volgens mij moet ik dan toch eerst zelf kind-af zijnquote:Op donderdag 1 april 2010 19:53 schreef Desmonkey het volgende:
Stroek wanneer krijg je kinderen?
Het lijkt er niet op:quote:
maar weet je ook al merk en type smartphone je wil ?quote:Op donderdag 1 april 2010 19:59 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Het lijkt er niet op:
Als ik een 1 jarig Sim only abonnement neem met hetzelfde aantal belminuten en hetzelfde hetzelfde mobiel internetabonnement wat ik nu heb, dan is dat 22,50 per maand. Kies ik voor sneller mobiel internet dan is dat 27,50 per maand.
Een vergelijkbaar abonnement maar dan voor 2 jaar mét telefoon is 21 euro per maand. En met sneller mobiel internet 26 euro per maand.
zaterdag is geen 2e paasdagquote:Op donderdag 1 april 2010 20:08 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Neem je dan wel je overlevingspakket mee?
1e/2e geen verschil volgens mijquote:
Lampen, een kastje, een tafeltje, kapstok en nog wat frutsels voor aan de muurquote:Op donderdag 1 april 2010 20:11 schreef Baltar het volgende:
[..]
En wat ga je nog allemaal voor je paleisje aanschaffen???
Vitamine B12 injectionsquote:Op donderdag 1 april 2010 18:59 schreef Ang3l het volgende:
Bluuurgh. Zo optreden in de Zenith.
Let's get this over with.
Ik ben strontverkouden
paardag?quote:Op donderdag 1 april 2010 19:44 schreef Stroekie het volgende:
zo 1e en 2e paardag onder de pannen. Heerlijk de millennium triologie films kijken. Beter dan auto- en meubelboulevard
en dan ben je eindelijk klaar?quote:Op donderdag 1 april 2010 20:39 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Lampen, een kastje, een tafeltje, kapstok en nog wat frutsels voor aan de muur
hoezo kom je terug dan?quote:Op donderdag 1 april 2010 20:51 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
en dan ben je eindelijk klaar?![]()
Ben nu ook bezig met het zoeken van een huis in A'dam.. voor als ik hier later in het jaar voor onbepaalde tijd verblijf.
quote:
Ojee.......quote:Op donderdag 1 april 2010 20:51 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
en dan ben je eindelijk klaar?![]()
Ben nu ook bezig met het zoeken van een huis in A'dam.. voor als ik hier later in het jaar voor onbepaalde tijd verblijf.
Tegenwoordig doe ik de ochtend, middag en soms de avondploegquote:Op donderdag 1 april 2010 20:53 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
jij bent ook weer terug hier. Maar je hoorde toch bij de middagploeg voorheen?
Gaat slecht met mijn moeder. Dus ik wil in de buurt blijven. Ik ga nog wel straks terug. En dan kom ik tegen de zomer weer hier. Tenminste, dat is het plan. Maar dat verandert ook per dag.quote:
Wat heeft je moeder dan? ernstig?quote:Op donderdag 1 april 2010 20:55 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Gaat slecht met mijn moeder. Dus ik wil in de buurt blijven. Ik ga nog wel straks terug. En dan kom ik tegen de zomer weer hier. Tenminste, dat is het plan. Maar dat verandert ook per dag.
That you remember?quote:Op donderdag 1 april 2010 20:53 schreef Baltar het volgende:
[..]
Ojee.......
Moet je dan weer de kast in? zal wel neem ik aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |