Vroeger hadden ze op gratiz.nl een kopje prijsvragen weet ik, misschien is dat er nu nog steeds?quote:Op dinsdag 20 april 2010 10:50 schreef Reflectionne het volgende:
Ik heb ergens bij iemand anders het doel: Meedoen met prijsvragen gezien en deze ook in mijn lijst gestopt. Maar ik kan eigenlijk nauwelijks prijsvragen vinden, waar doen jullie prijsvragen? Ik zag er toevallig 1 op m'n pak cornflakes, maar die was dan weer voor kinderen etc..
Ik ken wel een beautysite waar ze vaak dingen weggeven via prijsvragen, het is nog kleinschalig dus de kans dat je wat wint is ook nog eens groot! Ook verzorgingsdingen, niet alleen make up. Maar die mag ik hier niet spammen denk ik, PM maar als je wil weten welke het is. Oh en Lays heeft op dit moment ook een prijsvraag! (wie bedenkt de chipssmaak).quote:Op dinsdag 20 april 2010 10:50 schreef Reflectionne het volgende:
Ik heb ergens bij iemand anders het doel: Meedoen met prijsvragen gezien en deze ook in mijn lijst gestopt. Maar ik kan eigenlijk nauwelijks prijsvragen vinden, waar doen jullie prijsvragen? Ik zag er toevallig 1 op m'n pak cornflakes, maar die was dan weer voor kinderen etc..
Staat iig wel bij mij op de lijst, maar ik wacht gewoon tot ik een leuke tegenkom (ondertussen al tegengekomen, dus).quote:Op dinsdag 20 april 2010 10:50 schreef Reflectionne het volgende:
Leuke lijstquote:Op vrijdag 23 april 2010 11:48 schreef shinydiscoball het volgende:
Even een schopje met mijn blog:
http://bumblesss.blogspot.com/
Thanks!quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:57 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Leuke lijstIk heb mijne ook nog steeds niet vol
Wat vond je het leukst aan Edinburgh (aangezien je er terug naartoe wilt zal je er wel zijn geweest en was het leuk)? Hele lijst is leuk btw.quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:48 schreef shinydiscoball het volgende:
Even een schopje met mijn blog:
http://bumblesss.blogspot.com/
Oh man das bijna niet uit te leggen. Het is die sfeer, die heuvels, dat groen, de historische gebouwen...het heeft heel veel weg van een donkere middeleeuwse stad door de grote grijze en historische gebouwen die overal staan en bijvoorbeeld dingen als een kerkhof midden in de stad. Maar als de zon schijnt, heeft de stad ineens een hele vrolijke uitstraling.quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:04 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Wat vond je het leukst aan Edinburgh (aangezien je er terug naartoe wilt zal je er wel zijn geweest en was het leuk)? Hele lijst is leuk btw.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door shinydiscoball op 23-04-2010 18:51:23 ]
quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:10 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Oh man das bijna niet uit te leggen. Het is die sfeer, die heuvels, dat groen, de historische gebouwen...het heeft heel veel weg van een donkere middeleeuwse stad door de grote grijze en historische gebouwen die overal staan en bijvoorbeeld dingen als een kerkhof midden in de stad. Maar als de zon schijnt, heeft de stad ineens een hele vrolijke uitstraling.*Zet Edinburgh op lijstje met vakantiebestemmingen. Dat klinkt geweldigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |