Heel leuke lijst!quote:Op maandag 12 april 2010 11:40 schreef verregentmeisje het volgende:
Ik ben gisteren begonnen met het project![]()
Mijn blog: http://lovexsyndrome.blogspot.com/
Ben benieuwd hoe het zal gaan
Leuke lijst!quote:Op maandag 12 april 2010 11:40 schreef verregentmeisje het volgende:
Ik ben gisteren begonnen met het project![]()
Mijn blog: http://lovexsyndrome.blogspot.com/
Ben benieuwd hoe het zal gaan
Ik ga waarschijnlijk stoppen met SPH en SPW4 kinderopvang doen ( =nieuwe opleiding) en dan BBL, dus 4 dagen in de week werken en 1 dag in de week naar school. Maar ik twijfel ook nog om over te stappen naar pedagogiek. Heb iig woensdag informatiebijeenkomst over SPW4 en donderdag moet ik toch nog ff naar school toe, dus dan ff brochure van pedagogiek meenemenquote:Op maandag 12 april 2010 23:59 schreef Chemiu het volgende:
@Sylvana: grappig, ik ga een precies tegenovergesteld doel proberen te halen: voor 22.30 gaan slapen/in bed liggen. Heb je al wel een nieuwe stage gevonden voor volgend jaar?
En eerder naar bed gaan?quote:Op woensdag 14 april 2010 13:26 schreef Sylvana het volgende:
En het doel om voor 11 uur op te staan is na 3 dagen al misluktIk had mn wekker wel op 11 uur gezet, maar ben daarna weer in slaap gevallen en werd om kwart voor 12 weer wakker. Ben druk aan het verhuizen en ongesteld, heb last van mn buik, rug en hoofdpijn, dus had het blijkbaar even nodig. Volgende week maar opnieuw proberen dus
Dat is geen doel van me, maar was al niet zo heel laat naar bed gegaan gisteren ( kwart over 11, na de voetbal)quote:
Maar dat is toch een logisch gevolg?quote:Op woensdag 14 april 2010 19:24 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Dat is geen doel van me, maar was al niet zo heel laat naar bed gegaan gisteren ( kwart over 11, na de voetbal)
Nouja, ik ging om kwart over 11 naar bed en om 11 uur eruit komen lukte niet, waarschijnlijk dus vanwege die hoofd-, buik- en rugpijn. Daar had ik 's nachts wel aardig van wakker gelegen. Morgen moet ik wel op tijd mn bed uit ( 7 uur) omdat ik naar school moet voor supervisie.quote:Op woensdag 14 april 2010 20:21 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Maar dat is toch een logisch gevolg?
Ik kan ook wel vroeg willen opstaan, maar als ik om 3 uur ga slapen lukt het niet.
Of heb je een slaapprobleem?
En? Ben je geweest?quote:Op dinsdag 13 april 2010 00:21 schreef PiperMaru het volgende:
Morgen is de laatste dag die op mijn oproep voor bloed geven staat. Ik heb het steeds uitgesteld, omdat ik het toch best eng vind. Maar morgen ga ik echt!! Dan kan ik weer een doel afstrepen
Zo die heb je ook meteen met overtuiging gehaald zeg! Wat goed!quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:37 schreef Reflectionne het volgende:
Jeuj! M'n eerste taken voltooid, een moeilijk vak gehaald (na 4 keer dat tentamen maken) en een vak halen met een cijfer hoger dan een 8 (datzelfde tentamen). Voelt goed zeg!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |