Mja, of het is een bodemloze put waar je beter alleen het hoognodige geld in kan stortenquote:Op donderdag 1 april 2010 10:53 schreef Juup© het volgende:
'WAO'er niet langer aan werk geholpen'
Dat zal helpen om WAO'ers aan het werken te helpen
En de HRA vanaf 5 ton!quote:Op donderdag 1 april 2010 10:55 schreef Stormqueen het volgende:
Overigens snijden ze ook hard in de WW en ik hoorde iets over 5 euro eigen bijdrage per doktersbezoek. Dat laatste lijkt me wel problematisch voor jou
Dat wisten jullie gewoon!quote:Op donderdag 1 april 2010 10:59 schreef Levitation het volgende:
[..]
En de HRA vanaf 5 ton!Zitten we dus nog net veilig.
Wordt alleen dan wel duur om geld bij te lenen voor een verbouwing.quote:
ja dat klopt, maar daar ga je niet failliet aanquote:Op donderdag 1 april 2010 11:02 schreef Levitation het volgende:
[..]
Wordt alleen dan wel duur om geld bij te lenen voor een verbouwing.Daar hebben we dan geen HRA over...
Nee, maar maakt de verbouwing wel duurder.quote:Op donderdag 1 april 2010 11:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja dat klopt, maar daar ga je niet failliet aan
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
Dat klopt, had je maar niet perse een duur huis motte wille!quote:Op donderdag 1 april 2010 11:04 schreef Levitation het volgende:
[..]
Nee, maar maakt de verbouwing wel duurder.![]()
quote:Op donderdag 1 april 2010 11:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat klopt, had je maar niet perse een duur huis motte wille!
Checkquote:Op donderdag 1 april 2010 11:11 schreef Levitation het volgende:
SQ, misschien kun je deze fokker nog redden voor het te laat is:
HBO Communicatie
quote:Op donderdag 1 april 2010 11:05 schreef Levitation het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik volg mijn eurobiljetten, jij toch ook?
Volg je eurobiljetten
quote:Op donderdag 1 april 2010 11:13 schreef Stormqueen het volgende:
Afgestudeerde HBO Communicatie in Eindhoven meldt.
Tip: ga een vak leren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |