Ik heb wel creativiteit, maar geen tijd!quote:Op woensdag 31 maart 2010 18:00 schreef Herr.Flick het volgende:
Met een ouwe jurk, panty's, schoenen, een hoop papier, todden, tape kom je een heel eind!
Laat je creativiteit maar eens z'n vrije gang gaan!
http://www.abrahamsara.nl/abrahamsarahpopmaken.htm
Ik heb wel verhuur gevonden, maar dat is van die opblaaspoppen van 4 meter hoog. M'n pa gaat het niet overleven als zijn geliefde narcissen knakken.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:14 schreef Peter het volgende:
Meestal zit er wel een mannetje in de buurt die die poppen verhuurt.. Kennen je buren niemand in Leiden e.o.?
Gewoon op de stoep/half op straatquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:11 schreef k-Rin het volgende:
[..]
Ik heb wel creativiteit, maar geen tijd!Vandaar dat ik een pop zoek!
[..]
Ik heb wel verhuur gevonden, maar dat is van die opblaaspoppen van 4 meter hoog. M'n pa gaat het niet overleven als zijn geliefde narcissen knakken.
Stoep is een optie, maar sowieso is huren niet erg handig omdat ze dit weekend echt jarig is, maar het pas volgend weekend viert.quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:19 schreef Peter het volgende:
[..]
Gewoon op de stoep/half op straat
Of op de carport/plat dak.
Waar is dat? En hoe ziet ie er verder uit?quote:Op donderdag 1 april 2010 01:21 schreef piepkuiken21 het volgende:
wij hebben in Solution nog een pop staan. Moet je even ophangen want staan doettie niet echt meer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |