Geen vlees en alles waarvan ik redelijkerwijs kan vermoeden dat er dooie dieren in zitten. Maar kaas eet ik wel gewoon en ik ga ook niet hele ingrediëntenlijsten doornemen. Vind het zo al pittig genoegquote:Op zondag 2 mei 2010 22:36 schreef frame-saw het volgende:
Echt vegetarisch vegetarisch of gewoon geen vlees?
Dank je! Ik woon samen met mijn vriendin maar die vindt het helemaal niet erg; ze is zelf een tijd lang vegetariër geweest. Ze vind 't toch wel bijna altijd lekker wat ik kookquote:Op zondag 2 mei 2010 22:53 schreef Jojogirl het volgende:
Grappig PiperMaru, dat doel heb ik ook staanEn ik wens je succes want het is nog best lastig als je dat niet gewend bent. Heb je nog huisgenoten om rekening mee te houden?
Ik weet 't niet, ik heb die van de site overgenomen (dus ga er vanuit dat die er wel zijn) en als ze er niet meer zijn vind ik dat ik er niks aan kan doenquote:Op zondag 2 mei 2010 22:53 schreef Jojogirl het volgende:
.....
Zijn al die 25 wereldgerechten nog wel verkrijgbaar Reflectionne? Want volgensmij zijn er ook een aantal uit het assortiment verdwenen in de loop der tijd. Ah ik zie het al op de site van knorr, deze zouden allemaal nog gewoon in de handel moeten zijn. Maar je kan ze niet vinden bij je lokale super ofzo?
Ik ben vandaag trouwens precies 100 dagen bezig zag ik net toevallig. Heb er meteen een blogpost aan gespendeerdOndertussen heb ik 6 doelen al helemaal behaald en 49 blogs geschreven. Ik lijk wat achter te liggen op schema, maar heb veel langlopende en meerdelige doelen waar ik allemaal hard mee bezig ben, dus het komt helemaal goed met nog 901 dagen te gaan.
Haha mooi makkelijk als dat vanzelf/onbewust gaat! ;Dquote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:14 schreef Hoothoot het volgende:
Ik had vorige week onbewust bijna het doel 'een week lang geen tv kijken' gehaald. De kabelaansluiting deed het niet en zat zonder internet en telefoon, en na een bezoek van de servicemonteur ineens ook zonder tv en radio![]()
Gelukkig duurde dat maar 4 dagen...
Leuk! Lukt het ook een beetje met doelen verzinnen?quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:36 schreef Yachiru het volgende:
Oh! Toen ik hier over las, dacht ik meteen: dat wil ik ook!
Toen ben ik eerst maar even op FOK! gaan zoeken naar een topic... Gevonden![]()
Ga gelijk beginnen met dingen bedenken!
quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:44 schreef Sylvana het volgende:
Goed van je!
Ik moet nog 1 dagje voor 11 uur opstaan en dan heb ik de maand vol
Euhm.. nog niet zo, ik heb er nu geloof ik iets van 12 ofzo. Maar ik heb vandaag gewerkt en het was nogal druk dus ik kon er tijdens het werken ook niet echt over nadenken. En net een hele tijd Lips gespeeld met m'n zusjequote:Op donderdag 6 mei 2010 19:59 schreef Chemiu het volgende:
[..]
Leuk! Lukt het ook een beetje met doelen verzinnen?
Wooh, 3 boeken tegelijkquote:Op donderdag 6 mei 2010 20:22 schreef han1987 het volgende:
Heb dit weekend, volgend weekend en het weekend daarna een lang weekend, dus ik ga weer beginnen met mijn doelen. Ik heb laatst weer een film gezien uit de IMDB top 250: let the right one in. Verder ben ik 3 boeken tegelijk aan het lezen, bezig met mijn kleurboek in te kleuren, een eerste bouwplaat aan het maken, een puzzel aan het maken, nieuwe gerechten uitproberen en aan het breien.
Echt? Misschien moet ik het ook maar eens proberenquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:07 schreef Jojogirl het volgende:3 boeken tegelijk lezen, da's toch normaal? Doe ik ook zowat standaard
Maar dat vinden de meeste mensen ook idioot van me
3 reisgidsen en 3 "gewone" boeken hier.quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:07 schreef Jojogirl het volgende:
3 boeken tegelijk lezen, da's toch normaal? Doe ik ook zowat standaard
Maar dat vinden de meeste mensen ook idioot van me
Dacht even dat ik een post van mezelf lasquote:Op donderdag 6 mei 2010 20:22 schreef han1987 het volgende:
Heb dit weekend, volgend weekend en het weekend daarna een lang weekend, dus ik ga weer beginnen met mijn doelen. Ik heb laatst weer een film gezien uit de IMDB top 250: let the right one in. Verder ben ik 3 boeken tegelijk aan het lezen, bezig met mijn kleurboek in te kleuren, een eerste bouwplaat aan het maken, een puzzel aan het maken, nieuwe gerechten uitproberen en aan het breien.
Je mag alles met je lijstje doen wat jij wilt. Want het is jouw lijstje.quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:28 schreef Yachiru het volgende:
Eigenlijk vind ik een kleurboek best een leuk idee voor mijn lijst![]()
Mag je ook ideetjes van anderen 'lenen'? Of is dat niet de bedoeling?
Ja, daar heb je gelijk inquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:31 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Je mag alles met je lijstje doen wat jij wilt. Want het is jouw lijstje.![]()
Ik vind het wel leuk om er uitdagende dingen op te zetten, maar als jij alleen maar eenvoudige doelen er op wilt zetten is er niemand die zegt dat dat niet mag.
Even een hele domme vraag misschien, maar hoe krijg je dat voor elkaar als je hier 3 weken geleden nog postte dat het mislukt was?quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:44 schreef Sylvana het volgende:
Goed van je!
Ik moet nog 1 dagje voor 11 uur opstaan en dan heb ik de maand vol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |