abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79818572
om een vreemde reden dichtgegegooid, maar volgens mij hoort deze oproep wel degelijk thuis in V&A

Voor aanstaande zaterdag ben ik op zoek naar een vrijwilliger die mij mee wil helpen met een verhuizing. Het gaat om 3 eikenhouten kasten (3 delig), hoekbank, wasmachine, wasdroger, vaatwasser, aquarium van 1 bij 2 meter, eikenhouten kledingkast (2 delig) eethoek en stoelen, gaskachel en een eikenhouten (zware) boekenkast.

Alles moet gesjouwd worden naar de 5e verdieping van een flat (geen lift) vandaar dat ik wel wat hulp kan gebruiken.

Voor je hulp krijg je koffie en koek de hele dag en na de verhuizing is er bier en patat inbegrepen

De klus vindt plaats in Leeuwarden
pi_79818643
Hoe vol moet dat appartementje zijn? Want als het een appartement is is er wel een lift....
  donderdag 1 april 2010 @ 08:37:22 #3
197231 goeiemoggel
De bedrijfsbuffel
pi_79818660
Dat andere topic is misschien dichtgegooid omdat het vragen/aanbieden van diensten niet toegestaan is hier.
pi_79818717
Daar vraag je toch gewoon vrienden voor?
pi_79818753
quote:
Op donderdag 1 april 2010 08:36 schreef DrukVout het volgende:
Hoe vol moet dat appartementje zijn? Want als het een appartement is is er wel een lift....
het is een flat (5 hoog) van de woningbouw en nee er is dus geen lift. Anders vraag ik het niet
pi_79818776
Het topic is gesloten omdat het niet is toegestaan om diensten te vragen en aan te bieden in V&A
Juin uit Eigen Tuin!
pi_79818792
Wat is niet toegestaan

Linken naar andere (verkoop)sites zoals marktplaats of speurders in je advertentie.

Aangepaste firmware en modchips (als het om softmods gaat, zet dan de firmware terug).

Wapens/verdedigingsmateriaal (in welke vorm dan ook).

Software(licenties) uitgezonderd spellen.

Het aanbieden van domeinnamen, emailadressen/bestanden, gameaccounts, bestanden of complete sites.

Het aanbieden van dieren (voor het gratis aanbieden van dieren kun je terecht in Flora en Fauna).

Het (Commercieel) vragen of aanbieden van diensten.

Aanbieden van zelfgemaakte kunst en hobbyproducten.

Het aanbieden van, of vragen naar alcohol en drugs.
Juin uit Eigen Tuin!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')