Had ik er even bij moeten zetten jaquote:Op donderdag 8 april 2010 12:44 schreef Merkie het volgende:
Dat heeft hij gedroomd.
je kunt bij instellingen aangeven dat hij alleen via wifi verbinding met internet mag makenquote:Op donderdag 8 april 2010 13:47 schreef BasNijmegen het volgende:
morgen ga ik een paar dagen naar munchen. Zijn er dingen in het buitenland waar ik aan moet denken (betreft deactiveren), zodat ik niet oer ongelijk enorme kosten ga maken.
APNdroidquote:Op donderdag 8 april 2010 13:47 schreef BasNijmegen het volgende:
morgen ga ik een paar dagen naar munchen. Zijn er dingen in het buitenland waar ik aan moet denken (betreft deactiveren), zodat ik niet oer ongelijk enorme kosten ga maken.
neen, wat is het?quote:Op donderdag 8 april 2010 19:37 schreef DennisMoore het volgende:
Kunnen jullie Dizzler vinden in de Market?
Gratis muziek streamen... heb 't draaien op m'n Hero. Dan is 't vast uit de Market gehaald dus...quote:
Uiteraard is dat roamen. Anders zou het hele probleem sowieso niet bestaan omdat je internetabonnement dan gewoon geldig isquote:Op donderdag 8 april 2010 22:48 schreef kepler het volgende:
Maar wat als je telefoon Tmobile Deutschland gaat gebruiken? Of valt dat ook onder dataroaming?
Die ligt in dezelfde prijsklasse als de desire..quote:Op vrijdag 9 april 2010 09:37 schreef Underdoggy het volgende:
SE Xperia X10 http://www.sonyericsson.com/cws/products/mobilephones/overview/xperiax10?cc=nl&lc=nl
Maar wél Sense en Android 2.1 en multitouchquote:Op vrijdag 9 april 2010 13:02 schreef makkie88 het volgende:
Xperia x10 is echt een mooi GROOT!! toestel!! van de week heeft n vriend die gekocht, zeer netjes, mooie foto's!
HTC Desire ook zo mooi!! iets minder groot, mooier scherm, reageerd beter, maar minder mooie foto's
De Legend heeft dat ook zag ikquote:Op donderdag 8 april 2010 16:26 schreef Salatrel het volgende:
[..]
je kunt bij instellingen aangeven dat hij alleen via wifi verbinding met internet mag maken
editje: oeps ik dacht dat dit het desire topic wasmaar zal bij andere android toestellen ongetwijfeld hetzelfde werken...
grootste verschillenquote:Op vrijdag 9 april 2010 13:02 schreef makkie88 het volgende:
Xperia x10 is echt een mooi GROOT!! toestel!! van de week heeft n vriend die gekocht, zeer netjes, mooie foto's!
HTC Desire ook zo mooi!! iets minder groot, mooier scherm, reageerd beter, maar minder mooie foto's
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | TFT 65k kleuren AMOLED 16m kleuren 384mb RAM 576mb RAM Wifi met DLNA Standaard WiFi 8mp camera 5mp camera max 16gb microSD max 32GB microSD 30fps video 24fps video android 1.6 android 2.1 geen radio radio met RDS 1500mAh accu 1400mAh accu |
En hoe vaak moeten opladenquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:48 schreef lekzzz het volgende:
Hier alweer een tweetal dagen aan het klooien met m'n Desire, heb er fun mee en ben er blij mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |