Dat dus, achterlijke mongoolquote:Op donderdag 1 april 2010 09:20 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Ja want door de kilometerheffing zijn alle files ineens als sneeuw voor de zon verdwenen.
Ik denk dat het wel een beetje zal helpen, mensen die tijdens spits niet hoeven te rijden doen het dan ook niet.quote:Op donderdag 1 april 2010 09:20 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Ja want door de kilometerheffing zijn alle files ineens als sneeuw voor de zon verdwenen.
Mensen zoals jij verplaatsen hun afspraak dan!!!quote:Op donderdag 1 april 2010 09:28 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel een beetje zal helpen, mensen die tijdens spits niet hoeven te rijden doen het dan ook niet.
Ja klopt.quote:Op donderdag 1 april 2010 09:30 schreef banapples het volgende:
[..]
Mensen zoals jij verplaatsen hun afspraak dan!!!
Je bedoelt die mensen die er nu dagelijks voor hun lol staan, maar er eigenlijk helemaal niet eens uit moeten, ja dan heb je wel een punt.quote:Op donderdag 1 april 2010 09:28 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel een beetje zal helpen, mensen die tijdens spits niet hoeven te rijden doen het dan ook niet.
Die drie auto's bedoel je?quote:Op donderdag 1 april 2010 09:34 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Je bedoelt die mensen die er nu dagelijks voor hun lol staan, maar er eigenlijk helemaal niet eens uit moeten, ja dan heb je wel een punt.
Ik zeg ook het zal een beetje helpen, nu vermijden mensen de spits om te voorkomen dat ze vast komen te zitten, als de kilometerheffing komt dan DAT en ook om te besparen! maar het moet natuurlijk wel eerlijk blijven, niet dat de overheid on naait(net als altijd).quote:Op donderdag 1 april 2010 09:34 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Je bedoelt die mensen die er nu dagelijks voor hun lol staan, maar er eigenlijk helemaal niet eens uit moeten, ja dan heb je wel een punt.
.Mov file, die kut file van Digitale Harddisk videorecorder die onleesbaar is voor de meeste mediaplayers.quote:Op donderdag 1 april 2010 10:01 schreef wise het volgende:
om welke file ging het? om een .doc file of een .avi file?
wie is TS?quote:Op donderdag 1 april 2010 11:13 schreef RooieVanGestel het volgende:
Haha, TS denkt dat je in Nederland altijd door kan rijden en is daardoor niet op tijd weggegaan
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |