abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 1 april 2010 @ 10:44:29 #1
75969 isitreal
or is it riel
pi_79822071
Hoi,

Ik ben op zoek naar Windows vista. Mijn pc heeft het begeven en vraagt om de herstel cd.

Erg leuk ware het niet dat ik deze pc tweedehands heb gekocht zonder cd (wel met code)
Dus eventueel een link van Microsoft waar ik hem kan laten opsturen is ook prima.
if you dont have a social life, you can talk about mine.
  donderdag 1 april 2010 @ 10:45:40 #2
73244 MikeT80
ICT... I like it
pi_79822112
is het toevallig een hp ???
Here I Am !!!
  donderdag 1 april 2010 @ 10:47:10 #3
296841 cheshircat
It's spelled with an e
pi_79822159
is die code niet gekoppeld aan die cd? Want dan zou je aan een andere cd weinig hebben. Makkelijk te testen door er een van een van je vrienden ofzo te lenen
`we're all mad here. I'm mad. You're mad.'
`How do you know I'm mad?' said Alice.
`You must be,' said the Cat, `or you wouldn't have come here.'
pi_79822372
quote:
Op donderdag 1 april 2010 10:47 schreef cheshircat het volgende:
is die code niet gekoppeld aan die cd? Want dan zou je aan een andere cd weinig hebben. Makkelijk te testen door er een van een van je vrienden ofzo te lenen
Onwaarschijnlijk, maar het kan wel zijn dat je een OEM dvd/cd's moet hebben van hetzelfde merk i.v.m. de recoveryprocedure.
pi_79824237
Je kan toch gewoon de 'standaard' vista installatie dvd downloaden opsnorren? En dan vervolgens alles formatteren, nieuwe partities maken en dan vervolgens de boel herinstalleren met de code van je PC?
pi_79825639
Nee dat kan niet. De versie moet wel gelijk zijn met de sticker: dus sticker van Home Premium, dan ook een OEM-cd van Home Premium. OEM ja, geen full-licence want dat doet hij niet.

Ik heb exact hetzelfde gehad, en geloof me, Microsoft helpt je niet, en een leverancier misschien.

Succes!
GRAAG VERWIJDEREN
pi_79825681
Nope, software verhandelen doen we niet in V&
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')