abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81120460
Ik heb maar 1 iemand verteld voor mijn doelen, de rest vertel ik het niet. Ik vind het toch meer iets van mezelf wat ik moet voltooien. Ja, afzonderlijke doelen die vertel ik wel aan mensen.
3 boeken tegelijk lezen is echt niet moeilijk, ik vind het net moeilijker om me maar op 1 boek te concentreren. Dat vind ik al snel saai en leg ik het eerder weg.
En inderdaad, het inkleuren van een kleurboek is echt ontspannen werk. Moet zometeen nog extra viltstiften gaan halen, heb op dit moment maar 3 kleuren in huis. Je hebt trouwens best wel leuke kleurboeken met geometrische designs erin. Op http://www.bookdepository.co.uk/ kun je engelse boeken/kleurboeken bestellen. Deze zijn vaak goedkoper dan bij bol.com en bezorgen gratis over de hele wereld.
pi_81121476
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 22:20 schreef frame-saw het volgende:

[..]

Dacht even dat ik een post van mezelf las
Ben ook drie boeken gelijk aan het lezen en mijn kleurboek aan het inkleuren. Dat kleuren klinkt echt kinderachtig maar het is zo rustgevend als je veel aan je hoofd heb. Gewoon lekker kleuren en een beetje nadenken. Laatst was ik zelfs met twee doelen tegelijk bezig: kleuren en een film kijken.

Als ik weer in Nederland ben ga ik aan wat kleinere doelen werken, zoals kamperen op de Veluwe en alle provinciehoofdsteden bezoeken. Wilde er eerst ook gaan slapen, maar dat geld heb ik gewoon niet (en ken alleen mensen in Utrecht en Groningen qua provinciehoofdsteden :p ).
Hm, nu je het zegt... Vroeger borduurde ik weleens, da's natuurlijk ook heel suf maar wel rustgevend. Het houdt je net genoeg bezig om niet aan andere dingen te gaan denken, zonder dat het heel inspannend is. Misschien ga ik dat wel weer eens oppakken.

Mijn doelen liggen een beetje stil omdat ik het erg druk heb, vertrek over een week naar de VS voor een half jaar. Maar goed, dan doe ik wel meteen iets aan één doel: tien staten van de VS bezoeken.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_81124053
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 23:04 schreef Jojogirl het volgende:

[..]

Even een hele domme vraag misschien, maar hoe krijg je dat voor elkaar als je hier 3 weken geleden nog postte dat het mislukt was?

En ik heb weinig mensen echt heel specifiek over m'n 101 doelen in 1001 dagen verteld, meer over de losse doelen en daar reageren mensen wel prima op.
Ik heb dat gecompenseerd door een dag in het weekend voor 11 uur op te staan Het was maar 1 keer niet gelukt ( nouja, dat ik wel de wekker had gezet maar daarna weer in slaap gvallen was, dus dat mocht ik wel compenseren met 1 dag in het weekend vroeg opstaan. Als het vaker was mislukt dan had dat niet gemogen en was het hele doel dus nog niet gelukt)

Ik heb gisteren weer een nieuw gerecht gemaakt

Ik vertel er eigenlijk weinig mensen specifiek over. Ik heb het toen ik begon wel aan een aantal mensen verteld en als ik een leuk doel heb behaald dat ook leuk is om aan anderen te vertellen dan doe ik dat wel. Maar ga niet elke keer als ik een nieuw gerecht maak of een boek uit heb dat aan anderen vertellen.
pi_81162634
Ik heb het eigenlijk aan best veel mensen verteld, omdat ik er zelf zo enthousiast over was. Ook weten de meeste familieleden en vrienden mijn blog wel te vinden en daar schrijf ik er ook over. Heb nu ook al een paar mensen zo ver dat ze het zelf ook gaan doen (niet dat ik ze nou heb bekeerd ofzo, maar mijn enthousiasme werkt blijkbaar aanstekelijk, dus da's alleen maar leuk )

Ik kan deze week 4 doelen afstrepen! Heb de vegetarische week volgehouden, heb bloed gedoneerd en heb de afgelopen 3 maanden gemiddeld 2 blogposts per week geschreven. Ook heb ik 2 weken geleden gepicknickt en ik was helemaal vergeten dat die ook op mijn lijst stond. Gaat als een speer dus

Hebben jullie ook dat als je nu opnieuw een lijst zou maken, die er heel anders uit zou zien?
pi_81164853
Ja mijn lijst zou er sowieso anders uitzien. Maar denk dat ik nu ook een paar dingen ga schrappen (DJ-cursus, what was I thinking?). Alleen dan moet ik weer nieuwe doelen verzinnen, dat is weer lastig.

Gaat lekker bij jou trouwens
  zaterdag 8 mei 2010 @ 09:17:18 #156
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_81169095
Ja, mijn lijst zou ook weer veranderen. Ik vond het eerst best moelijk om 101 doelen te bedenken en toen ik er 101 had, dacht ik telkens "o, maar dat had er ook bijgemoeten!". Die moeten dus op lijst 2, voor vanaf oktober 2012

En goed gedaan PM! 4 doelen in een week, dat gaat wel lekker hard
  FOK!fotograaf zaterdag 8 mei 2010 @ 11:56:24 #157
258764 Chemiu
Scheikundedoos
pi_81172010
Mijn lijst zou wel anders zijn ja. Minder doelen die uit verschillende delen bestaan bijvoorbeeld: zo'n deel kost evenveel tijd als een compleet doel, maar dat is nauwelijks te zien. En ik zou meer dingen doen die makkelijker te behalen zijn. Vind veel toch wel erg lastig of moeilijk (artikel gepubliceerd krijgen, is mislukt en zou niet weten hoe ik dat alsnog voor elkaar moet krijgen ed).

Zo he, 4 in een week, dat is veel! Ik ben al blij met mijn 8 totaal, sinds februari .
pi_81207804
Mijn lijst zou er ook anders uit zien, geen makkelijkere doelen, maar wel minder doelen die uit verschillende delen bestaan enzo.

Ik ben gisteren naar de start van de Giro d'Italia geweest en ben uit eten geweest in een restaurant waar ik nog niet eerder heb gegeten
  zondag 9 mei 2010 @ 12:39:15 #159
4177 Jojogirl
pi_81208174
Is er geen ander tijdschrift waar je het heen kan sturen Chemiu? Iets in hetzelfde veld, maar met een net wat lagere impact-factor wellicht?

En het aantal doelen dat uit veel delen bestaat zou ik ook wat inperken als ik het opnieuw zou doen inderdaad. Kost best veel tijd en maakt het er niet echt makkelijker op.
  zondag 9 mei 2010 @ 12:50:57 #160
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_81208646
Vandaag eindelijk begonnen aan mijn lijst.
Ik merk dat ik steeds enthousiaster word!!!

Even een vraagje over die postcrossing:
Hoe doen jullie dat met frankeren, want de mensen die de kaart ontvangen zullen het leuker vinden om een kaart met postzegels te krijgen, dan 1 met een stempel van t postkantoor. Want er zijn toch geen postzegels van 0,77 of 0,95 cent??
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
pi_81209154
quote:
Op zondag 9 mei 2010 12:50 schreef NouMooiNiet het volgende:
Vandaag eindelijk begonnen aan mijn lijst.
Ik merk dat ik steeds enthousiaster word!!!

Even een vraagje over die postcrossing:
Hoe doen jullie dat met frankeren, want de mensen die de kaart ontvangen zullen het leuker vinden om een kaart met postzegels te krijgen, dan 1 met een stempel van t postkantoor. Want er zijn toch geen postzegels van 0,77 of 0,95 cent??
Kun je er niet meerdere opplakken?
pi_81210305
Er zijn wel postzegels voor naar het buitenland hoor
Je hebt binnen Europa en buiten Europa geloof ik.
  zondag 9 mei 2010 @ 13:50:14 #163
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_81210714
Haha thanks, zo lang is t geleden dat ik een ECHTE kaart heb verstuurd.
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
pi_81217484
Heb net een bouwplaat afgemaakt en ben nu bezig met de 2de. Ik ben ook druk met het inkeuren van mijn kleurboek. Verder niet veel gedaan, wilde eigenlijk veel meer doen maar ben nogal verslaafd aan het forummen.
  FOK!fotograaf zondag 9 mei 2010 @ 21:09:55 #165
258764 Chemiu
Scheikundedoos
pi_81227459
quote:
Op zondag 9 mei 2010 12:39 schreef Jojogirl het volgende:
Is er geen ander tijdschrift waar je het heen kan sturen Chemiu? Iets in hetzelfde veld, maar met een net wat lagere impact-factor wellicht?

En het aantal doelen dat uit veel delen bestaat zou ik ook wat inperken als ik het opnieuw zou doen inderdaad. Kost best veel tijd en maakt het er niet echt makkelijker op.
Het was een nieuwsartikel en tegen de tijd dat ik de afwijzing binnen had (via mn docent) was het al te laat om naar andere tijdschriften te sturen. Sowieso had het een vrij specifieke doelgroep, waardoor het eigenlijk ongeschikt was voor andere tijdschriften/websites. Dus nu ga ik of een ander artikel schrijven, of probeer ik op een andere manier iets gepubliceerd te krijgen .
pi_81254503
Aankomende woensdag en volgende week woensdag ga ik een cursus digitale fotografie doen

Ik heb trouwens 12 doelen volledig behaald sinds 10 januari 2010

En met heel veel andere doelen ben ik wel bezig, maar heb ik veel tijd voor nodig, zoals boeken lezen, films kijken, kleurboek inkleuren enzo.
  FOK!fotograaf maandag 10 mei 2010 @ 16:24:48 #167
258764 Chemiu
Scheikundedoos
pi_81257097
quote:
Op maandag 10 mei 2010 15:20 schreef Sylvana het volgende:
Aankomende woensdag en volgende week woensdag ga ik een cursus digitale fotografie doen

Ik heb trouwens 12 doelen volledig behaald sinds 10 januari 2010

En met heel veel andere doelen ben ik wel bezig, maar heb ik veel tijd voor nodig, zoals boeken lezen, films kijken, kleurboek inkleuren enzo.
Oh leuk!

Ik zou deze week mijn kamer gaan verven, als ik vandaag nog de zin krijg om mijn schoolopdrachten af te maken .

Nog iets wat ik anders zou doen bij een nieuwe lijst: minder doelen die geld kosten. Heb een tijdje stil gestaan omdat ik veel doelen had waarvoor een kleine of grote aankoop nodig was, terwijl ik blut was. Mijn volgende lijst moet lowbudget worden.
pi_81258268
Vandaag begonnen met 2 maanden geen sex en fappen en 2 maanden alleen water drinken... De moeilijkste op mijn lijst
  maandag 10 mei 2010 @ 17:02:27 #169
38674 Spiegelei
sunny side up!
pi_81258532
Wat een leuk project zeg! Ik ben druk bezig mijn 101 doelen op een rijtje te zetten en daarna ga ik echt van start. Dus eerst nog even ideeen opdoen!
klerkje
pi_81259574
quote:
Op maandag 10 mei 2010 16:55 schreef vault_tec het volgende:
Vandaag begonnen met 2 maanden geen sex en fappen en 2 maanden alleen water drinken... De moeilijkste op mijn lijst
Waarom eigenlijk?
  maandag 10 mei 2010 @ 17:49:05 #171
38674 Spiegelei
sunny side up!
pi_81260458
een vorm van innerlijke reiniging?

Ik zou dat in ieder geval nooit op mijn lijstje zetten.
klerkje
  maandag 10 mei 2010 @ 18:44:50 #172
195761 Reflectionne
Hm hm ja ja
pi_81262586
Vault_tec waarom inderdaad? Ik zie daar het nut niet van.. Zelfpijniging ofzo
  maandag 10 mei 2010 @ 18:49:19 #173
4177 Jojogirl
pi_81262810
Dat water snap ik nog wel, maar het nut van geen sex ontgaat me eigenlijk ook. Tenzij je nu sexverslaafd bent en daar graag vanaf wil
pi_81262912
Laatste tijd elke week een ander meisje zeg maar... En water is omdat ik echt verslaafd ben aan frisdrank en is te zien aan mijn postuur
  maandag 10 mei 2010 @ 19:00:37 #175
4177 Jojogirl
pi_81263318
Ah, k, dan snap ik het wel ja
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')