abonnement Unibet Coolblue
pi_261478
MOPPEN

Tessa komt na de bus bij de dokter en zegt; ik heb zo slecht gegeten tijdens de bus ik ben nogal winderig de laatste tijd.
Dokter: kleed u zich maar uit en gaat maar op de onderzoekstafel liggen met de benen in de beugels.
De dokter loopt ondertussen naar het andere eind van de spreekkamer,pakt een lange stok met een haak en komt weer haar kant op.
Tessa: Dokter, dokter, wat gaat u doen???
Dokter: Effe een raampje openzetten!!!


Antonette krijgt na de bus als goedmakertje van SBS een ‘Stenaline arrangement’ van fl.49.50 aangeboden. Dat betekend dat zij op de boot van Hoek van Holland naar Harwich vv mag. Maar liefst een uur en drie kwartier in de meest troosteloze pub di Engeland rijk is en dan, hup weer terug.
Maar goed, na een ‘ vermoeiende doch leuke dag’ staat Antonette s’avonds op het bovendek van de ferry uit te waaien. Een Engelsman die vlak naast haar staat zegt op een gegeven moment tegen haar, “I’ts a quit night”. Waarop Antonette antwoordde: Ja, ik kwâit ook nâit.


Dit waren er alvast twee.
Aanvullen graag.


  vrijdag 28 april 2000 @ 11:58:00 #2
1535 Hawkwind
Rory fan....
pi_261479
o.k. Coos, om je ff van die nul af te halen,:


Iwan zit met een pijnlijk gezicht in de bus en vraagt plots of hij even naar de Kno arts mag.
Daar aan gekomen zegt hij tegen de dokter,Dokter ik wil u even wat laten zien, en wil daarbij z'n broek uittrekken.
Ja hallo zegt de dokter, je bent hier bij een kno arts hoor, dus laat die broek maar aan.
Nee zegt Iwan ik moet u echt even iets laten zien hoor.
Nou snel dan zegt de dokter, en Iwan laat zijn broek zakken, en de dokter constateert een geslachtsdeel van 5 centimeter breedt en zo plat als een dubbeltje.
Ja, zegt Iwan, dat zit zo, gisteren had ik een uitbraak en kwam in een kroeg terecht waar de barkeeper een spelletje deed.
Alle mannen moesten hun geslachtsdeel op de bar leggen en de barkeeper liep met een grote hamer langs de bar.
Ook had hij een fluitje in zijn mond, en als hij op dat fluitje blies moest je snel je piemel terug trekken.
Ja en, zegt die kno arts, wat heb ik daarmee te maken?
Nou zegt Iwan,ik hoorde het fluitje niet.

Ik ben online
  vrijdag 28 april 2000 @ 14:34:00 #3
2640 dolphin
Je zelf zijn, dat is het!
pi_261480
Jop komt bij de dokter en hij voelt zich niet zo op zijn gemak. Nou zeg de dokter Joppie aan mij kan je alles kwijt. Echt waar ik heb alles meegemaakt en gezien. okay denkt Joppie en vertelt twijfelend en zenuwachtig zijn verhaal. Dokter ik heb last van aambeien zo groot als de uiers van Tessa.
Nou zegt de dokter: Dat hoor ik liever dan je laatste single!

Joppie de Floppie

Meesteroplichter, Barkeeper en Uw gastheer tijdens duistere praktijken. Ook deskundig op het gebied van de psychose.


  vrijdag 28 april 2000 @ 20:54:00 #4
2640 dolphin
Je zelf zijn, dat is het!
pi_261481
Zijn wij nou de enigste drie die met busmoppen in aanraking komen??????????
Meesteroplichter, Barkeeper en Uw gastheer tijdens duistere praktijken. Ook deskundig op het gebied van de psychose.


abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')