Spieken bij lijsten van anderen helpt altijd goed. Een beetje van jezelf en een beetje van maggi, zeg maarquote:Op woensdag 7 april 2010 19:43 schreef Puala het volgende:
Ik ben op de helft met mijn doelen bedenken en weet het nu niet meer
uhm die had je igg wel.quote:Op donderdag 1 april 2010 19:13 schreef frame-saw het volgende:
Foei, haha. Al snap ik niet dat het zo moeilijk kan zijn. Minstens een week moet toch wel lukken?
Maar ik vind Mac dan ook helemaal niet zo lekker (al zijn de veggieburgers hier echt heerlijkMaar die heb je in NL niet).
Ja en volgens mij waren ze anders? Hier heb je echte bean burgers (kwam ik pas achter nadat ik een bean burger had besteld in een caféquote:Op donderdag 8 april 2010 00:35 schreef -Engel- het volgende:
[..]
uhm die had je igg wel... maar nu niet meer
Mag ik je foto's zien van Doel?quote:Op donderdag 8 april 2010 12:26 schreef LizLot het volgende:
Ik ben ook sinds 2 dagen begonnen met Day zero, mijn blog is: http://day0eva.wordpress.com
Oh wacht, foutje van mij. Jij had iets over foto's en Doel. En doel is ook een plaatsje, dus vandaar dat ik het door de war haaldequote:
Haha ik snap het eigenlijk nog niet. Bedoel je doel 16 en 21? Die met elkaar te maken hebben?quote:Op donderdag 8 april 2010 12:41 schreef Puala het volgende:
[..]
Oh wacht, foutje van mij. Jij had iets over foto's en Doel. En doel is ook een plaatsje, dus vandaar dat ik het door de war haalde
Oooh ik snap nu pas wat je bedoelt. Ik las niet goed. Je dacht van een plaatsje dat Doel heet denk ik?quote:Op donderdag 8 april 2010 13:00 schreef LizLot het volgende:
[..]
Haha ik snap het eigenlijk nog niet. Bedoel je doel 16 en 21? Die met elkaar te maken hebben?
Dat iddquote:Op donderdag 8 april 2010 13:07 schreef LizLot het volgende:
[..]
Oooh ik snap nu pas wat je bedoelt. Ik las niet goed. Je dacht van een plaatsje dat Doel heet denk ik?
Hihi
Dat doel heb ik ook en is bij mij ook nog niet gelukt. Is idd erg lastig, aangezien ik als ik moet wachten op de trein ook vaak ff snel wat haal bij de AH to go of de Kiosk. Vanavond trampolinespringenquote:Op donderdag 8 april 2010 20:05 schreef Chemiu het volgende:
Sommige van mijn doelen zijn zwaarder dan ik had verwacht. Een maand geen eten kopen onderweg, en dan gister mn boterhammen vergeten bijvoorbeeld. Had wel genoeg andere spullen bij me, maar normaal was ik meteen de AH ingedoken
. En dit is pas de eerste week, er komen er nog 3 aan met veel avondcollege (dan wil ik snoep/koek) en wachtmomenten op het station
. Maarja, gister liet wel zien dat ik het ook best kan zónder wat te halen. Met moeite.
Ik heb (achteraf gezien) de moeilijkst mogelijk maand gekozen. 2x per week avondcollege (met veel pauzes), als ik op zo'n dag honger krijg zou ik gewoonlijk wat extra halen. Nu moet ik het uitzingen van 8 tot 22 uur. Gaat allemaal prima, maar het idee dat ik niets extra ga kopen geeft al dat ik extra trek hebquote:Op vrijdag 9 april 2010 12:08 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Dat doel heb ik ook en is bij mij ook nog niet gelukt. Is idd erg lastig, aangezien ik als ik moet wachten op de trein ook vaak ff snel wat haal bij de AH to go of de Kiosk. Vanavond trampolinespringen
Gek op boeken lezen zo te zien?quote:Op maandag 12 april 2010 11:40 schreef verregentmeisje het volgende:
Ik ben gisteren begonnen met het project![]()
Mijn blog: http://lovexsyndrome.blogspot.com/
Ben benieuwd hoe het zal gaan
Haha bedankt, en inderdaad: gek op lezen!quote:Op maandag 12 april 2010 12:02 schreef Lotteu het volgende:
[..]
Gek op boeken lezen zo te zien?
Hihi, leuke lijst!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |