Ja, alweerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het komt goed. Zo niet, dan toch
Gezelligheid kent geen tijdquote:Op donderdag 1 april 2010 22:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben er ook nog even.
Haha tja... das ook een puntquote:Op donderdag 1 april 2010 22:12 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nou ja, anders duurt het nog langer voor ik spullen heb
niemand en iedereenquote:Op donderdag 1 april 2010 22:44 schreef Yoppie het volgende:
Wie is trouwens toch die Anonieme Fokker?
moet je gewoon aanzetten dat alleen mensen die ingelogt zijn op je fobo kunnen komenquote:Op donderdag 1 april 2010 23:06 schreef Yoppie het volgende:
[..]
Das waar, maar ik wil graag weten wie er in mn fotoboek gluurt
Volgens mij heb ik dat aan, maar je kan ook aanzetten, dacht ik, dat je anoniem kijkt....quote:Op donderdag 1 april 2010 23:07 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
moet je gewoon aanzetten dat alleen mensen die ingelogt zijn op je fobo kunnen komen
Dan is de keuze vrij snel gemaakt denk ik... wow.quote:Op donderdag 1 april 2010 19:59 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Het lijkt er niet op:
Als ik een 1 jarig Sim only abonnement neem met hetzelfde aantal belminuten en hetzelfde hetzelfde mobiel internetabonnement wat ik nu heb, dan is dat 22,50 per maand. Kies ik voor sneller mobiel internet dan is dat 27,50 per maand.
Een vergelijkbaar abonnement maar dan voor 2 jaar mét telefoon is 21 euro per maand. En met sneller mobiel internet 26 euro per maand.
En de 1 jarige variant (met mobiel) is respectievelijk 28,50 en 33,50 euro.
quote:
Ik ben vast een hele slechte homo maar wat is het verschil tussen prosecco en wijn?quote:
Op een podium?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |