Hm, nu je het zegt... Vroeger borduurde ik weleens, da's natuurlijk ook heel suf maar wel rustgevend. Het houdt je net genoeg bezig om niet aan andere dingen te gaan denken, zonder dat het heel inspannend is. Misschien ga ik dat wel weer eens oppakken.quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:20 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Dacht even dat ik een post van mezelf las![]()
Ben ook drie boeken gelijk aan het lezen en mijn kleurboek aan het inkleuren. Dat kleuren klinkt echt kinderachtig maar het is zo rustgevend als je veel aan je hoofd heb. Gewoon lekker kleuren en een beetje nadenken. Laatst was ik zelfs met twee doelen tegelijk bezig: kleuren en een film kijken.
Als ik weer in Nederland ben ga ik aan wat kleinere doelen werken, zoals kamperen op de Veluwe en alle provinciehoofdsteden bezoeken. Wilde er eerst ook gaan slapen, maar dat geld heb ik gewoon niet (en ken alleen mensen in Utrecht en Groningen qua provinciehoofdsteden :p ).
Ik heb dat gecompenseerd door een dag in het weekend voor 11 uur op te staanquote:Op donderdag 6 mei 2010 23:04 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Even een hele domme vraag misschien, maar hoe krijg je dat voor elkaar als je hier 3 weken geleden nog postte dat het mislukt was?
En ik heb weinig mensen echt heel specifiek over m'n 101 doelen in 1001 dagen verteld, meer over de losse doelen en daar reageren mensen wel prima op.
Kun je er niet meerdere opplakken?quote:Op zondag 9 mei 2010 12:50 schreef NouMooiNiet het volgende:
Vandaag eindelijk begonnen aan mijn lijst.
Ik merk dat ik steeds enthousiaster word!!!
Even een vraagje over die postcrossing:
Hoe doen jullie dat met frankeren, want de mensen die de kaart ontvangen zullen het leuker vinden om een kaart met postzegels te krijgen, dan 1 met een stempel van t postkantoor. Want er zijn toch geen postzegels van 0,77 of 0,95 cent??
Het was een nieuwsartikel en tegen de tijd dat ik de afwijzing binnen had (via mn docent) was het al te laat om naar andere tijdschriften te sturen. Sowieso had het een vrij specifieke doelgroep, waardoor het eigenlijk ongeschikt was voor andere tijdschriften/websites. Dus nu ga ik of een ander artikel schrijven, of probeer ik op een andere manier iets gepubliceerd te krijgenquote:Op zondag 9 mei 2010 12:39 schreef Jojogirl het volgende:
Is er geen ander tijdschrift waar je het heen kan sturen Chemiu? Iets in hetzelfde veld, maar met een net wat lagere impact-factor wellicht?
En het aantal doelen dat uit veel delen bestaat zou ik ook wat inperken als ik het opnieuw zou doen inderdaad. Kost best veel tijd en maakt het er niet echt makkelijker op.
Oh leuk!quote:Op maandag 10 mei 2010 15:20 schreef Sylvana het volgende:
Aankomende woensdag en volgende week woensdag ga ik een cursus digitale fotografie doen
Ik heb trouwens 12 doelen volledig behaald sinds 10 januari 2010
En met heel veel andere doelen ben ik wel bezig, maar heb ik veel tijd voor nodig, zoals boeken lezen, films kijken, kleurboek inkleuren enzo.
Waarom eigenlijk?quote:Op maandag 10 mei 2010 16:55 schreef vault_tec het volgende:
Vandaag begonnen met 2 maanden geen sex en fappen en 2 maanden alleen water drinken... De moeilijkste op mijn lijst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |