Tsja gevoel voor humor is niet iedereen gegeven.quote:
"je veter zit los" zeggen terwijl hij gewoon vast zitquote:Ik heb zin om eens een echt goeie 1 april grap uit te halen. Wie weet nog wat
Je caps-lock staat niet aan.quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:07 schreef Anarith het volgende:
KLAGER, BEDENK GEWOON IETS GOEDS IPV TE ZEUREN
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit dus.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:15 schreef RickoKun het volgende:
IK KEN ER EENTJE!
"
jij: HEY JE JURKJE IS ROOD KLEURIG
meisje: HE?!
jij: LOLZ TUURLIJK NIET, JE BENT NOG MAAR 11 DUS JE HELE KUT PRODUCEERT NOG NIET VAN DIE RUIGE BLOEDBONKJES EN SLIERTJES DIE JE TOT IN JE BAARMOEDER VOELT WHEHHEHEHEHE!!!!!!!!
En als hij dan voor de amateurtak is?quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:11 schreef tong80 het volgende:
Zeggen tegen een Feijenoorder 'Ik denk dat jullie kampioen worden volgend jaar.'
Hypocrietquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:07 schreef Anarith het volgende:
KLAGER, BEDENK GEWOON IETS GOEDS IPV TE ZEUREN
Dat ie zich niet moet schamen voor de Topklassequote:Op woensdag 31 maart 2010 23:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En als hij dan voor de amateurtak is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IK KLAAG NIET, IK VERHEUGquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:13 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Hypocriet![]()
Help! zeer belangrijk, (dit is een leuk topic)
quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:22 schreef Drinky het volgende:
Ik heb geen 1 april nodig om grappig te zijn, ik ben altijd grappig
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |