want de arm is een fallussymbool. Tegelijk is de krokodil je moeder en je arm je penis en zo bezwanger je haar. Eindelijk wraak op je vader!quote:Op dinsdag 6 april 2010 08:41 schreef Gellius het volgende:
Voor Freud moet je nu zelf lappen, hè IR?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |