Dom ben ik inderdaad niet, wel naïefquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dom niet, lomp nog niet van gemerkt of ik ben het ergeren famous zeker
Jij bent ook nog maar 18 hoorquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:21 schreef suikertaartje het volgende:
DW, nu kan je helemaal wel inpakken met je hoop de oudste te zijn
Nee, die kan ik niet, zo goed ben ik nog niet met een gitaar.quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:20 schreef RikKer93 het volgende:
[..]
hmm.. die is ook wel goed.
kun je deze?
Stoep heeft geen babyface.quote:
Jep, toen Trev terugkwam van ;t doesjen al. Maar jij bent ook nog maar een jong blaadjequote:Op woensdag 31 maart 2010 23:21 schreef suikertaartje het volgende:
DW, nu kan je helemaal wel inpakken met je hoop de oudste te zijn
01-10-1992quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Lijkt me leuk, aan het begin toch?
quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee, die kan ik niet, zo goed ben ik nog niet met een gitaar.
Wij gaan stiekem al eerder meeten hequote:
Welk?quote:
Dan is mijn broer al jarig.quote:
Haha, natuurlijkquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:23 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wij gaan stiekem al eerder meeten he
Je bent ook al kaal.quote:
Heus niet, ik ben de enige op de wereld.quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Welk?
[..]
Dan is mijn broer al jarig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Ik heb zonet vernomen dat Rinus met koninginnedag in Heerenveen optreedt.quote:
quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:25 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Heus niet, ik ben de enige op de wereld.
Hoe kan je dan met ons fokken als jij de enige bent?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Whut, dat kan niet. Vrijdag toch. Ik was vorig jaar op een donderdag jarig. Maar nu twijfel ik.quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Mooi dat het dit jaar in het weekend valt
De enige die op 1 oktober jarig isquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoe kan je dan met ons fokken als jij de enige bent?
quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:25 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Heus niet, ik ben de enige op de wereld.
Mijn broer was 3 jaar eerderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |