Nee, John en George zijn dood.quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:52 schreef picodealion het volgende:
Ringo is dood.
Toen John doodging, moest jij nog geboren worden.quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:57 schreef picodealion het volgende:
Ironisch.
[insert gevatte opmerking]quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:03 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Toen John doodging, moest jij nog geboren worden.
Broekie.
Ja, anders open je maar een topic in KLB, 'Weggepest' of zo.quote:
Ik ook, al heb ik ergens het gevoel dat ik altijd al leefde. Een oude ziel, geërodeerd en gereïncarneerd door de eeuwen heen.quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:03 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Toen John doodging, moest jij nog geboren worden.
Broekie.
Dan was je er vroeg bij. Mijn eerste keer moet nog komen.quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:18 schreef Gellius het volgende:
Wisten jullie dat ik als baby voor het eerst gelachen heb op 3 juli 1971?
Nee, dat wist ik niet!quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:18 schreef Gellius het volgende:
Jij leeft in een lastiger tijdsgewricht. Er zijn veel minder hippies om te sterven.quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:18 schreef Marble het volgende:
[..]
Dan was je er vroeg bij. Mijn eerste keer moet nog komen.
Welke hippie ging er toen dood, dan?quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:18 schreef Gellius het volgende:
Ik gokte Jim Morrison en inderdaad.quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:21 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Welke hippie ging er toen dood, dan?
Dude. Jim Morrison.quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:21 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Welke hippie ging er toen dood, dan?
Is dat een opa van James of zo?quote:
Je kan ook zien dat die foto met veel zorg is genomen. Die color-coördinated bloemetjes bij dat jumpertje en zo. Is een hoop planning aan vooraf gegaanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |