abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80411658
Ik heb net een film gezien van de IMDB top 50: rosemary's baby.
De meeste zijn heel erg positief over deze film, maar ik vond er niet veel aan.
pi_80412231
Dank voor jullie inspiratie! Haha, volgens mij is mijn lijstje een samenvatting van jullie lijstjes.. Haha.. Kom er alleen nog steeds een paar te kort
pi_80437476
Weer 1 film gezien van de IMDB top 250: wall-e. Een hele leuke en grappige film om te zien.
Ook 5 kaarten verstuurd via postcrossing. Een beetje laat want de adressen lagen hier al 2 weken.
pi_80440394
Gister weer een doel behaald: hardlopen op het strand.
Ik haat het nog steeds.
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_80441008
Ik doe trouwens wel veel dingen die er eigenlijk op kunnen maar ik nu gewoon doe. Kaartjes versturen naar vrienden en familie, lijstjes maken van wat ik moet doen, minder uitgeven, etc.
  zondag 18 april 2010 @ 12:00:37 #106
299272 Oneself
Computer says 'nooo'
pi_80441164
tvp
pi_80511543
Ik heb gisteren onverwachts een doel gehaald: een dag vrijwilligerswerk doen

Mn schoonmoeder belde me 's ochtends vroeg uit bed dat ze voor het verkeersexamen nog mensen nodig hadden voor op de controleposten, aangezien er heel veel hadden afgezegd. Ik had een tijdje geleden al gezegd dat ik eventueel wel kon/wilde, en nu dus ook gedaan. Ik heb op 2 verschillende locaties gezeten, 's ochtends bij het station, waar ze moesten voorsorteren ( wat van de 90 kinderen 1/3 niet deed) en hun hand uitsteken. 's Middags zat ik bij een kruispunt met verkeerslichten, waar ze hun hand uit moesten steken en niet door rood mochten fietsen ( wat 5 kinderen wel gedaan hebben, hield mn hart vast) Tussen de middag lekker in het stadhuis gelunched, tussendoor kwamen ze thee brengen en aan het eind van de dag kreeg ik nog een verbanddoosje mee als bedankje. En het was super lekker weer, dus ben ook nog eens aardig verkleurd
pi_80512180
Ik heb ergens bij iemand anders het doel: Meedoen met prijsvragen gezien en deze ook in mijn lijst gestopt. Maar ik kan eigenlijk nauwelijks prijsvragen vinden, waar doen jullie prijsvragen? Ik zag er toevallig 1 op m'n pak cornflakes, maar die was dan weer voor kinderen etc..
pi_80512372
En vandaag weer een doel behaald: Een week lang elke dag 3 krabbels/reacties op Hyves posten. Aangezien ik gisteren niet op de pc kon heb ik die van gisteren vandaag ingehaald

Het voor 11 uur opstaan gaat nog steeds goed. Ben nu met de tweede week bezig. Denk dat ik per 1 mei met de schoonheidsdoelen ga beginnen. Dat is wel makkelijk om gewoon aan het begin van de maand mee te starten.

Edit: En weer een doel behaald, nl 3 dingen van mezelf weggeven aan een ander

[ Bericht 13% gewijzigd door _Hestia_ op 20-04-2010 17:19:23 ]
  woensdag 21 april 2010 @ 07:26:14 #110
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_80548029
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 10:50 schreef Reflectionne het volgende:
Ik heb ergens bij iemand anders het doel: Meedoen met prijsvragen gezien en deze ook in mijn lijst gestopt. Maar ik kan eigenlijk nauwelijks prijsvragen vinden, waar doen jullie prijsvragen? Ik zag er toevallig 1 op m'n pak cornflakes, maar die was dan weer voor kinderen etc..
Vroeger hadden ze op gratiz.nl een kopje prijsvragen weet ik, misschien is dat er nu nog steeds?
  FOK!fotograaf woensdag 21 april 2010 @ 07:38:48 #111
258764 Chemiu
Scheikundedoos
pi_80548101
quote:
Ik ken wel een beautysite waar ze vaak dingen weggeven via prijsvragen, het is nog kleinschalig dus de kans dat je wat wint is ook nog eens groot! Ook verzorgingsdingen, niet alleen make up. Maar die mag ik hier niet spammen denk ik, PM maar als je wil weten welke het is. Oh en Lays heeft op dit moment ook een prijsvraag! (wie bedenkt de chipssmaak).

Ik ga lekker, gisteren wezen bellen blazen in Amsterdam (je krijgt wel gekke gezichten ) en meerdere dingen in de pijplijn zitten.
pi_80628092
Even een schopje met mijn blog:

http://bumblesss.blogspot.com/
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 23 april 2010 @ 11:53:10 #113
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_80628267
quote:
Staat iig wel bij mij op de lijst, maar ik wacht gewoon tot ik een leuke tegenkom (ondertussen al tegengekomen, dus).
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_80628460
Ik voeg even een paar mensen toe, ter inspiratie want ik heb mijn lijst nog niet af.
pi_80628488
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 11:48 schreef shinydiscoball het volgende:

Leuke lijst Ik heb mijne ook nog steeds niet vol
pi_80631213
Nog 7 goals, help mij!
pi_80631702
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 11:57 schreef Reflectionne het volgende:

[..]

Leuke lijst Ik heb mijne ook nog steeds niet vol
Thanks!

eeh nog 7. Moeilijk he! Heb je al op de officiele site gekeken?
pi_80638972
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 11:48 schreef shinydiscoball het volgende:

Wat vond je het leukst aan Edinburgh (aangezien je er terug naartoe wilt zal je er wel zijn geweest en was het leuk)? Hele lijst is leuk btw.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_80639274
Veel nieuwe mensen weer. Dit weekend eens even de lijsten doornemen...

Een doel op mijn lijst is 100 euro aan een goed doel geven. Als mijn vakantiegeld gestort is, ga ik dat eens doen. Ik heb al een doel op het oog: 2unite

Verder bijna klaar met mijn doel om twee keer per week te bloggen voor 3 maanden en het doel om 60 dagen lang dagelijks een dagboek bij te houden, is vorige week al afgerond.
pi_80641231
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 17:04 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Wat vond je het leukst aan Edinburgh (aangezien je er terug naartoe wilt zal je er wel zijn geweest en was het leuk)? Hele lijst is leuk btw.
Oh man das bijna niet uit te leggen. Het is die sfeer, die heuvels, dat groen, de historische gebouwen...het heeft heel veel weg van een donkere middeleeuwse stad door de grote grijze en historische gebouwen die overal staan en bijvoorbeeld dingen als een kerkhof midden in de stad. Maar als de zon schijnt, heeft de stad ineens een hele vrolijke uitstraling.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 0% gewijzigd door shinydiscoball op 23-04-2010 18:51:23 ]
pi_80641726
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 18:10 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

Oh man das bijna niet uit te leggen. Het is die sfeer, die heuvels, dat groen, de historische gebouwen...het heeft heel veel weg van een donkere middeleeuwse stad door de grote grijze en historische gebouwen die overal staan en bijvoorbeeld dingen als een kerkhof midden in de stad. Maar als de zon schijnt, heeft de stad ineens een hele vrolijke uitstraling.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*Zet Edinburgh op lijstje met vakantiebestemmingen. Dat klinkt geweldig .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_80726160
Over die prijsvragen: die van Gratiz vind ik niet leuk, daar staat het antwoord bij..

Heb er nog 1 bedacht, vind ik zelf wel grappig: Alle Knor Wereldgerechten eten. Zijn er 25 :p
Ik moet er nog 5 en 't is super moeilijk! Zit daar in het archief te kijken enzo, maar kan niks vinden.
pi_80938377
Ik ben gisteren begonnen met een week vegetarisch eten. Het lijkt niet veel, een week, maar ik ben toch wel een grote vleesliefhebber dus ik vind het wel een big deal
pi_80951459
Echt vegetarisch vegetarisch of gewoon geen vlees?

Wil nog steeds een maandje biologisch+geen gelatine en zulks eten. Maar ik gooi altijd achteloos winegums en jellybeans en kaas met dierlijk stremsel in mijn mandje
Ben ook geen vegetariėr ofzo maar als ik nu een maandje geen vlees eet is het niet moeilijk want dat doe ik onbewust heel vaak, dus maar even mijn 'doel' aangepast naar super-vegetarisch ipv slechts vleesloos.
  zondag 2 mei 2010 @ 22:53:54 #125
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_80952142
Grappig PiperMaru, dat doel heb ik ook staan En ik wens je succes want het is nog best lastig als je dat niet gewend bent. Heb je nog huisgenoten om rekening mee te houden? Hier gaan man en zoonlief het denk ik ook best vervelend vinden, dus ik denk dat er sowieso een keer of 2 vleesvervanger (Quorn/Tivall/etc) tussen gaat zitten. En het wordt hier dus ook vleesloos eten en niet helemaal veganistisch. Dat laatste vind ik met alle dingen die m'n kinderen eten en ik gewoon vrolijk meesnoep te ingewikkeld.

Zijn al die 25 wereldgerechten nog wel verkrijgbaar Reflectionne? Want volgensmij zijn er ook een aantal uit het assortiment verdwenen in de loop der tijd. Ah ik zie het al op de site van knorr, deze zouden allemaal nog gewoon in de handel moeten zijn. Maar je kan ze niet vinden bij je lokale super ofzo?

Ik ben vandaag trouwens precies 100 dagen bezig zag ik net toevallig. Heb er meteen een blogpost aan gespendeerd Ondertussen heb ik 6 doelen al helemaal behaald en 49 blogs geschreven. Ik lijk wat achter te liggen op schema, maar heb veel langlopende en meerdelige doelen waar ik allemaal hard mee bezig ben, dus het komt helemaal goed met nog 901 dagen te gaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')