*zuchtquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik doe nooit lief. Willen ze zich welkom voelen, moet ik me wel gedragen als altijd. En ze moeten zich ook even aan mij voorstellen. Wanneer ze het eerder gedaan hebben, zal me aan mn zak roesten.
Ooh 23 cm zoals de gemiddelde Fokkerquote:
Jij doet wel lief tegen mij toch?quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik doe nooit lief. Willen ze zich welkom voelen, moet ik me wel gedragen als altijd. En ze moeten zich ook even aan mij voorstellen. Wanneer ze het eerder gedaan hebben, zal me aan mn zak roesten.
Maar wie ben jij dan?quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wen er maar aan. Ik ben er mee getrouwd.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Kan je Banaantelefoon irl wat? schoppen? Anaal bevredigen? Uitlachen omdat hij FOK!t?quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:08 schreef RikKer93 het volgende:
[..]
Al gedaan![]()
Maar goed voor jou zal ik het nog een keer doen
Ik ben RIkKer, 16 jaartjes oud. Ik ben gek op sport en computers. MIjn lievelingseten is Lasagne. RHCP is mijn lievelingsband. Mijn lievelingslied is Crazy van Gnarl's Brakley.
Ook kan ik BanaanTelefoon irl
Timmmmm en ik niet.quote:
Africa (standaard)quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:11 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Kan je Banaantelefoon irl wat? schoppen? Anaal bevredigen? Uitlachen omdat hij FOK!t?
Kudo's voor je muzieksmaak. Favoriete Toto nummer?
Ik vind Rikker nu al leuker.quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:07 schreef BanaanTelefoon het volgende:
[..]
Profiel: BanaanTelefoon
Leeftijd: Zondag 17
Geslacht: Man
Post #: 1860
Status: Moe want school
Zoiets?
Ik hoopte stiekem dat ik eens een x de oudste was hier, maar nee, komt Timmmmm aan.quote:
Standaard inderdaad. Toch een minpuntjequote:Op woensdag 31 maart 2010 23:12 schreef RikKer93 het volgende:
[..]
Africa (standaard)
Ik en banaantelefoon gaan regelmatig te pilsen met elkaar
En dan gaan jullie maar msn-gesprekken hebben in de SC.quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:12 schreef RikKer93 het volgende:
[..]
Africa (standaard)
Ik en banaantelefoon gaan regelmatig te pilsen met elkaar
Ik ben er nooit, dat is het probleemquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik hoopte stiekem dat ik eens een x de oudste was hier, maar nee, komt Timmmmm aan.
Met de meets ben ik altijd de jongste
Dat is heul niet waar, msn gesprekken hebben nog minder inhoud.quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:14 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
En dan gaan jullie maar msn-gesprekken hebben in de SC.
Lievleings Red Hot Chili Peppers nummer?quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Standaard inderdaad. Toch een minpuntje
Wow wow, nee toch?quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:14 schreef BanaanTelefoon het volgende:
[..]
Dat is heul niet waar, msn gesprekken hebben nog minder inhoud.
Ik ben timmmmm, mijn msn staat in mijn profiel, wil je meer over me weten, zoek je mijn hyves maar op. Ik vind je niet belangrijk genoeg dat te typen.quote:
het is waarquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:14 schreef BanaanTelefoon het volgende:
[..]
Dat is heul niet waar, msn gesprekken hebben nog minder inhoud.
Uhuh. En Nathanael en Stoep ook nooitquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:14 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik ben er nooit, dat is het probleem
Oke, is goedquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ben timmmmm, mijn msn staat in mijn profiel, wil je meer over me weten, zoek je mijn hyves maar op. Ik vind je niet belangrijk genoeg dat te typen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |