Ik zeg doen, ik verveel me altijd dood met koninginnedag.quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb zonet vernomen dat Rinus met koninginnedag in Heerenveen optreedt.Zullen we erheen?
Yup op een vrijdag(heb net even gespiektquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:25 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Whut, dat kan niet. Vrijdag toch. Ik was vorig jaar op een donderdag jarig. Maar nu twijfel ik.
Ik kan daar toch niet in?quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:25 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Paul poste erover in FB en het werd meteen verwijderd:
http://forum.fok.nl/forum/186
Het is toch ook geheimquote:
Ik ben dan nog brak van koninginnenachtquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:26 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik zeg doen, ik verveel me altijd dood met koninginnedag.
Ik ook niet..quote:
Oh zo, ik ben altijd boos op mensen die iets menen te doen op mijn verjaardag zoals afgelopen jaarquote:
Zie je welquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Yup op een vrijdag(heb net even gespiekt) dus dan kan het mooi
Ik loop dan wat door Heerenveen heen, over de rommelmarkt en ik blijf dan toch uren bij de Fedde Bigband hangenquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ben dan nog brak van koninginnenacht
Vrijdag avond behoort hier tot weekendquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:28 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Zie je welIk ben namelijk voorlopig niet op een zaterdag jarig. Dus ik ben niet meer tegelijk met de 1e zwemcompetitieronde jarig.
quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Vrijdag avond behoort hier tot weekenddus en anders de dag er na als feestje
quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:28 schreef Trollface. het volgende:
Dat je er niet in kunt betekent niet meteen dat het KPD is... denk ik
het is ook KEL niet, daarvan kan je 1 topic zien, over hoe je toegang kan krijgen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:28 schreef Trollface. het volgende:
Dat je er niet in kunt betekent niet meteen dat het KPD is... denk ik
Ik was afgelopen jaar in Leeuwarden.quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:29 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik loop dan wat door Heerenveen heen, over de rommelmarkt en ik blijf dan toch uren bij de Fedde Bigband hangen![]()
Daar staan altijd mensen die ik ken
Spannund.quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:31 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
het is ook KEL niet, daarvan kan je 1 topic zien, over hoe je toegang kan krijgen.
Auquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:31 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik was afgelopen jaar in Leeuwarden.Met mijn superbrakke hoofd en ontstoken amandelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |