abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80958428
quote:
Op zondag 2 mei 2010 22:36 schreef frame-saw het volgende:
Echt vegetarisch vegetarisch of gewoon geen vlees?
Geen vlees en alles waarvan ik redelijkerwijs kan vermoeden dat er dooie dieren in zitten. Maar kaas eet ik wel gewoon en ik ga ook niet hele ingrediëntenlijsten doornemen. Vind het zo al pittig genoeg
quote:
Op zondag 2 mei 2010 22:53 schreef Jojogirl het volgende:
Grappig PiperMaru, dat doel heb ik ook staan En ik wens je succes want het is nog best lastig als je dat niet gewend bent. Heb je nog huisgenoten om rekening mee te houden?
Dank je! Ik woon samen met mijn vriendin maar die vindt het helemaal niet erg; ze is zelf een tijd lang vegetariër geweest. Ze vind 't toch wel bijna altijd lekker wat ik kook
Ik was wel zaterdag onverwacht bij een vriendin op bezoek, maar die vond het gelukkig niet erg om een keer geen vlees te eten; ik heb toen vegetarische nasi voor haar gekookt
pi_80961586
Hier gaat het lekker, vorige week weer naar een stad geweest waar ik nog niet eerder geweest was en ben volop aan het lezen Ook ben ik nu in de laatste week van mijn maand voor 11 uur opstaan doel. Was 1 mei met het doel elke dag mn gezicht 's ochtends schoonmaken en dagcreme opdoen begonnen, maar ik kan niet tegen de dagcreme en mn hele gezicht is nu geīrriteerd. Dus daar weer mee gestopt en eerst ff een dagcreme vinden waar ik wel tegen kan. En woensdag komt er een vriend op bezoek ( in het kader van een half jaar lang elke maand met iemand afspreken)
  maandag 3 mei 2010 @ 11:43:13 #128
195761 Reflectionne
Hm hm ja ja
pi_80962264
Leuk dat er weer gereageerd is!
quote:
Op zondag 2 mei 2010 22:53 schreef Jojogirl het volgende:
.....

Zijn al die 25 wereldgerechten nog wel verkrijgbaar Reflectionne? Want volgensmij zijn er ook een aantal uit het assortiment verdwenen in de loop der tijd. Ah ik zie het al op de site van knorr, deze zouden allemaal nog gewoon in de handel moeten zijn. Maar je kan ze niet vinden bij je lokale super ofzo?

Ik ben vandaag trouwens precies 100 dagen bezig zag ik net toevallig. Heb er meteen een blogpost aan gespendeerd Ondertussen heb ik 6 doelen al helemaal behaald en 49 blogs geschreven. Ik lijk wat achter te liggen op schema, maar heb veel langlopende en meerdelige doelen waar ik allemaal hard mee bezig ben, dus het komt helemaal goed met nog 901 dagen te gaan.
Ik weet 't niet, ik heb die van de site overgenomen (dus ga er vanuit dat die er wel zijn) en als ze er niet meer zijn vind ik dat ik er niks aan kan doen Maar eens zien tegen die tijd..

Ben ook bezig met 1 van m'n 5 weken niet snoepen, ben serieus begonnen met afvallen dus ben goed bezig!
  FOK!fotograaf maandag 3 mei 2010 @ 12:59:41 #129
258764 Chemiu
Scheikundedoos
pi_80965095
Geen vlees eten, dat doe ik altijd als ik zelf moet koken want vlees is duur en het klaarmaken mislukt bij mij altijd . Maar als je een echte vleeseter bent kan ik me voorstellen dat het erg lastig is om vol te houden.

Leuk dat iedereen nog zo druk bezig is! Ik ben ook weer goed bezig momenteel, ben weer vrij en kan nu aan de wat grotere doelen beginnen. Over een week mijn kamer verven bijvoorbeeld. En 'perongeluk' nog wat doelen gehaald, op koninginnedag heerlijk in plassen gesprongen en doorweekt nat enzo . Zometeen maar verslagjes schrijven, daar had ik niet zoveel zin in laatste dagen.

Heeft iemand misschien een site waarbij je het aantal dagen tot de einddatum kan tellen? De DayZero site doe ik niet aan mee, en andere tickers geven het in een aantal jaren, maanden, weken etc, en dat bedoel ik niet.
  maandag 3 mei 2010 @ 15:51:58 #130
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_80971515
http://www.timeanddate.com/counters/customcount.html

Die heirboven heb ik wel eens gebruikt Chemiu.
pi_80998341
Ik had vorige week onbewust bijna het doel 'een week lang geen tv kijken' gehaald. De kabelaansluiting deed het niet en zat zonder internet en telefoon, en na een bezoek van de servicemonteur ineens ook zonder tv en radio
Gelukkig duurde dat maar 4 dagen...
  dinsdag 4 mei 2010 @ 11:16:16 #132
195761 Reflectionne
Hm hm ja ja
pi_81000285
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 10:14 schreef Hoothoot het volgende:
Ik had vorige week onbewust bijna het doel 'een week lang geen tv kijken' gehaald. De kabelaansluiting deed het niet en zat zonder internet en telefoon, en na een bezoek van de servicemonteur ineens ook zonder tv en radio
Gelukkig duurde dat maar 4 dagen...
Haha mooi makkelijk als dat vanzelf/onbewust gaat! ;D
pi_81000360
Zaterdag naar de start van de Giro

En ik doe ook al heel veel dingen onbewust, zoals niet op de bank tv eten 's avonds, maar aan tafel. Maar heb daar nu gewoon een datum van 1 mei aan vastgeplakt en dan aan het eind van de maand heb ik het wel gehaald
pi_81066537
Oh! Toen ik hier over las, dacht ik meteen: dat wil ik ook!
Toen ben ik eerst maar even op FOK! gaan zoeken naar een topic... Gevonden
Ga gelijk beginnen met dingen bedenken!
pi_81076875
Ben bezig met een week geen vlees eten. De eerste 4 dagen waren een makkie maar gisteren was ik op het bevrijdingsfestival en er waren allemaal lekkere dingen... met vlees! Toen baalde ik! Maar ik heb het volgehouden
pi_81087836
Goed van je!

Ik moet nog 1 dagje voor 11 uur opstaan en dan heb ik de maand vol
  FOK!fotograaf donderdag 6 mei 2010 @ 19:59:42 #137
258764 Chemiu
Scheikundedoos
pi_81100643
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 22:36 schreef Yachiru het volgende:
Oh! Toen ik hier over las, dacht ik meteen: dat wil ik ook!
Toen ben ik eerst maar even op FOK! gaan zoeken naar een topic... Gevonden
Ga gelijk beginnen met dingen bedenken!
Leuk! Lukt het ook een beetje met doelen verzinnen?
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 14:44 schreef Sylvana het volgende:
Goed van je!

. En dan nog een maandje voor 10 uur, dan een maand voor 9 uur, maand voor 8 uur, etc . Nee hoor, trek je van mij niets aan, ik zou het zelf ook niet doen . En ik haal de maand niet, dankzij het weekend.
pi_81101809
Heb dit weekend, volgend weekend en het weekend daarna een lang weekend, dus ik ga weer beginnen met mijn doelen. Ik heb laatst weer een film gezien uit de IMDB top 250: let the right one in. Verder ben ik 3 boeken tegelijk aan het lezen, bezig met mijn kleurboek in te kleuren, een eerste bouwplaat aan het maken, een puzzel aan het maken, nieuwe gerechten uitproberen en aan het breien.
pi_81106543
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 19:59 schreef Chemiu het volgende:

[..]

Leuk! Lukt het ook een beetje met doelen verzinnen?
Euhm.. nog niet zo, ik heb er nu geloof ik iets van 12 ofzo. Maar ik heb vandaag gewerkt en het was nogal druk dus ik kon er tijdens het werken ook niet echt over nadenken. En net een hele tijd Lips gespeeld met m'n zusje
Iets als 'beter zingen' (bij Lips) hoef ik er denk ik niet op te zetten Hehe!
Aankomend weekend heb ik wel veel tijd om doelen te verzinnen hoop ik!
pi_81106616
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 20:22 schreef han1987 het volgende:
Heb dit weekend, volgend weekend en het weekend daarna een lang weekend, dus ik ga weer beginnen met mijn doelen. Ik heb laatst weer een film gezien uit de IMDB top 250: let the right one in. Verder ben ik 3 boeken tegelijk aan het lezen, bezig met mijn kleurboek in te kleuren, een eerste bouwplaat aan het maken, een puzzel aan het maken, nieuwe gerechten uitproberen en aan het breien.
Wooh, 3 boeken tegelijk Raak je dan niet een beetje in de war? Met personages en wat er nou gebeurde enzo? Dat zou ik dus hebben, ik zou het helemaal kwijt raken
  donderdag 6 mei 2010 @ 22:07:07 #141
4177 Jojogirl
pi_81107684
3 boeken tegelijk lezen, da's toch normaal? Doe ik ook zowat standaard
Maar dat vinden de meeste mensen ook idioot van me
pi_81108009
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 22:07 schreef Jojogirl het volgende:
Echt? Misschien moet ik het ook maar eens proberen Ben eergisteren in een nieuw boek begonnen en was vandaag bij Bruna en daar zag ik er nog 2 die ik graag wil lezen, kan bijna niet wachten om daarin te beginnen. Maar meestal als ik in een tweede boek begin, lees ik het eerste gewoon niet meer uit. En er later opnieuw mee verder lukt meestal ook niet, omdat ik dan liever opnieuw zou beginnen, maar daar dan toch meestal geen zin in heb.
Eigenlijk vind ik het niet eens zo idioot hoor, ik vind het juist knap! Ik voel me meer een idioot omdat ik als vrouw zijnde niet eens 3 boeken tegelijk kan lezen Multitasken
pi_81108087
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 22:07 schreef Jojogirl het volgende:
3 reisgidsen en 3 "gewone" boeken hier.

Owja, en volgende week ga ik weer doelen halen. Ik ga naar de opera, ik ga (als het lukt) naar het ballet en ik ga naar een concert in het buitenland! En ik kan alvast 1 continent afstrepen van de 5 die ik wil bezoeken in de komende 2,5 jaar.
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_81108461
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 20:22 schreef han1987 het volgende:
Dacht even dat ik een post van mezelf las
Ben ook drie boeken gelijk aan het lezen en mijn kleurboek aan het inkleuren. Dat kleuren klinkt echt kinderachtig maar het is zo rustgevend als je veel aan je hoofd heb. Gewoon lekker kleuren en een beetje nadenken. Laatst was ik zelfs met twee doelen tegelijk bezig: kleuren en een film kijken.

Als ik weer in Nederland ben ga ik aan wat kleinere doelen werken, zoals kamperen op de Veluwe en alle provinciehoofdsteden bezoeken. Wilde er eerst ook gaan slapen, maar dat geld heb ik gewoon niet (en ken alleen mensen in Utrecht en Groningen qua provinciehoofdsteden :p ).
pi_81108817
Eigenlijk vind ik een kleurboek best een leuk idee voor mijn lijst
Mag je ook ideetjes van anderen 'lenen'? Of is dat niet de bedoeling?
pi_81109011
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 22:28 schreef Yachiru het volgende:
Eigenlijk vind ik een kleurboek best een leuk idee voor mijn lijst
Mag je ook ideetjes van anderen 'lenen'? Of is dat niet de bedoeling?
Je mag alles met je lijstje doen wat jij wilt. Want het is jouw lijstje.
Ik vind het wel leuk om er uitdagende dingen op te zetten, maar als jij alleen maar eenvoudige doelen er op wilt zetten is er niemand die zegt dat dat niet mag.
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_81109736
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 22:31 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Je mag alles met je lijstje doen wat jij wilt. Want het is jouw lijstje.
Ik vind het wel leuk om er uitdagende dingen op te zetten, maar als jij alleen maar eenvoudige doelen er op wilt zetten is er niemand die zegt dat dat niet mag.
Ja, daar heb je gelijk in Oeh, ik heb er zo'n zin in! Alleen het bedenken is al superleuk
Wel jammer dat sommige mensen een beetje apart reageren als ik ze vertel wat ik van plan ben..
Hebben jullie dat ook (gehad)?
  donderdag 6 mei 2010 @ 23:04:58 #148
4177 Jojogirl
pi_81110721
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 14:44 schreef Sylvana het volgende:
Goed van je!

Even een hele domme vraag misschien, maar hoe krijg je dat voor elkaar als je hier 3 weken geleden nog postte dat het mislukt was?

En ik heb weinig mensen echt heel specifiek over m'n 101 doelen in 1001 dagen verteld, meer over de losse doelen en daar reageren mensen wel prima op.
pi_81110857
Ik heb er niemand over verteld eigenlijk. Wel een keer op Twitter gezet maar het is niet dat ik er echt over praat.
pi_81110948
Misschien ben ik gewoon een beetje raar dan Als ik ergens enthousiast over ben moet iedereen het horen Of ze nou willen of niet!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')