Oh dat is wel handig ja, leuk dat je het lijstje geupdate hebt! Ik zie wel dat er eentje ontbreekt, PiperMaru staat er nu niet bij:quote:Op donderdag 1 april 2010 10:46 schreef pumpkinsoup het volgende:
Oh en als diegene die het topic sluit, in het vervolg dan het vorige topic even wilt doorlezen om te kijken of er nog nieuwe blogs in de OP moeten, dan blijft het lijstje ook up-to-date
quote:
Helemaal niet gezien! Ik heb hem er bij gezetquote:Op donderdag 1 april 2010 10:56 schreef Chemiu het volgende:
[..]
Oh dat is wel handig ja, leuk dat je het lijstje geupdate hebt! Ik zie wel dat er eentje ontbreekt, PiperMaru staat er nu niet bij:
[..]
Dank voor de oplettendheid!quote:Op donderdag 1 april 2010 10:56 schreef Chemiu het volgende:
[..]
Oh dat is wel handig ja, leuk dat je het lijstje geupdate hebt! Ik zie wel dat er eentje ontbreekt, PiperMaru staat er nu niet bij:
[..]
Sorry, ik moest even heel hard lachen!quote:Op donderdag 1 april 2010 18:59 schreef pumpkinsoup het volgende:
omg dikke faal. meteen eerste dag al mcdonalds, ik begin morgen wel
50 dagen hetzelfde landschap/uitzicht/stukje tuin en dat in een fimpje achter elkaar monteren? (zodat je bijv een bloemetje ziet groeien, of het weer steeds mooier wordt)quote:Op donderdag 1 april 2010 15:06 schreef PiperMaru het volgende:
[..]
Dank voor de oplettendheid!
Gaat erg goed met Day Zero hier! Wil binnenkort weer met een aantal nieuwe doelen beginnen. Sowieso volgende week voor 't eerst bloed geven. Verder wil ik beginnen met een fotografieproject waarbij ik 50 dagen lang elke dag een foto maak en op mijn blog plaats. Moet alleen nog een thema bedenken, is nog niet zo makkelijk...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |