abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 6 april 2010 @ 18:06:58 #76
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_80012484
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  dinsdag 6 april 2010 @ 18:15:21 #77
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_80012802
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_80014553
Raw was wel ok. Draft is dus over 3 weken
  dinsdag 6 april 2010 @ 21:20:23 #79
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_80020098
Impact! was very nice op het Knockout gebeuren na.

Onmogelijk te volgen waarom er in godsnaam zo'n rare shit gebeurde of lag dat aan moi?
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_80022042
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 18:06 schreef kidkash19 het volgende:
[ afbeelding ]
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
  dinsdag 6 april 2010 @ 23:16:57 #81
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_80025770
Holy *bleep*

JJ gaat trouwen met Karen Angle?!?!
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_80029547
quote:
WWE took a sizable hit in the ratings last night as Monday Night Raw drew a 3.2 cable rating, down from last week's 3.7 figure.

TNA's iMPACT! scored a 0.9 rating, up from last week's record-low 0.56 rating. The overrun held its own against Raw as the teased Knockout striptease produced a 1.0 rating.

Meanwhile, the NCAA championship game earned its highest television rating since 2005 in the form of a 14.2 fast national rating and 23 share. That's up 31 percent from the 10.8/18 for North Carolina's blowout win over Michigan State last year.
Raw flink omlaag, Impact omhoog en beetje oude niveau. NCAA hoogste aantal kijkers ooit. En de knockouts halen het meest weer
  woensdag 7 april 2010 @ 08:32:39 #83
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_80031526
Ok nu de breakdown nog afwachten, ben benieuwd hoe de rest van de segmenten het deden.
De NCAA game was ook bizar goed hoorde ik dus vind het niet zo vreemd dat die waarschijnlijk wat weg hebben gehaald + vorige week was de retirement van Shawn Michaels wat de WWE wel in het zadel heeft geholpen, TNA had nu 1 uur zonder concurrentie dus dat zal hun rating ook wel wat hebben opgestuwd.

Moet me toch wat vh hart inzake Impact, waarom moet er íedere Impact iets met bloed zijn en wanneer stoppen ze eens met de chair shots to the head? vooral unprotected ook. Shock value heeft niet meer het effect van de jaren 90 en het is niet echt gezond voor je werknemers ook

[ Bericht 27% gewijzigd door kidkash19 op 07-04-2010 08:46:27 ]
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_80031880
Dat bloed ben ik onderhand ook wel zat eigenlijk, flair had daar in WWE ook al een handje van

Ik ben het wel met brahma eens over:

TNA
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
  woensdag 7 april 2010 @ 09:32:14 #85
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_80032756
Wel onnodig voor een minder dan 10 min durende ladder match gratis op Impact vlak voor een PPV die alleen maar cage matches bevat, op dat soort momenten ben ik bang dat Angle de volgende Dynamite Kid word. Ik hoop het niet maar het kan zo maar gebeuren met zijn nek
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_80042791
quote:
Op woensdag 7 april 2010 09:32 schreef kidkash19 het volgende:
Wel onnodig voor een minder dan 10 min durende ladder match gratis op Impact vlak voor een PPV die alleen maar cage matches bevat, op dat soort momenten ben ik bang dat Angle de volgende Dynamite Kid word. Ik hoop het niet maar het kan zo maar gebeuren met zijn nek
Het ging perongeluk hoor.
pi_80042992
is er een filmpje van die val?
pi_80043581
Ik word een beetje gek van die gasten op RAW die zo raar praten.
Ik kan echt niet tegen het geslis van Swagger en om maar helemaal te zwijgen over Sheamus, die ook steeds ongeloofwaardiger wordt overigens
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
  woensdag 7 april 2010 @ 14:59:37 #89
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_80044115
quote:
Op woensdag 7 april 2010 14:20 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Het ging perongeluk hoor.
Dan nog, hoe nodig is een ladder match op free tv terwijl je volgende PPV een cage match PPV is, hoe bedoel je overload? Als je dan risicos wilt nemen doe dat dan op PPV waardoor mensen een reden krijgen om een PPV te kopen en niet op een reguliere Impact, ook een ongeluk kan je nek breken en dan? Angle is natuurlijk al helemaal gezond, gezonder dan in de WWE ja maar zegt dat veel?

Als je de WWE 1 ding moet nageven is dat ze de laatste jaren (onder druk of niet) heel erg intensief bezig zijn met het welzijn van hun sterren. Wellness policy (met straffen), geen chairshots to the head (ROH is gevolgd volgens mij), geen gekke dingen zoals in de Attitude era die vele sterren in een paar jaar hun nek heeft gekost en bij sommige nog wel meer.

Bij TNA lijkt het wel te worden aangemoedigd, begrijp me niet verkeerd ik weet ook wel dat het niet zo is. Maar het is elke Impact raak met iets wat (naar mijn mening) niet door de beugel kan qua gezondheid voor de sterren, of het nou overdadig bloed is of wat dan ook.

Ik snap ook wel dat het de keus is van de worstelaars maar als de federatie geen grenzen stelt (zoals de WWE wel doet) kan je je onder druk gezet voelen onbewust.

[ Bericht 1% gewijzigd door kidkash19 op 07-04-2010 15:17:11 ]
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_80045004
quote:
Op woensdag 7 april 2010 14:59 schreef kidkash19 het volgende:

[..]

Dan nog, hoe nodig is een ladder match op free tv terwijl je volgende PPV een cage match PPV is, hoe bedoel je overload? Als je dan risicos wilt nemen doe dat dan op PPV waardoor mensen een reden krijgen om een PPV te kopen en niet op een reguliere Impact, ook een ongeluk kan je nek breken en dan? Angle is natuurlijk al helemaal gezond, gezonder dan in de WWE ja maar zegt dat veel?

Als je de WWE 1 ding moet nageven is dat ze de laatste jaren (onder druk of niet) heel erg intensief bezig zijn met het welzijn van hun sterren. Wellness policy (met straffen), geen chairshots to the head (ROH is gevolgd volgens mij), geen gekke dingen zoals in de Attitude era die vele sterren in een paar jaar hun nek heeft gekost en bij sommige nog wel meer.

Bij TNA lijkt het wel te worden aangemoedigd, begrijp me niet verkeerd ik weet ook wel dat het niet zo is. Maar het is elke Impact raak met iets wat (naar mijn mening) niet door de beugel kan qua gezondheid voor de sterren, of het nou overdadig bloed is of wat dan ook.

Ik snap ook wel dat het de keus is van de worstelaars maar als de federatie geen grenzen stelt (zoals de WWE wel doet) kan je je onder druk gezet voelen onbewust.
Er zaten amper echt gevaarlijke spots in die match, doen ze wel vaker. Een stip match op Impact maar niet echt er veel mee doen. WWE doet dat ook wel eens, herriner me nog wel wat matches van Jeff/Morrison/Carlito. Ladder matches op Raw, maar niet echt iets speciaals er mee doen. Volgens mij moest Kurt op de touwen vallen, of gewoon naar beneden maar bleef hij hangen.

Het kan altijd mis gaan, is geen ladder voor nodig, Triple H deed een spinebuster en lag er 6 maanden uit.
  woensdag 7 april 2010 @ 15:31:59 #91
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_80045281
Had Abyss nog weer een thumbtack spot?
  woensdag 7 april 2010 @ 15:35:58 #92
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_80045438
quote:
Op woensdag 7 april 2010 15:24 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Er zaten amper echt gevaarlijke spots in die match, doen ze wel vaker. Een stip match op Impact maar niet echt er veel mee doen. WWE doet dat ook wel eens, herriner me nog wel wat matches van Jeff/Morrison/Carlito. Ladder matches op Raw, maar niet echt iets speciaals er mee doen. Volgens mij moest Kurt op de touwen vallen, of gewoon naar beneden maar bleef hij hangen.

Het kan altijd mis gaan, is geen ladder voor nodig, Triple H deed een spinebuster en lag er 6 maanden uit.
Waar ging deze match om? In die match ging het tenminste nog om een titel en dat was nog toen JoMo zich nog als Nitro voordeed dus dat is echt al járen terug, de laatste jaren gebeurt het nog minder dan sporadisch dat er zulke matches zijn op Raw of SD!. Het is een aloud principe in het worstelwereldje, laat de fans om meer vragen. Wat is nu de impact (pun not intended) van de komende cage match? Misschien moeten ze de ladder in een cage match doen ofzo. Ik ben gewoon geen fan van onnodige gimmickmatches op free tv ipv PPV, het devalueert het product in mijn ogen

Het vergelijken met HHH is natuurlijk een beetje krom, een quad blessure (bij een normale move) is wel iets héél anders als een gebroken nek (bij een val richting de outside van een ladder), zeker met 1 die al helemaal verneukt is al jaren. Ja er kan altijd wat misgaan maar je kan de risicos beperken
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  Redactie Games woensdag 7 april 2010 @ 15:42:18 #93
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_80045654
Dat was mij godverredomme een puike val, het joetoepen wel waard.
.....Kennedy
pi_80045822
quote:
Op woensdag 7 april 2010 15:35 schreef kidkash19 het volgende:

[..]

Waar ging deze match om? In die match ging het tenminste nog om een titel en dat was nog toen JoMo zich nog als Nitro voordeed dus dat is echt al járen terug, de laatste jaren gebeurt het nog minder dan sporadisch dat er zulke matches zijn op Raw of SD!. Het is een aloud principe in het worstelwereldje, laat de fans om meer vragen. Wat is nu de impact (pun not intended) van de komende cage match? Misschien moeten ze de ladder in een cage match doen ofzo. Ik ben gewoon geen fan van onnodige gimmickmatches op free tv ipv PPV, het devalueert het product in mijn ogen

Het vergelijken met HHH is natuurlijk een beetje krom, een quad blessure (bij een normale move) is wel iets héél anders als een gebroken nek (bij een val richting de outside van een ladder), zeker met 1 die al helemaal verneukt is al jaren. Ja er kan altijd wat misgaan maar je kan de risicos beperken
Waren zat ladder matches zonder titel of iets anders hoor. Hardy vs Carlito was niet voor een titel volgens mij. En dan nog maakt het weinig uit waarvoor het is, ze doen toch niet veel op free TV.

Het is wel te vergelijken met Triple H omdat jij op de blessueres boort, die krijg je ook gewoon als je stilstaat lijkt het wel, er is altijd een risico bij worstelen, of het nou een spinebuster is of een nette val die mislukt van een ladder. Kurt viel niet eens op zijn nek, maar op zijn schouder. Dus waarom je steeds zijn nek erbij haalt snap ik niet.
  woensdag 7 april 2010 @ 15:53:55 #95
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_80046066
quote:
Op woensdag 7 april 2010 15:47 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Waren zat ladder matches zonder titel of iets anders hoor. Hardy vs Carlito was niet voor een titel volgens mij. En dan nog maakt het weinig uit waarvoor het is, ze doen toch niet veel op free TV.

Het is wel te vergelijken met Triple H omdat jij op de blessueres boort, die krijg je ook gewoon als je stilstaat lijkt het wel, er is altijd een risico bij worstelen, of het nou een spinebuster is of een nette val die mislukt van een ladder. Kurt viel niet eens op zijn nek, maar op zijn schouder. Dus waarom je steeds zijn nek erbij haalt snap ik niet.
Misschien omdat je nek vastzit aan je schouder en je dus maar een paar cm verwijdert bent van een val op je nek? Lijkt mij logisch hoor maar goed, ik word bij mijn sport regelmatig op mn schouders gehit maar dat voel ik vaak genoeg ook doorgaan naar mn nek.

Het is dus niet te vergelijken nogmaals, als ik mn quad scheur word ik geopereerd en loop ik een aantal maanden wat moeilijk, als ik mn nek breek mag ik blij zijn als ik uberhaupt nog kan lopen. Daarbij is er ook een groot verschil als ik mn quad scheur door een dagelijkse handeling bv sprinten of springen of mn nek breek door iets wat niet vaak voorkomt zoals bv in mijn geval saltos maken (wat ik BTW dus echt niet kan)

Hardy vs Carlito was dus wel voor de IC title en was toevallig genoeg de laatste op gratis tv tot nu toe en dat was in 2007 daarvoor zat er 1 en die was in 2006 Hardy vs Nitro voor de titel en in 2006 waren er 2 op ECW voor de no1 contender spot. Dus in alle matches was er wel degelijk iets te winnen en in die van gisteren? Sleutels...juist ja.
Kijk mij maakt het niet uit, ik heb TNA al maanden geleden opgegeven als federatie die in de buurt kan komen van de WWE. Iets wat in 2005 toch echt wel anders was voor mijn gevoel dan. Het is gewoon crash and burn booking zoals de jaren 90 alleen werkt dat in deze tijd niet meer

[ Bericht 4% gewijzigd door kidkash19 op 07-04-2010 16:00:16 ]
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_80046274
quote:
Op woensdag 7 april 2010 15:53 schreef kidkash19 het volgende:

[..]

Misschien omdat je nek vastzit aan je schouder en je dus maar een paar cm verwijdert bent van een val op je nek? Lijkt mij logisch hoor maar goed, ik word bij mijn sport regelmatig op mn schouders gehit maar dat voel ik vaak genoeg ook doorgaan naar mn nek.

Het is dus niet te vergelijken nogmaals, als ik mn quad scheur word ik geopereerd en loop ik een aantal maanden wat moeilijk, als ik mn nek breek mag ik blij zijn als ik uberhaupt nog kan lopen. Daarbij is er ook een groot verschil als ik mn quad scheur door een dagelijkse handeling bv sprinten of springen of mn nek breek door iets wat niet vaak voorkomt zoals bv in mijn geval saltos maken (wat ik BTW dus echt niet kan)

Hardy vs Carlito was dus wel voor de IC title en was toevallig genoeg de laatste op gratis tv tot nu toe en dat was in 2007 daarvoor zat er 1 en die was in 2006 Hardy vs Nitro voor de titel en in 2006 waren er 2 op ECW voor de no1 contender spot. Dus in alle matches was er wel degelijk iets te winnen en in die van gisteren?
Zoals Kurt viel had hij misschien een gebroken shouder kunnen krijgen, niks met ze nek. En ik bedoel helemaal niks met wat er breekt/scheurt, ik bedoel dat ongelukken gebeuren of je nou van een ladder valt of een spinebuster doet.

Het ging trouwens om een sleutel voor de kooi. Maar dat wist jij ook wel want je leest de spoilers.
  woensdag 7 april 2010 @ 16:02:45 #97
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_80046450
quote:
Op woensdag 7 april 2010 15:58 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Zoals Kurt viel had hij misschien een gebroken shouder kunnen krijgen, niks met ze nek. En ik bedoel helemaal niks met wat er breekt/scheurt, ik bedoel dat ongelukken gebeuren of je nou van een ladder valt of een spinebuster doet.

Het ging trouwens om een sleutel voor de kooi. Maar dat wist jij ook wel want je leest de spoilers.
en als hij een paar cm door roteert valt hij wel op zn nek en kan er meer gebeuren dan alleen een gebroken schouder wat is daar zo lastig aan om te begrijpen? Ik zeg niet dat hij die val niet had moeten doen en dat het een ongeluk was maar doe dit soort dingen niet zomaar, doe ze met een reden. Het had veel meer gezegd als dit gebeurde in een ladder match op PPV die 20 min duurde.
Nogmaals...risicos kan je beperken en een spinebuster geeft veel minder kans op blessures dan een val van een ladder
Ja ik had er overheen gelezen van die sleutels maar dan nog...En dan heb ik het niet eens gehad over Rob Terry
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_80046563
Tja Rob Terry, dacht dat paar weken geleden TNA ook chairshots tegen het hoofd had gebanned. Schijnbaar niet zeg damn
quote:
TNADixie

Mon Night iMPACT! moves to 8 pm ET start time on Spike each Monday w /an encore performance Thursdays at 9 pm ET. Spread the word!
  woensdag 7 april 2010 @ 17:38:27 #99
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_80050507
chair shots, que?
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  Redactie Games woensdag 7 april 2010 @ 19:13:35 #100
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_80054142
quote:
Op woensdag 7 april 2010 17:38 schreef Paxlie het volgende:
chair shots, que?
Stoel tegen hoofd, WWE en TNA hebben dat verboten.
.....Kennedy
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')