Stiekem wil ik ook KEL-access, maar geen zin om er een half jaar op te wachten.quote:
Nogal.quote:
en zeker ook eergisterenquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Negenentwintig![]()
Net als gister
Je bent nog geen 30.quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Negenentwintig![]()
Net als gister
Dat geloof ik nog steeds niet he. Ik blijf lekker bij die 25 jaar.quote:
Ja maar dan eet ik ze allemaal op en word ik dik.quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Oh ik heb ze gewoon naast de pc liggen, heb geen zin om telkens naar de kast te moeten lopen
Dan doe je dat tochquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:35 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat geloof ik nog steeds niet he. Ik blijf lekker bij die 25 jaar.
Van dat misselijk heb ik geen last vanquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:35 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja maar dan eet ik ze allemaal op en word ik dik.![]()
En misselijk.
Ik echt heel laat pas, maar dan ben ik ook goed misselijkquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Van dat misselijk heb ik geen last van
Wil ik me misselijk eten dan moet ik misselijk zijn, maar meestal als ik misselijk ben en wat eet gaat het weer overquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:37 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik echt heel laat pas, maar dan ben ik ook goed misselijk
Ligt ook aan waar jij je hebt gesnedenquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:38 schreef DeLuna het volgende:
Ik sneed me op mijn werk aan een kartonnen doos, klein sneetje, beetje bloed, maar een pijn. WTF![]()
Trustequote:
Mijn linker ringvinger.quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ligt ook aan waar jij je hebt gesneden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |