Hij heeft een paar keer geblaft omdat hij het wat raar/eng vond, maar dat was maar eventjes.quote:
Schuifelen, zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:49 schreef Lienekien het volgende:
Wij hadden trouwens een hond. Die overleed toen ik vier was, toen was 'ie 12. Mijn vader was gek op 'm. Maar hij wilde nooit weer een hond, want honden bleven altijd kinderen. Dus daarna hebben we altijd katten gehad. Hij vond dat mijn moeder en ik zo overdreven met ze omgingen, maar stiekem kon hij zelf ook heel goed met ze. Eentje plofte altijd voor mijn vaders voeten op de grond en dan duwde mijn vader met kleine schuivelstappen de kat voor zich uit. Vond dat beest prachtig. En mijn vader ook.
Oh. Ik vond het een leuk woord.quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:58 schreef sigme het volgende:
[..]
Schuifelen, zou ik zeggen.
Toen ik zes maanden oud was namen mijn ouders een puppy. De pup kreeg de naam die ik gekregen zou hebben ware ik een jongetje geweest.
Je laat je lol toch niet door mij vergallen?quote:
Hij wil niet eens wandelen, G., hij ligt met weemoed terug te denken aan de mooie tijd dat hij nog twee ballen had (nu ja, één ingedaalde en één verdwaalde bal).quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:59 schreef Gellius het volgende:
Een te dik hondje, brrr, nee. Da's naar. Het is overigens een mooie lentedag, maar ik kan vandaag niet met Jimmy in het Vondelpark wandelen, zoals beloofd. Ik heb morgen een feestje, en het huis moet aan kant.
Ik ben 't niet zo gewend dat men mij verbetert.quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:02 schreef sigme het volgende:
[..]
Je laat je lol toch niet door mij vergallen?
Ik probeerde het nog zo voorzichtig te brengen.quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:06 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik ben 't niet zo gewend dat men mij verbetert.
Ik vond het irritant.quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:09 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik probeerde het nog zo voorzichtig te brengen.
Ook geen 100% plantaardige? Low fat, high fibre, heeft men mij op het hart gedrukt.quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:56 schreef Claudia_x het volgende:
Hij mag geen hondensnacks meer, want nu hij gecastreerd is zal hij al gauw te dik worden.
Dan veins je toch dat je taalanarchist bent, het ergens niet mee eens was en er overheen getipp-ext hebt.quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:40 schreef Ringo het volgende:
godver, witte vlek in de atlas van mijn taal.
Moet jij niet alvast gaan sparen voor de studie van je zoon of verwacht je soms dat de staat het rond die tijd nog betaaltquote:Op vrijdag 2 april 2010 18:22 schreef Gellius het volgende:
1695,- is redelijk marktconform, hun reguliere prijzen liggen zo te zien nogal hoog. Maar bedankt voor de tip. We willen eigenlijk wel deze maand gaan kopen.
Waren haar vliezen niet gewoon gebroken?quote:Op vrijdag 2 april 2010 18:54 schreef sigme het volgende:
Nee, het was erg waterig, verrassend roze, en geurloos.
Die zie je hier nooit. Zitten er ook gele bij jelui daar?quote:Op zaterdag 3 april 2010 13:46 schreef sigme het volgende:
Vogel van de dag:
[ afbeelding ]
De witte kwikstaart, voor de vogelhatende mokumers een hopelijk acceptabele vogel.
Biotoop: overal in halfopen gebied, vaak bij bebouwing maar niet in steden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |