Ik vond het irritant.quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:09 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik probeerde het nog zo voorzichtig te brengen.
Ook geen 100% plantaardige? Low fat, high fibre, heeft men mij op het hart gedrukt.quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:56 schreef Claudia_x het volgende:
Hij mag geen hondensnacks meer, want nu hij gecastreerd is zal hij al gauw te dik worden.
Dan veins je toch dat je taalanarchist bent, het ergens niet mee eens was en er overheen getipp-ext hebt.quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:40 schreef Ringo het volgende:
godver, witte vlek in de atlas van mijn taal.
Moet jij niet alvast gaan sparen voor de studie van je zoon of verwacht je soms dat de staat het rond die tijd nog betaaltquote:Op vrijdag 2 april 2010 18:22 schreef Gellius het volgende:
1695,- is redelijk marktconform, hun reguliere prijzen liggen zo te zien nogal hoog. Maar bedankt voor de tip. We willen eigenlijk wel deze maand gaan kopen.
Waren haar vliezen niet gewoon gebroken?quote:Op vrijdag 2 april 2010 18:54 schreef sigme het volgende:
Nee, het was erg waterig, verrassend roze, en geurloos.
Die zie je hier nooit. Zitten er ook gele bij jelui daar?quote:Op zaterdag 3 april 2010 13:46 schreef sigme het volgende:
Vogel van de dag:
[ afbeelding ]
De witte kwikstaart, voor de vogelhatende mokumers een hopelijk acceptabele vogel.
Biotoop: overal in halfopen gebied, vaak bij bebouwing maar niet in steden.
Dat meen je niet.quote:Op zaterdag 3 april 2010 15:10 schreef picodealion het volgende:
Iemand hier al aan het FOK!rouletten?
Zwaluwen hebben we hier wel, heel veel zelfs. Nu nog niet.quote:Op zaterdag 3 april 2010 14:12 schreef sigme het volgende:
Geen gele. Die is ook vrij zeldzaam in Nederland.
De witte zie ik sinds een paar dagen weer. Nu de zwaluwen nog.
Dat geldt voor alle dingen des levens.quote:Op zaterdag 3 april 2010 22:23 schreef I.R.Baboon het volgende:
In suske en wiske is het mooier.
Niet voor vrouwen. Maar wat weet jij daar vanquote:Op zaterdag 3 april 2010 22:35 schreef Marble het volgende:
[..]
Dat geldt voor alle dingen des levens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |