Dom ben ik inderdaad niet, wel naïefquote:foto Op woensdag 31 maart 2010 23:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dom niet, lomp nog niet van gemerkt of ik ben het ergeren famous zeker
Jij bent ook nog maar 18 hoorquote:foto Op woensdag 31 maart 2010 23:21 schreef suikertaartje het volgende:
DW, nu kan je helemaal wel inpakken met je hoop de oudste te zijn
Nee, die kan ik niet, zo goed ben ik nog niet met een gitaar.quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:20 schreef RikKer93 het volgende:
[..]
hmm.. die is ook wel goed.
kun je deze?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
RHCP Otherside: Live at Slane Castle (Good quality)
Stoep heeft geen babyface.quote:
Jep, toen Trev terugkwam van ;t doesjen al. Maar jij bent ook nog maar een jong blaadjequote:foto Op woensdag 31 maart 2010 23:21 schreef suikertaartje het volgende:
DW, nu kan je helemaal wel inpakken met je hoop de oudste te zijn
01-10-1992quote:foto Op woensdag 31 maart 2010 23:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Lijkt me leuk, aan het begin toch?
quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee, die kan ik niet, zo goed ben ik nog niet met een gitaar.
Wij gaan stiekem al eerder meeten hequote:
Welk?quote:foto Op woensdag 31 maart 2010 23:22 schreef Trollface. het volgende:
Er draait een nieuw subforum proef
Dan is mijn broer al jarig.quote:
Haha, natuurlijkquote:foto Op woensdag 31 maart 2010 23:23 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wij gaan stiekem al eerder meeten he
Je bent ook al kaal.quote:
Heus niet, ik ben de enige op de wereld.quote:foto Op woensdag 31 maart 2010 23:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Welk?
[..]
Dan is mijn broer al jarig.
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb zonet vernomen dat Rinus met koninginnedag in Heerenveen optreedt.quote:
Hoe kan je dan met ons fokken als jij de enige bent?quote:foto Op woensdag 31 maart 2010 23:25 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Heus niet, ik ben de enige op de wereld.
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Whut, dat kan niet. Vrijdag toch. Ik was vorig jaar op een donderdag jarig. Maar nu twijfel ik.quote:foto Op woensdag 31 maart 2010 23:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Mooi dat het dit jaar in het weekend valt
De enige die op 1 oktober jarig isquote:foto Op woensdag 31 maart 2010 23:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoe kan je dan met ons fokken als jij de enige bent?
Mijn broer was 3 jaar eerderquote:foto Op woensdag 31 maart 2010 23:25 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Heus niet, ik ben de enige op de wereld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop