Dat hoort zo in een stamboom. De jongetje heten Sir ..... en de meisjes Lady .....quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:50 schreef BanaanTelefoon het volgende:
[..]
Waaraan had hij de naam Sir te danken?
quote:
Maar ik luister wel bzenmuziekquote:
quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:56 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat hoort zo in een stamboom. De jongetje heten Sir ..... en de meisjes Lady .....
Zo heette zijn moeder Lady Kristely en die hond stond op de Frolic pakken
Rikker is 14?quote:
Mijn honden zijn ook beroemdquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:58 schreef BanaanTelefoon het volgende:
[..]
Prachtig. Een ware beroemdheid dus.
Zanger Rinus?quote:
Stoep is niet de jongstequote:
Neequote:
(We hebben het hier over geestelijke leeftijd toch, die komt immers tot uiting op FOK!?)quote:
Toch is stoep ouder. Want Stoep.quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:01 schreef BanaanTelefoon het volgende:
[..]
(We hebben het hier over geestelijke leeftijd toch, die komt immers tot uiting op FOK!?)
Slaap lekkerquote:
Rikker heeft zich gisteren voorgesteld.quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:05 schreef timmmmm het volgende:
Wie zijn al die newbs hier? Newbs, stel je even voor!
Profiel: BanaanTelefoonquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:05 schreef timmmmm het volgende:
Ik doe nooit lief. Willen ze zich welkom voelen, moet ik me wel gedragen als altijd. En ze moeten zich ook even aan mij voorstellen. Wanneer ze het eerder gedaan hebben, zal me aan mn zak roesten.quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Rikker heeft zich gisteren voorgesteld.
Wel lief doen he, ze meoten zich wel welkom voelen
Al gedaanquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:05 schreef timmmmm het volgende:
***penislengte?quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:07 schreef BanaanTelefoon het volgende:
[..]
Profiel: BanaanTelefoon
Leeftijd: Zondag 17
Geslacht: Man
Post #: 1860
Status: Moe want school
Zoiets?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |