Ja het is wat hé!quote:Op donderdag 1 april 2010 08:54 schreef Ladylike het volgende:
En dit is nou de generatie die voor mijn oude dag moet zorgen
quote:Op donderdag 1 april 2010 08:56 schreef Eisoep het volgende:
[..]
Ja het is wat hé!
ik vind het zelf ook niet grappig dat ik door mijn wekker heen slaap whats wrong with me?!
dat vind ik het meest triestequote:Op donderdag 1 april 2010 08:51 schreef Eisoep het volgende:
ik ga maar niet heen ben toch om 12:15 weer uit.
iddquote:Op donderdag 1 april 2010 08:56 schreef Vengerr het volgende:
Je bent ontslagen!
(Ik zeg het maar vast voor als je over een paar jaar een poging doet te werken.)
Ontslagen worden als je nog niet eens aangenomen bent....quote:Op donderdag 1 april 2010 08:56 schreef Vengerr het volgende:
Je bent ontslagen!
(Ik zeg het maar vast voor als je over een paar jaar een poging doet te werken.)
Als het je de hele week al gebeurd.. Misschien 2 wekkers zetten? Verandering van geluidje helpt meestal welquote:Op donderdag 1 april 2010 08:56 schreef Eisoep het volgende:
[..]
Ja het is wat hé!
ik vind het zelf ook niet grappig dat ik door mijn wekker heen slaap whats wrong with me?!
ik ga niet door de regen op de brommer als ik hoogstwaarschijnlijk toch de les niet meer inkom de moeite doen om naar school te gaanquote:Op donderdag 1 april 2010 08:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
[..]
dat vind ik het meest trieste
verslapen kan iedereen gebeurendaar geef ik je wel gelijk in
[..]
idd
goede mentaliteit van TS
werkt niet.quote:Op donderdag 1 april 2010 09:10 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Als het je de hele week al gebeurd.. Misschien 2 wekkers zetten? Verandering van geluidje helpt meestal wel
Alleen echte G's doen dat.quote:Op donderdag 1 april 2010 09:12 schreef Eisoep het volgende:
[..]
ik ga niet door de regen op de brommer als ik hoogstwaarschijnlijk toch de les niet meer inkom de moeite doen om naar school te gaan
Wat ben jij een godvergeten pootjequote:Op donderdag 1 april 2010 09:12 schreef Eisoep het volgende:
[..]
ik ga niet door de regen op de brommer als ik hoogstwaarschijnlijk toch de les niet meer inkom de moeite doen om naar school te gaan
Conniequote:Op donderdag 1 april 2010 09:10 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Als het je de hele week al gebeurd.. Misschien 2 wekkers zetten? Verandering van geluidje helpt meestal wel
Ik herhaal:quote:Op donderdag 1 april 2010 09:12 schreef Eisoep het volgende:
[..]
Wat hij zegt, maar dan in vrouwelijke variant.quote:Op donderdag 1 april 2010 09:16 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wat ben jij een godvergeten pootje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./Kiek um goan!!!!!!!!!!
ik kon altijd nog met de bus maar dan ben ik nog later..quote:
Oh, is TS een vrouwquote:Op donderdag 1 april 2010 09:18 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Wat hij zegt, maar dan in vrouwelijke variant.
het is echt zo zelfs als ik ''wakker'' gebeld word dan slaap ik eigenlijk nog.quote:Op donderdag 1 april 2010 09:19 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Haj
Overigens wat een bullshit dat geen wekker jou wakker kan krijgen zeg.
En dus maak je een topic aan op fokquote:Op donderdag 1 april 2010 09:19 schreef Eisoep het volgende:
[..]
ik kon altijd nog met de bus maar dan ben ik nog later..
kan ik beter mijn tijd besteden aan shit voor school die ik hier thuis kan maken.
zo'n BS heb ik nog nooit gehoordquote:Op donderdag 1 april 2010 09:23 schreef Eisoep het volgende:
[..]
het is echt zo zelfs als ik ''wakker'' gebeld word dan slaap ik eigenlijk nog.
dan herinner ik me geeneens dat iemand mij heeft gebeld en wat ik allemaal heb gezegd in mijn slaap.
ik bel soms ook gewoon mensen als ik slaap dan schrik ik soms wel wakker van het geschreeuw aan de andere kant van de lijn omdat ik dan niet reageer
nee ik zie dat jij ook hard aan het werk bentquote:Op donderdag 1 april 2010 08:54 schreef Ladylike het volgende:
En dit is nou de generatie die voor mijn oude dag moet zorgen
ik ben iig OP mijn werkquote:Op donderdag 1 april 2010 09:30 schreef Waaghals het volgende:
[..]
nee ik zie dat jij ook hard aan het werk bent
tegenwoordig noemen ze ook alles een baanquote:Op donderdag 1 april 2010 09:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik ben iig OP mijn werk![]()
Ik krijg geen loon, ik krijg aanwezigheidspremie![]()
Maar tof dat jij mijn taken kunt zien zo
dan geloof je het niet het gebeurd niet vaak maar ik doe rare dingen als ik slaapquote:Op donderdag 1 april 2010 09:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
En dus maak je een topic aan op fok
Je wordt steeds minder geloofwaardig
[..]
zo'n BS heb ik nog nooit gehoord
Zolang je niet 's morgens wakker wordt met een gebruikt condoom in je reet valt het wel meequote:Op donderdag 1 april 2010 09:33 schreef Eisoep het volgende:
[..]
dan geloof je het niet het gebeurd niet vaak maar ik doe rare dingen als ik slaap
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |